Jak zredukować tkankę tłuszczową? Porady dietetyka

Jak zredukować tkankę tłuszczową? Porady dietetyka

Redakcja

2017-08-09

brak komentarzy

dietę na redukcję warstwy tłuszczowej. redukcja  tkanki  warstwy  tłuszczowej

Dlaczego Twój przemianę materii zmusza Cię do oszukiwania? redukowanie oraz utrata tłuszczu w błyskawicznym oraz efektywnym procesie odchudzania. Wyglądaj świetnie, jak jest to jedynie możliwe, redukuj tkankę tłuszczową oraz podkręć własny przemianę materii poprzez organizowanie własnego momentu, kalkulowanie ilości spożywanych kalorii oraz jeden dzień poświęcony na dokarmienie się oraz lekkie oszustwo. Jak wiemy utrata warstwy tłuszczowej nie jest rzeczą prostą. potrzebuje ona siły mentalnej oraz dużej cierpliwości. Oczywiście to nie wszystko. W tym artykule mam zamiar zgłębić kilka kluczowych czynników, które mają wartość, gdy zmuszamy swoje ciało do utrzymania masy mięśniowej przy jednoczesnej ochoty do zredukowania warstwy tłuszczowej. Rozważcie je. Sposoby oraz jadłospis na redukcję warstwy tłuszczowej. mnóstwo ludzi będących na diecie ignoruje kluczowe czynniki, które mają wpływ na cały przebieg, a mianowicie: powściągliwość, dni podczas, których należy się dokarmić oraz dni, kiedy musimy wykiwać przemianę materii. Właśnie te sposoby zmian kuracji odchudzającej okazują się kluczowe dla procesu, w którym istotna jest redukcja warstwy tłuszczowej, oraz wagi. To one właśnie sprawiają, że można dojść do wymarzonego zamierzenia. Większość z was jest przekonana, że osiągnie wymarzoną sylwetkę w ciągu jednego trzydziestu dni - momentu poświęconego na ćwiczenia na siłowni z ogromną ilością powtórzeń. Jesteście pewni, że tak powinno? Będziecie się głodzić poprzez kilka tygodni z rzędu, tak? Cały taki pomysł nadaje się do wyrzucenia do śmieci na śmieci. Najważniejszym hasłem tego treści jest: otyłość niekoniecznie znaczy niedociągnięcie ludzkiego ustroju. Istnieje naprawdę mnóstwo ludzi z nadwagą, które okazują się w świetnym zdrowiu oraz sprawności fizycznej fizyczno-umysłowej.

Z drugiej strony, mnóstwo ludzi z optymalną wagą ma problemy metaboliczne zazwyczaj kojarzone z nadwagą.

Wszystko to dlatego, że tłuszcz pod skórną tkanką w rzeczywistości nie okazuje się aż tak dużym kłopotem (przynajmniej z punktu widzenia ludzkiego ustroju… to okazuje się więcej problem kosmetyczny). są jednak przynajmniej 2 powody aby uzyskać informacje na temat, jak spalić tłuszcz z brzucha. da się jednak utrzymać w sekrecie, że nie wygląda najdogodniej. Dlatego ochota, aby spalić tłuszcz z brzucha okazuje się całkowicie standardowa oraz usprawiedliwiona. Trzeba jednak posiadać świadomość, że sposoby na odchudzanie nie służą jedynie urodzie – Twoje zdrowie może być zagrożone, nawet jeśli wyglądasz oraz odczuwasz się smukło! To dlatego, że tłuszcz w jamie brzusznej, taki z wewnątrz brzucha wywołuje największe problemy. Jeśli posiadasz dużo nadmiaru tłuszczu wokół talii, nawet jeśli nie ważysz dużo, to należy podjąć określone kroki, aby się go pozbyć. dojście do tego jak spalić tłuszcz z brzucha (zdarzały się przypadku spalenia 12 niepotrzebnych niepotrzebnych kilogramów w 2 tyg.) nie okazuje się niełatwe, ale potrzebuje Co jeść, by zmniejszyć tkankę tłuszczową? albo potężnej motywacji, albo odpowiedniej suplementacji. To dlatego, że tłuszczu w brzuchu… nie widać na pierwszy rzut oka. Tłuszczu z brzucha zwykle uznaje się mierząc obwód w pasie. trzeba to łatwo wybudować we własnym mieszkaniu z prostym centymetrem. Wszystko powyżej 102 cm u facetów oraz 88 cm u niewiast, można traktować w kategoriach nadwagi brzusznej. Spalenie tego tłuszczu okazuje się o tyle niełatwe, że szczególnie trudno okazuje się spalić tłuszcz z jednego miejsca na ciele. Wie to każda z nas, która próbowała kiedykolwiek spalić talia robiąc aerobiczną szóstkę Weidera. Fakt – talia robi się twardszy, ale to poprzez wzmocnione mięśnie – tłuszczu z zasady pozostaje tyle samoczynnie. Nie znaczy to jednak, że rzeczywistość okazuje się beznadziejna. Istnieje rzeczywiście mało wiarygodnych strategi, które realnie oddziałują na tkankę tłuszczową w rejonie brzucha, więcej niż inne obszary ciała, jednak nie znaczy to, że ich nie ma. oto 6 opartych na dowodach sposobów na spalenie tłuszczu z brzucha. 1. Nie jeść cukru… oraz wystrzegać się słodzonych cukrem napojów jak ognia Rafinowany cukier okazuje się szczególnie niezdrowy. analizy wykazują, że ma wyjątkowo szkodliwe rezultaty dla ludzkiego ustroju metabolicznego. Cukier to po połowa. glukoza oraz fruktoza… przy czym fruktoza może być metabolizowana jedynie poprzez wątrobę w jakimkolwiek szczególnym nasileniu. Co to znaczy? Kiedy jesz dużo rafinowanego cukru (czyli po prostu „cukru”) wątroba zostaje wręcz zalana fruktozą oraz okazuje się zmuszona zmienić wszystko w tłuszczu! Liczne analizy wykazały, że zbyt duża ilość cukru, zwłaszcza względu dużych ilości fruktozy może prowadzić do zwiększonego odkładania się tłuszczu w brzuchu. Nic dziwnego – wszak z wątroby najbliżej właśnie do brzucha. Rozleniwiony organizm oraz wręcz ociekająca cukrem wątroba usuwają fruktozę zmienioną na tłuszcz w najbliższe możliwe miejsca. Niektórzy uważają, że cukier okazuje się gorszy od narkotyków, o dużej ilości szkodliwych skutków dla ludzkiego ustroju… w tym właśnie zwiększenie się tłuszczu z brzucha oraz zalanie wątroby tłuszczem, co prowadzi do insulinooporności oraz mnóstwo kłopotów metabolicznych. Brzmi groźnie? Takie okazuje się. Uwaga, to może być dla mnóstwo szokujące: Cukier w płynie okazuje się nawet gorszy pod tym względem! Płynne kalorie nie zostają „zarejestrowane” poprzez mózg w taki sam sposób, jak stałe kalorii w postaci normalnego spożywania. Efekt?

Podczas picia napojów słodzonych cukrem, kończymyjak  redukować  tłuscz

jedząc w sumie więcej kalorii! Nic dziwnego – czy wyobrażasz sobie, że mogłabyś się najeść Coca-Colą? pewnie nie. A szklanka Coli ma ponad 100 kalorii! analizy wykazały, że napoje słodzone cukrem okazują się połączone z 60% wzrostem niebezpieczeństwa nadwagi u najmłodszych… przemyśl więc zanim dasz dziecku słodzony napój. Podejmij decyzję, aby zminimalizować alt2 zawartość cukru kuracji oraz całkowicie rozważ wyeliminowanie słodkich napojów, bez tego nawet przeczytanie tysiąca artykułów jak spalić tłuszcz z brzucha nie pomoże. Usuń cukier, a redukowanie tłuszczu z brzucha nie powinno miało własnego podstawowego wroga do dyspozycj Waga, do Coli lista się nie ogranicza – to też napoje słodzone cukrem (syrop glukozowo-fruktozowy to czredukcja  masy  ciałaysty cukier!), soki z owoców, różne napoje dla uczestników sportowych, więc kofeinę oraz herbatę z cukrem. Z pewnymi wyjątkami (np wywar z jagód Goji czy Acai, woda mineralna z grejfrutem oraz solą, tzw. prawidłowy izotonik, czy niektóre rodzaje herbaty z bambusa) nie może się słodkich napojów pić wcale. Wydawałoby się, że udana redukcja ; morderczym okresem, podczas którego da się jeść wyłącznie o określonych godzinach, ściśle określone, pełnowartościowe artykuły z odpowiednim indeksem glikemicznym. jednak istnieje kilka dość ciekawych trików, których wprowadzenie pomoże prędzej spalić tłuszcz. Ich oddziaływanie było udowodnione w praktyce lub naukowo. „Sztuczki”, jest to dobre sformułowanie, pozwolą Ci przejść poprzez ten trudniejszy moment bez obawy o stagnację w spalaniu ;. okłamuj jadłospis. wypróbuj „cheat meal” lub „cheat day”. Nie możesz zrzucić nadwagi spożywając wyłącznie czyste menu? jest tak zapewne dlatego, że nie wytrzymujesz bez własnego ulubionego spożywania oraz podjadasz. Oszukiwać jadłospis nie znaczy, aby poprzez cały dzień jeść na co ma się energię oraz w nieograniczonych proporcjach. Oszukany posiłek, lub oszukany dzień także mają swoje prawa. Wiedz, że ten sposób oszustwa jest rekomendowany nie prędzej niż w piątym tygodniu redukcji, kiedy przemianę materii odpowiednio zwolni. „Oszustwa” w posiłkach da się wykonywać nawet w zaawansowanym stadium redukcji ;.   Jak to oddziałuje? Jeśli jesteś na diecie redukcyjnej, czyli poniżej dziennego zapotrzebowania energetycznego, Twój organizm wytwarza o mnóstwo mniejsze ilości hormonów. Szczególnie niski ilość uzyskuje hormon leptyny. Leptyna sprawia, że nieposkromiony apetyt maleje, a przemianę materii przyspiesza. Jeśli więc ilość tego hormonu spada, spalasz mniej kalorii, a nieposkromiony apetyt staje się coraz większy. „Przejedzenie” spowoduje, że ilość leptyny w organizmie nagle zwiększy się, a co za tym idzie – przemianę materii przyspieszy, a nieposkromiony apetyt stanie się mniej odczuwalny. wykonaj tak: Jeśli zdecydujesz się na oszukany dzień – zwiększ każdego dnia zapotrzebowanie pełne kalorii o 25-50%, przy czym dwa razy zwiększ dawkę skonsumowanych węglowodanów. Jeśli preferujesz wykorzystać oszukany posiłek – wybierz swoje ulubione danie oraz zjedz go tyle, na ile masz energię. Pamiętaj, aby takie odskocznie robić maksymalnie raz w tygodniu. Jedz przed snem. Podczas snu Twoje ciało nie dostaje pożywienia z zewnątrz, więc da się powiedzieć, że jest na pusty żołądek. jednak to, że śpisz nie znaczy, alt3 że organizm nie działa. Aby utrzymać wszystkie funkcje życiowe w normie, a w szczególności sprawność mentalną, niezbędne są aminokwasy. Jeśli nie dostarczasz ich odpowiednią dawkę przed snem, mogą być one pobierane z mięśni. Jeśli tak się stanie, przemianę materii zwalnia, a razem z nim prędkość spalania ;.  

Jak to oddziałuje?

picie odpowiedniego spożywania przed snem spowoduje, że aminokwasy będą pobrane z pożywienia, a nie z mięśni. Oczywiście nie jest powiedziane, że należy przyjąć wyłącznie białko oraz tłuszcz. Rozsądna porcja węglowodanów także przyniesie więcej korzyści niż strat. Polecam odchudzone serki wiejskie, niskotłuszczowe białe sery, masło orzechowe, grecki jogurt, orzechy lub suplementy białkowe z wydłużonym czasem wchłaniania. wykonaj tak: Najlepszym rozwiązaniem byłoby jadłospis łyżki masła orzechowego razem z relatywnie odpowiednią zawartością białego sera o niskiej zawartości tłuszczu. Innym rozwiązaniem może być odżywka białkowa. Węglowodany złożone przed treningiem. Utarło się, że najlepszym rozwiązaniem dającym mocnego kopa przed treningiem są węglowodany jasne. Oczywiście jest to fakt, mimo wszystko nie pomogą one w spalaniu ;, w taki sposób jak wolno wchłaniane węglowodany o niewielkim indeksie glikemicznym. Jak to oddziałuje? Jedno z tekstów laboratoryjnych zamieszczonych poprzez „National Taiwan College of Physical Education” jasno wskazuje, że sportowcy, którzy spożywali zdrowe źródła węglowodanów o niewielkim indeksie glikemicznym spalili więcej kalorii podczas ćwiczenia, niż ich koledzy przyjmujący węglowodany jasne przed treningiem. Ponadto byli oni w stanie trenować dłużej, co także miało duży wpływ na efekt końcowy tekstów laboratoryjnych. wykonaj tak: Na mniej więcej 30minut przed treningiem spożyj 20 – 40 gram węglowodanów o niewielkim indeksie glikemicznym, takich jak: pieczywo pełnoziarniste, płatki z płatków owsianych, słodkie kartofle itp. Dodatkiem może być odżywka białkowa, nie więcej niż 20gram. Skup się na tłuszczach. To, że chcesz spalić tkankę tłuszczową nie znaczy, że musisz ograniczyć spożywanie tłuszczy do absolutnego zero. produkty obejmujące zdrowe tłuszcze, a mianowicie kwasy tłuszczowe omega-3, więc pojedyncze tłuszcze nienasycone mogą rzeczywiście udzielić pomocy w utracie ;. Jak to oddziałuje? Większość przemian hormonalnych zachodzi dzięki spożyciu tłuszczy. Ograniczając je do zera, spowodujesz, że organizm zwolni we wszystkich prawdopodobnych płaszczyznach. Poparte jest to licznymi badaniami. wykonaj tak:

Dostarczaj tłuszcze w ilości 20 – 30%

dziennego zapotrzebowania energetycznego. Najlepszym źródłem kwasów omega-3 są tłuste ryby (łosoś, pstrąg), więc orzechy włoskie. Natomiast najlepszymi oraz ogólnodostępnymi źródłami pojedynczych kwasów nienasyconych są: awokado, oliwa z oliwek, masło orzechowe oraz jaja. Jedz „owoce spalające tłuszcz”. Czy znasz kogoś kto jest grubszy jedząc wyłącznie owoce? Na pewno nie. Owoce to cukry, mimo wszystko niektóre z nich są o mnóstwo lepsze niż mogłoby się wydawać, szczególnie podczas spalania ;. Jak to oddziałuje? Badanie wykonane poprzez studentów alt4 „Scripps Clinic In San Diego, California” dało realny obraz działania niektórych owoców na efekt końcowy redukcji ;. picie pół grejpfruta lub 200ml soku grejpfrutowego 3 razy w ciągu dnia, poprzez 12 tygodni, spowodowało średni spadek masy warstwy tłuszczowej ciała o mniej więcej 2kg u ludzi badanych. picie grejpfruta obniża ilość insuliny oraz polepsza tempo przemiany metabolicznej. Jabłka natomiast zawierają antyutleniacze (polifenole), które oprócz zwiększania wytrzymałości wpływają na utratę ;. wykonaj tak: Dodaj do swojej kuracji odchudzającej sok z grejpfruta, 2x dziennie, świetnie do śniadania oraz obiadu. Ponadto zjedz jabłko przed treningiem (1 olbrzymie jabłko posiada mniej więcej 25gram węglowodanów wolno trawionych). Pamiętaj, aby wliczyć to w dziennie zapotrzebowanie energetyczne. Pamiętaj o wapniu.  
Mimo, iż mnóstwo kulturystów odradza codzienne spożywanie nabiału,

należy mieć świadomość, że oprócz sporych ilości białka, jest to dość dobre bogactwo wapnia dla człowieczego ustroju. Jak to oddziałuje? W mnóstwo badaniach wykazano pozytywne oddziaływanie wapnia na utratę ;. Jeden z hormonów – carcitriol, który wywołuje wzrosty ;, jest hamowany podczas spożywania odpowiednich ilości wapnia ;. Dodatkowo, wapń może zmniejszyć przyswajalność tłuszczy z pokarmów. wykonaj tak: Nie obawiaj się dodać do swojej kuracji odchudzającej kwestii kuracji odchudzającej mlecznych, takich jak: serek wiejski twaróg, jogurt grecki – nawet 2 razy w ciągu dnia. Pij olbrzymie ilości h2o! Niby zwyczajne, mimo wszystko wielokrotnie pomijane. Woda jest najlepszym oraz najtańszym „suplementem kuracji odchudzającej” wykorzystywanym podczas okresu redukcji ;. Jak to oddziałuje? Jedne z tekstów laboratoryjnych wykonanych w Niemczech udowodniło, że picie 2 szklanek h2o (mniej więcej 0,5l) między posiłkami, zwiększyło tempo przemiany metabolicznej o 30%! Znasz lepszy odżywka? Na pewno nie. jest tak za sprawą uwalniana noradrenaliny dzięki spożyciu większej ilości składniku. wykonaj tak: Pij 2 kubka h2o pomiędzy posiłkami. przyjmując, że masz 6 pokarmów dziennie – musisz spożyć 10 szklanek h2o, nie licząc owej konsumowanej do spożywania. Jedz soję. „Prawdziwi faceci nie jedzą soi – prawdziwi faceci jedzą wyłącznie mięso.” Bzdurne stwierdzenie, zapewne wymyślone poprzez spaślaka z wielkim brzuchem. Soja spożywana podczas pokarmów jest potencjalnym spalaczem tłuszczu – o mnóstwo tańszym, niż te oferowane poprzez producentów suplementów. Jak to oddziałuje? Naukowcy z „University of Alabama (Birmingam)” udowodnili, że osoby spożywające codziennie 20gram białka sojowego poprzez moment trzech miesięcy, utracili znaczną dawkę ; w aktu płciowego do ludzi, które stosowały wyłącznie białka kazeinowe. U ludzi regularnie spożywających białka sojowe udowodniono także wzrost poziomu hormonu wzrostu, który jest odpowiedzialny za zwiększanie masy mięśniowej, więc redukowanie ;. wykonaj tak: Dodaj 10gram białka sojowego do szejka albo spożywania przed – treningowego oraz po – treningowego. 

 

Zobacz też 

Produit minceur efficace


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness