Jak przyśpieszysz odchudznie? 5 cennych rad, które Ci pomogą

Jak przyśpieszysz odchudznie? 5 cennych rad, które Ci pomogą

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

Te 5 prostych sposobów aby rozruszać już od rana metabolizm okazują się dla Ciebie, jeśli cierpisz na zaparcia, chcesz zrzucić wagę i przyspieszyć spalanie tłuszczu.

wypróbuj je codziennie, a za kilka tygodni będziesz miło zaskoczona. Każdy kto fantazje o tym, aby przyspieszyć metabolizm chce zazwyczaj spalić więcej kalorii i zrzucić wagę. Co wykonać, aby zaraz po przebudzeniu natychmiast przyspieszyć swój metabolizm? poniżej 5 sprawdzonych sposobów, które okazują się pomagające w odchudzaniu.

SPOSÓB #1- Zaraz po przebudzeniu wypij szklankę płynu, dobrze z cytryną.

Jedno z badań przeprowadzanych poprzez niemieckich badaczy dowiodło, że wypicie szklanki płynu źródlanej zaraz po przebudzeniu może podkręcić metabolizm nawet o 30 procent. Jeśli do tego dodamy cytrynę, to robi się wręcz leczniczy artykuł. Cytryna ma działanie odkwaszające organizm. Picie płynu ma też wspaniałe działanie na skórę i wspiera zachować jej świetną kondycję. Doskonale „nawilża” nasz organizm od wewnątrz.

Czy wiesz, że woda z cytryną ma dodatkowo inne cudowne działania?

ico-tickPoprawia trawienie. 
Sok z cytryny poprawia trawienie poprzez stymulację wytwarzaniu żółci. pomaga na niestrawność, kłopoty żołądkowe, wzdęcia i przy nadmiernym odbijaniu się.
Jeśli męczą Cię zaparcia lub masz problemy z wypróżnianiem, to koniecznie pij szklankę ciepłej płynu z cytryną, każdego ranka.

ico-tickRelaksuje, odpręża i Sprawdź! W ten sposób skutecznie przyspieszysz odchudzanie dorzuca energii na cały dzień. 
Już sam zapach cytryny, poprawia samopoczucie, odstresowuje i dorzuca energii.
Sok z cytryny usuwa toksyny z ludzkiego ustroju i odkwasza, dzięki czemu organizm jest silniejszy a Ty czujesz wzrost sił i energii. zakres wit. C gwałtownie spada szczególnie w czasie stresu, dlatego jeśli stresujące dni, przyda Ci się dodatkowa dawka takiej wit..

ico-tickokazuje się idealnym źródłem potasu.
Cytryny okazują się zasobne w potas, który dba o zdrowe serce, układ nerwowy i świetną pracę mózgu.

ico-tickWspomaga układ odpornościowy.
Witamina C zawarta w cytrynach wspiera wzmocnić organizm i to skuteczną barierę dla wirusów i bakterii.

ico-tickOdświeża oddech.
występujące w cytrynie olejki eteryczne pomagają też łagodzić bóle zębów i zapalenia dziąseł.

ico-tickpomaga utrzymać ładny wygląd naskórka. Antyoksydanty zawarte w soku z cytryny pomagają obkurczać wypryski. Ostatnie eksperymenty wykazują więc, że sok z cytryny spłyca zmarszczki! Podobno dowiedziono więc, że skutecznie rozjaśnia blizny i plamy starcze, szczególnie te na dłoniach. Sok z cytryny rozjaśnia skórkę i sprawia, że jest promienna i jasna.

ico-tickpomaga alt2 zrzucić wagę
Sok z cytryny posiada w składzie błonnik pektynowy, który dzięki galaretowatej konsystencji jaką nabiera w przewodzie trawiennym osłania jego ścianki i zapobiega przyklejaniu się trawionego pokarmu do jelit, co zapobiega niestrawności i gniciu pokarmu.
Spowalnia wchłanianie cukru z pożywienia, co daje dłuższe uczucie sytości po posiłkach i zmniejsza wydzielanie insuliny. przeciwdziała więc nadmiernemu „wysuszeniu” mas kałowych, które doprowadzają do zaparć i zalegania stolca.
To dodatkowo jeden przyczyna , aby dodać picie płynu z sokiem z cytryny, stało się porannym rytuałem!

SPOSÓB #2-Na śniadanie zjedz jajka lub inny posiłek z dużą zawartością białka i błonnika.

Dlaczego to istotne? ponieważ białko spala tłuszcz i przyspiesza metabolizm. Błonnik wspiera utrzymać właściwy poziom insuliny we krwi i zapewnia nam uczucie sytości na długo. Po zjedzeniu śniadania bogatego w białko i błonnik, po pierwszy „ruszymy” nasz metabolizm, secundo dostarczymy potrzebnych wartości odżywczych, po trzecie zjemy porcję dobrych węglowodanów, które gwarantują nam energię. Moje ulubione śniadanie to jajecznica z dwóch jajek+szklanka gotowanych warzyw+1 kromka chlebka życia.

SPOSÓB #3- przenigdy, przenigdy, nie wychodź z czterech ścianach bez śniadania.

To, że go nie zjesz, nie znaczy, że zaoszczędzisz kalorie. Szerokie eksperymenty wykazują, że niedobór śniadania, nawet raz  w tygodniu skutkuje w przyszłości poważnymi dolegliwościami.  Jedno z badań Harvard University alt3 z School of Public Health wykazały, że pomijanie śniadania może podkręcić ryzyko wystąpienia cukrzycy rodzaju 2 o 20 %. okazuje się to związane ze nazbyt ogromnymi skokami insuliny.

SPOSÓB #4-Poćwicz rano.

Taki poranny „rozruch” przyspiesza metabolizm i utrzymuje go na wysokim pułapie dodatkowo kilka godzin po wysiłku fizycznym. Dzięki temu, możesz spalać kalorie poprzez cały dzień.  Jedno z badań wykazało, że 45 minut ćwiczeń cardio (np. bieżnia, rowerek) wspiera przyspieszyć zużycie energii do 14 godzin po ćwiczeniach.  To dzięki temu, że działa tu tzw. efekt EPOC. Im bardziej intensywnie poćwiczyć, tym więcej kalorii spalisz  w ciągu dnia. Plusem jest więc to, że codziennie ćwiczenia mogą pomóc zachować wrażliwość ludzkiego ustroju na insulinę.

SPOSÓB #5-Wypij świetną, odchudzającą kawę.

pewnie wiesz, że mała czarna jest też, JEDYNYM, tak dokładnie zbadanym, sprawdzonym i super skutecznym „spalaczem tłuszczu”. okazuje się nawet skuteczniejsza od najlepszych kapsułek i suplementów spalających tłuszczu. Aby w 100% wykorzystać odchudzającą moc kawy, trzymaj się tych 3 wskazówek.

1. primo, pij kawę, bez cukru i innych sztucznych słodzików. Ja piję kawę niesłodzoną, taką specjalną przyspieszającą metabolizm. Czasem mimo wszystko, szczególnie w „tych dniach” dodaję do kawy organiczny miód. Ma on niższy indeks glikemiczny zarówno od białego jak i brązowego cukru. Nawet jedna mała niewielka łyżka może bez wyjątku zastopować spalanie tłuszczu alt4 i metabolizm. Jeśli spożywasz kawę w kawiarni, unikaj jak ognia, wszystkich fantazyjnie brzmiących kaw (frappucino, pralino…itp.) mnóstwo z nich słodzonych jest białym cukrem, syropami smakowymi i innymi sztucznymi dodatkami, które zwiększają kaloryczność kawy nawet o 300 kcal.!taka mała czarna, nie jest dobra, ani dla Twojego organizmu, ani dla bioder, talii, pupy… Dla porównania, standardowa, czarna mała czarna ma 0 kcal. Jeśli zamawiasz latte lub cappucino, wypij ją bez cukru.

2. po drugie.Unikaj, jak „ognia” gotowych śmietanek do kawy, tych w proszku i tych w płynie. Nie ma w nich nic zdrowego. są dość pełne kalorii i tłuste, a mnóstwo z nich posiada w składzie złe tłuszcze trans, które okazują się niezwykle szkodliwe dla organizmu. Jeśli uwielbiasz „białą” kawę, dobrze dodać zwykłego, świeżego mleka (nie UHT) 1,5 do 2% tłuszczu. Takie mleko, jest zasobne w cenne wit. A,D,E i minerały min. wapń, fosfor i potas. dobrze mimo wszystko zupełnie zrezygnować z mleka krowiego na rzecz mleka roślinnego np. mleka migdałowego.

3. Po trzecie. Możesz wzbogacić czarną kawę, o kolejne antyoksydanty, dodając do niej, odrobinę cynamonu. Poprawia, on odczucie smakowe kawy, reguluje też poziom cukru we krwi. Innym zdrowym składnikiem, świetnie pasującym do kawy jest kakao. To więc cudowny przeciwutleniacz, o magicznych właściwościach Doskonale obniża ciśnienie tętnicze krwi. 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness