Jak mieć zgrabne nogi? Zrób ten trening w 8 minut!

Jak mieć zgrabne nogi? Zrób ten trening w 8 minut!

Redakcja

2017-11-13

brak komentarzy

o wiosny coraz mniej czasu. Jeśli chcesz powitać ciepłe dni z nową figurą,szczupłe  nogi

zacznij trenować już dziś. Monika Kołakowska zaprezentowała trening tabaty, który wysmukli całą sylwetkę. Zajmuje jedynie 8 minut oraz aktywizuje wszystkie wiczenia na talia    ABS to wymagający trening, który buduje mięśnie brzucha, a w efekcie też redukuje tłuszcz na brzuchu. bywa odpowiedni dla kobiet oraz panów. Mięśnie owej partii ciała (obok łydek oraz przedramion) regenerują się dość szybko, dlatego ćwiczenia da się wykonywać 2-3 razy w 7 dniach. Efekty ćwiczeń ABS Ćwiczenia ABS: pobudzają żyły oraz tętnice włosowate w mięśniach brzucha, co przynosi zwiększony przepływ krwi, skutkują wzrostem przepływu tlenu niezbędnego do spalania tłuszczu, rozgrzewają mięśnie brzucha, Trening w 8 minut które aby pozostały aktywne, muszą uwalniać kalorie z tego obszaru, nie obciążają za bardzo kręgosłupa, wzmacniają mięśnie brzucha. Zasady 8 min ABS Ćwiczenia ABS powinny być na tyle różnorodne, aby angażowały każdą z 5 grup mięśni: górnej oraz niższej partii brzucha, skośne, poprzeczne oraz dolnego  jak  mieć  szczupłe  uda  odcinka pleców. Długość powtórzenia każdej aktywności to 4-6 sekund – im wolniej oraz z większym treningiem przeprowadza się ćwiczenie, tym lepszy efekt końcowy oraz ładniejsza rzeźba. skuteczniej skupić się na dokładności, przeprowadzić mniej powtórzeń oraz stopniowo zwiększać ich dawka. Przerwy pomiędzy poszczególnymi ćwiczeniami w 8 min ćwiczeniach ABS okazują się zbędne, ale da się sobie na nie pozwolić.   ABS to wymagający alt2 trening, który buduje mięśnie brzucha, a w efekcie również redukuje tłuszcz na brzuchu. okazuje się odpowiedni dla kobiet oraz panów. Mięśnie owej partii ciała (obok łydek oraz przedramion) regenerują się dość szybko, dlatego ćwiczenia da się wykonywać 2-3 razy w tygodniu. Ćwiczenia ABS powinny być na tyle różnorodne, aby angażowały każdą z 5 grup mięśni: lepszej oraz niższej partii brzucha, skośne, poprzeczne oraz dolnego odcinka pleców. Długość powtórzenia każdej aktywności to 4-6 sekund – im wolniej oraz z

większym treningiem wykonuje się ćwiczenie, tym lepszy efekt końcowy oraz ładniejsza rzeźba.szczupłe  uda

dobrze skupić się na dokładności, zrobić mniej powtórzeń oraz stopniowo zwiększać ich dawka. Przerwy pomiędzy poszczególnymi ćwiczeniami w 8 min ćwiczeń ABS okazują alt3 się zbędne, ale da się sobie na nie pozwolić. Połóż się na plecach z nogami ugiętymi pod kątem 90° oraz stopami przylegającymi do ziemi. Raz prawą, raz lewą ręką dotykaj stóp, skłaniając się lekko nan prawo oraz lewo. Pracuj przez 30 sekund, po których jest 30 sekundowa pauza. Podobnie przy dowolnym kolejnym ćwiczeniu. Stopniowo wydłużaj pora aktywności, skracając pora odpoczynku. W identycznej położenia spleć ręce na karku oraz naprzemiennie unoś powoli lewe kolano oraz prawy łokieć w kierunku środka ciała, aby się nie zetknęły. Złóż obie dłonie płasko oraz podnoś część pleców tak, aby dłonie prostych rąk znajdowały się pomiędzy lekko rozchylonymi kolanami. Leżąc płasko, spleć ręce pod głową, patrz w sufit oraz podnieś jedną alt4 nogę niemal do pionu, dołącz do niej drugą oraz w takiej samej kolejności je opuść. Leżąc na plecach, ugnij nogi, podnoś górną część tułowia tak, aby wyprostowanymi dłońmi dotykać ud aż do kolan, w trakcie unoszenia się. Podnieś nogi prostopadle do ziemi oraz leżąc, rozłóż szeroko ręce na poziomie głowy pod kątem 90° do tułowia. Podnosząc górną część pleców, unoś rozszerzone dłonie, uderzając nimi w podniesione łydki oraz powoli opuszczaj wypady. Leżąc ze zgiętymi nogami, skrzyżuj dłonie na klatce piersiowej oraz wykonuj płytkie brzuszki. Oprzyj ciężar ciała na pupie oraz imitując wiosłowanie, przyciągaj do siebie nogi oraz górną część tułowia tak, aby dłonie znajdowały się mniej więcej w połowie łydek.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness