Jak przyśpieszyć spalanie tłuszczu? Sprawdzone porady

Jak przyśpieszyć spalanie tłuszczu? Sprawdzone porady

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

 

Czy po 18.00 trzeba cokolwiek jeść, a jeśli tak co co dokładnie…Takie pytanie zadają mi ciągle moi czytelnicy.  Pisałam już o tym kilka razy, ale przypomnę, że 18.00 to żadna magiczna godzina. Gdybym jadła ostatni posiłek o owej godzinie, umarłabym z głodu. Chodzę spać około 22 oraz mój ostatni posiłek jem o 20.

Jak to się ma do „zasady h 18”? Dla mnie ta zasada to brednia!

 

fakt jest taka, że ten ostatni posiłek jest 8 skutecznych rad, jak pobudzić spalanie tłuszczu! bardzo ważny, ponieważ może mocno oddziaływać na wyniki odchudzania oraz spalać tłuszcz, kiedy śpisz.
można, że będziesz trzymać się poniższych zasad, komponowania składników przed snem:

1. Unikaj węglowodanów oraz elementów diety, które skutkują tym olbrzymie skoki poziomu cukru we krwi.bo spożywanie węglowodanów powoduje znaczne skoki insuliny we krwi (a to powoduje przerwę w spalaniu tłuszczu) nie należy ich jeść jako ostatni posiłek przed snem. Ponadto, wieczorem kiedy nasz metabolizm w sposób organiczny zwalnia oraz nie alt2 „zużywa” już tyle energii, węglowodany prościej odkładają się w tkance tłuszczowej. W nocy, mamy mało okazji to tego, aby spalić te węglowodany, chyba, że ktoś aktywnie pracuje w nocy.
z wyjątkiem węglowodanów, są też określone białka jak np. niektóre ryby, czy czerwone mięso, skutkują tym wysokie skoki insuliny we krwi oraz z tego powodu nie powinny być spożywane na ostatni posiłek.

2. Na ostatni posiłek przed snem, wybierz takie białko, które wolno się trawi.
bywa alt3 to np. białko z kurczaka czy indyka. Takie białko nasz organizm trawi wolno oraz nie powoduje wysokich skoków insuliny we krwi. Ponadto białka z białego mięsa, mają jeszcze odmienną „cudowną” cecha. W czasie ich trawienia uwalnia się pewien hormon, glukagon, który wspiera wymienić węglowodany na energię!
Idealnym produktem na kolację jest też twaróg. Trawi się wolno oraz podobnie jak inne białka powoduje uwalnianie glukagonu. ważne, aby używać tylko tego zwykłego białym serze ( nie serka homogenizowanego alt4 ani serka wiejskiego).

…a co z czerwonym mięsem?

bywa ono zdrowe ponieważ zawiera dużo żelaza, ale w porównaniu do białego mięsa np. z kurczaka, czerwone mięso znacznie sprawniej podnosi stężenie poziomu insuliny we krwi, dlatego najdogodniej nie jeść go na kolację. Czerwone mięso trzeba jeść 3-4 razy w 30 dni, najdogodniej na obiad, około h 14-15.

Pamiętaj też proszę o tym, że niestabilny ilość insuliny we krwi powoduje niedobór efektów w spalaniu tłuszczowej.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness