Jak nie przytyć na imprezie? Od teraz baw się bez wyrzutów sumienia

Jak nie przytyć na imprezie? Od teraz baw się bez wyrzutów sumienia

Redakcja

2017-06-26

brak komentarzy

Zacznijmy od tego, że okazji okaże się wiele i należy zachować powściągliwość. Przecież nie musisz pojawić się na dowolnej imprezie. Jeśli jednak jesteś osobą bardzo towarzyską i nie wyobrażasz sobie, że na którejś z nich mogłoby Ciebie zabraknąć, na część możesz pojechać samochodem. Wtedy, gdy nie pijesz wysokoprocentowych napojów, prościej okaże się Ci kontrolować to, co jesz i pijesz.
 

Zacznijmy od przekąsek...


Przede wszystkim staraj się nie chodzić na wspomniane imprezy głodny. Jeśli nie posiadasz czasu na normalny posiłek, postaraj się o zdrową przekąskę: sałatka bez wyczerpujących sosów, garść migdałów, jabłko czy lekki serek np.: wiejski, będą dobrym rozwiązaniem. Gdy pojawisz się na imprezie, spróbuj najpierw napić się h2o, to dodatkowo nieco Jak imprezować, aby nie przytyć? ostudzi Twój zapał do niezdrowych przekąsek.
Gdy pójdziesz głodny, ciężko okaże się Ci się trzymać zasad zdrowego żywienia. Kiedy odczuwamy ssanie w żołądku, bardzo często chcemy je szybko stłumić, a wtedy mamy chęć na potrawy tłuste lub słodkie. Jeśli chcesz się trzymać z daleka od świątecznych pierogów i ciast czy karnawałowej pizzy, zadbaj o to, by nie iść głodnym. jest ci dużo prościej.
 

Bacznie się rozglądaj


wydaje ci się, że na imprezie nie ma nic lekkiego i dlatego sięgasz po chipsy lub pierogi? prawidłowo się rozejrzyj. teraz zdrowe menu okazuje się coraz więcej popularne. Na pewno, wśród talerzy z ciepłymi potrawami uda Ci się znaleźć rybę lub białe mięso i jarzyny, a odchudzanie a impreza w miejsce tacki z ciastami, poszukaj takiej, na której wyłożono owoce. Też okazuje się to cukier, ale nie okaże się na Twoim brzuchu tak widoczny jak kilka kawałków makowca czy porcja faworków.
 

Co pić, by nie utyć?


Wiadomo: wodę i zielona herbatę. mimo wszystko wszyscy jesteśmy ludźmi i czasem mamy chęć na coś mocniejszego. Jak pić, by najmniej sobie zaszkodzić? oto kilka wskazówek, które będą pomocne:

1.    Obok każdego drinka czy lampki wina postaw sobie szklankę h2o. Dzięki temu wypijesz mniej, ale też nieco mniej zaszkodzisz swojemu organizmowi, jeśli będziesz dbać o odpowiednie nawodnienie.
2.    lub ostrożny z szotami. mnóstwo dietetyków i trenerów mówi, że picie czystej wódki okazuje się dość jak się bawić i nie przytyć dobrym rozwiązaniem na imprezach, ale podkreślają, by zachować powściągliwość. Faktycznie, jeden kieliszek wódki nie poszerzy bioder, ale bądźmy szczerzy, rzadko kiedy kończy się na dwóch czy trzech, dlatego dobrze pić świadomie.
3.    Przed imprezą załóż sobie ile wypijesz i trzymaj się takiej wersji. Może być ciężko, ale uwierz nam: dobrze to wykonać. Nie dość, że nie spożyjesz zbyt dużej ilości kalorii, to dodatkowo następnego dnia będziesz się cieszyć z tego, że udało się trzymać planu...
 

Alkohole i drinki na tak:

 

-    jasne, lekkie piwo - (mała butelka) ok. 110 kcal.
-    Lampka (120 ml) czerwonego lub białego wina wytrawnego - ok. 90 kcal.
-    Lampka (120 ml) wytrawnego szampana - ok. 105 kcal.
/> -    Jack Daniels (szot) - ok. 55 kcal.
 

Alkohole i drinki na nie:

 

-    Mai Tai - ok. 560 kcal.
-    Margarita - ok. 550 kcal.
-    Pina Colada - ok. 583 kcal.
-    Long Island Ice Tea - ok. 543 kcal.

Oczywiście są to przykładowe składników, ze względu na to że każdy drink okazuje się przygotowywany z pozostałych składników, czasem podmieniane są proporcje. Pamiętaj, że jeśli już chcesz pić koktajle, to lepiej wybierać te nieskomplikowane na regule: gin z tonikiem. oraz dodatkowo raz apelujemy o powściągliwość, ponieważ tłuszczyk, który odkłada się na brzuchu czy boczkach, to nie tylko efekt tego, co jesz, ale też tego, co wypiłeś...


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness