Jak przygotować organizm do głodówki? To musisz wiedzieć!

Jak przygotować organizm do głodówki? To musisz wiedzieć!

Redakcja

2017-08-31

brak komentarzy

Materiały pomocnicze służące do wykonania człowieczego ustroju do 10-dniowej głodówkigodówka  odchudzająca

leczniczej sprawdzone w czasie pięciu kolejnych głodówek organizowanych poprzez nasz miesięcznik, zaakceptowane i uzupełnione poprzez doktor Annę Romanowską.   Aby zminimalizować złe samopoczucie w pierwszych dniach głodówki, tak aby stała się ona dla nas prawdziwą przyjemnością, należy się do niej solidnie przygotować. Głodówka okazuje się to w końcu - jak niektórzy mawiają - operacja bez skalpela, w której organizm pozbywa się zatruwających go toksyn, naprawia swoje narządy, reguluje procesy. bywa to więc niebezpieczny zabieg na organizmie. Im więcej zaangażujemy się w taki przebieg, tym większe korzyści odniesiemy.   zalecenia: menu: 2 tyg. przed głodówką należy bacznie przyjrzeć się swojemu jadłospisowi. Zdecydowanie należy zrezygnować z jadania mięsa (jeśli ktoś z naszych czytelników spożywa), nabiału i słodyczy. Odstawić też kofeinę i mocną herbatę. można z powodzeniem zastąpić te napoje herbatkami z ziół: na przykład z maliny – okazuje się rozgrzewająca (ale uwaga - tzw. herbata malinowa w torebkach z wyjątkiem niewielkiej ilości owocu maliny posiada przede wszystkim kwiat malwy sudańskiej, intensywnie kwaśny, a więc wychładzający), malwy, róży czy innymi owocowymi albo sokami z warzyw i owoców (to wszystko też ma działanie wychładzające) albo wywarami z jarzyn. Należy wypróbować właściwe łączenia suplementów, które spożywamy. bywa to kluczowe - wtedy przecież organizm może przygotować odpowiednie enzymy do trawienia tych pokarmów i następuje korzystniejsze wykorzystanie produktów odżywczych będących w pokarmach. Według schematu food combining dobre łączenia to: jarzyny z razowym pieczywem, jarzyny z kaszami, jarzyny z ziemniakami w mundurkach. łączenia niewskazane to białko zwierzęce i artykuły posiadające dużo skrobi (ziarna zbóż, kartofle). Nie zapominajmy również o ziołach. Przyprawianie nimi potraw okazuje się nie tylko zabiegiem umacniającym odczucie smakowe, dodatkowo i leczniczym. czy  warto  robić  głodówki  1 tydzień przed głodówką należy bezwzględnie odstawić (jeżeli ktoś spożywa) mięso i nabiał. można jadać gotowane albo duszone (nie smażone) świeże jarzyny Jak przygotować się do głodówki? (nie należy w tym czasie jadać mrożonych warzyw i owoców), kasze, chleb razowy, wszelkie suszone owoce, no i oczywiście znaczne ilości surowych warzyw (również kiszonych) i owoców. Im więcej surowych owoców i warzyw, tym skuteczniej wyczyszczone mechanicznie (dzięki błonnikowi zawartemu w tych produktach) będą jelita i spotka nas mniej uciążliwych objawów w pierwszych odtruwających dniach głodówki. Koniecznie trzeba mieć na uwadze o starannym żuciu. świetnie okazuje się rozpocząć dzień od lekkiego gotowanego jedzeniu zbożowego: płatków owsianych, kaszy kukurydzianej, kaszy jaglanej z dodatkiem suszonych owoców albo warzyw. pokarmy surowe możemy jeść na wszystkie pozostałe posiłki. posiłek

wieczorny (prawidłowo przed godziną 17.00) może składać się z warzyw albo owoców (tak  głodówka  oczyszczająca

skuteczniej) albo zawierać ewentualnie dodatkowo suplementów zbożowych. wtenczas odtruwanie człowieczego ustroju w pierwszych dniach głodówki okazuje się mniej uciążliwe. ulega zmianiom też korzystnie flora bakteryjna w jelitach i okazują się one skuteczniej do głodówki przygotowane. W tym tygodniu, jeśli tylko mamy na to energię, trzeba spożywać tylko surowe pożywienie. Nie okazuje się to mimo wszystko wymóg potrzebny. Jeżeli decydujemy się na picie soków, powinny być one nowiutko wyciśnięte, prawidłowo warzywne. nie mogą to być soki z mrożonek czy przemysłowo wytwarzane z kartonika, czy z butelki. Soki te, pomimo informacji na etykiecie, iż okazują się 100% itd., itp. okazują się zwykle robione z koncentratów, które z kolei okazują się przemysłowo przerabiane, sterylizowane i konserwowane, a później rozcieńczane wodą. Sok taki nie ma jakiejkolwiek produktów, ani biologicznej, ani witalnej. często też okazuje się doprawiany cukrem i wzmacniaczami smaku i innymi chemikaliami. więcej przeszkadzałby w tym czasie niż pomagał. Rozsądnie przeprowadzona głodówka, prawidłowo w porozumieniu z lekarzem albo dietetykiem to dość korzystny wstęp do wiosennego odchudzania. można podczas niej pozbyć się wyłącznie nadprogramowych nadprogramowych kilogramów, ale tez nagromadzonych w ciągu roku toksyn. mnóstwo ludzi używa głodówkę (trwającą nie dłużej niż 2-3 dni)  systematycznie poprzez dużo lat i okazują się pewni, alt2 że dzięki temu okazują się zdrowsi i mają więcej energii. poniżej kilka ważnych informacji jak przygotować się do głodówki i co najistotniejsze jak na niej wytrwać: Etap 1 – przygotowanie do głodówki Na 14 dni przed użyciem pierwszej głodówki powinniśmy zrezygnować z spożywania słodyczy, tłustych mięs, białego pieczywa, zawiesistych sosów, picia piwa, kawy i mocnej herbaty. Wskazane bywa menu razowego pieczywa, kaszy bogatych w błonnik, orzechów, warzyw i owoców, do picia polecane napary z ziół (mięta, róża, malwa) Etap 2 – tydzień przed głodówką Należy przejść na menu niskobiałkową, na śniadanie sugerujemy zjeść posiłek zbożowy (owsianka, kasza jaglana z suszonymi owocami), drugie śniadanie: barszcz domowy z kwaszonych buraków albo świeżo wyciśnięty sok z marchwi Na posiłek – krótko gotowana i zmiksowana zupa warzywna, kasza, surówka bez tłuszczu (oleju, śmietany albo majonezu), warzywa kiszone – kapusta, pomidory, buraki kolacja – wybrane owoce posiłek wieczorny – warzywa gotowane na parze Do picia – soki owocowe i warzywne i herbaty i napary z ziół Etap 3 – 2 dni przed głodówką Należy zrezygnować z potraw gotowanych z wyjątkiem bulionu i warzyw. Do spożywania wskazane okazują się wszelkie suszone i świeże owoce, kiełki, surówki (także kiszonki). Do picia wskazane ciepłe buliony z warzyw, napar z natki pietruszki, herbata z pokrzywy „Wszystko należy upraszczać jak wyłącznie można, ale nie więcej” – idąc

za słowami Einsteina spróbuję opisać proces przygotowań do głodówki najprościej jak to możliwe,

ale z pewnością nie prościej niż tego potrzebuje opisywany temat.   Od czego więc zacząć?   Niestety nie ma na to jednoznacznej, pasującej do każdego przypadku recepty, czy też protokołu wg którego należało by postąpić. bywa zależne to w dużej mierze od naszego stanu sprawności fizycznej, kondycji fizycznej organów (szczególnie kilku, które w trakcie głodówki okazują się o dużo więcej obciążone), a przede wszystkim choroby i chorób z jakimi boryka się nasz organizm.   Nawet jeśli okaże się, że głodówka alt3 okazuje się dla Ciebie nadto dużym ryzykiem do podjęcia, nie martw się – istnieją inne metody na oczyszczenie organizmu i poprawę komfortu życia, o czym także napiszę w tym artykule, a szerzej w kolejnych.   Jak zatem ustalić, czy jesteśmy gotowi na głodówkę oczyszczającą? Zacznijmy od strony mentalnej i zabiegów oczyszczających organizm, które okazują się tutaj niezwykle istotna, a które trzeba przeprowadzić.   Odpowiednie nastawienie i proces oczyszczania układu żółciowego przed głodówką   W pierwszej kolejności zadaj sobie pytanie jaki miałby być cel głodówki (w Twoim wypadku) – jeżeli chciałbyś jedynie zrzucić sylwetkę i poprawić swój prezencję – wg mnie nie musisz głodować – mimo że jednym z zwłaszcza naocznych efektów głodówki okazuje się właśnie utrata wagi i poniżej bardzo często ludzie pytają kiedy ją prowadzisz. Oczywiście eliminacja nadprogramowych nadprogramowych kilogramów na pewno poprawia naszą kondycję – zarówno fizyczną oraz psychiczną, ale nie okazuje się to cel głodówki oczyszczającej. W tym wypadku polecam Ci zmianę diety i więcej aktywności – choć jak wiadomo proces chudnięcia powinno o dużo dłuższy. defektem okazuje się jednak zagrożenie jakie występuje przy wyjściu z głodówki i problemy jakie temu towarzyszą. powrót do często dostępnych produktów żywieniowych po głodówce, może mieć dość złe rezultaty dla naszego sprawności fizycznej, prowadząc nawet do śmierci – dlatego wykonania do głodówki nie powinny stanowić modyfikacje diety na kilka dni przed jej rozpoczęciem, a raczej drogę którą każdy z nas powinna przebyć, aby zrozumieć że zdrowie ciała i umysły leży w jego rękach. Jeśli uznajesz prezencję kreowany poprzez media za wyznacznik sprawności fizycznej, głodówka nie okazuje się z pewnością dla Ciebie. Odpowiednia jadłospis połączona z intentywnym treningiem na siłowni, albo odmienną czynną aktywnością, z pewnością powinno tutaj dużo lepszym rozwiązaniem, co nie znaczy że Twój organizm – ; jak osoby nietrenującej powinno w mniejszym nasileniu narażony na choroby układu trawiennego, krążenia, oddechowego, moczowego, nerwowego, choroby kości, stawów, układu rozrodczego, alt4 czy też ciała.   Wszystkie te przypadłości okazują się wypadkową nieprawidłowego funkcjonowania układu żółciowego, w tym przede wszystkim nagromadzeniu kamieni wątrobowych i kamieni woreczka żółciowego – które wyłącznie w formie uwapnionej poddają się diagnozie np. za pomocą badania USG i dlatego stanowią tak wielkie przeoczenie w diagnostyce dzisiejszej medycyny. W wątrobie, kamienie mają głównie postać cholesterolową i w sytuacji kiedy kondycję wątroby spada do 15-10% mogą one osiągnąć dawka nawet 20 tys. (jak wiadomo wątroba nie okazuje się organem

unerwionym i nie da Ci znać, że bywa coś niepożądanego).  

Istnieją przypadki gdzie dopiero po 4 latach comiesięcznych zabiegu oczyszczających wątroby, ludzie zaczynają wydalać ich mniejsze ilości. Postaram się zebrać odnośniki do artykułów, blogów, filmów gdzie ludzie opisują proces oczyszczania wątroby i układu żółciowego – razem z dokumentacją zdjęciową. Robi to piorunujące wrażenie i daje do myślenia. Jak się przekonać, że posiadamy kamienie wątrobowe? nieskomplikowane, należy wybudować jej neutralizację.   Cały proces oczyszczania wątroby postaram się opisać w osobnym artykule, ale już dziś polecam powieść Andreasa Mortiz’a „detoksykację wątroby i woreczka żółciowego” – gdzie temat okazuje się opisany dość szeroko, językiem który okazuje się zrozumiały nawet dla inżyniera informatyki, który nie był nadto uważny na lekcjach biologii, więc z pewnością powinno zrozumiały i dla Ciebie.   Dlaczego o tym piszę, otóż wątroba okazuje się o dużo więcej obciążona w trakcie głodówki i dlatego trzeba byłoby przeprowadzić wcześniej jej neutralizację – co może spowodować, że osobiście głodówka nie powinno dla Was po tym zabiegu wskazana. Zdrowa wątroba i układ żółciowy to fundament dla witalności ciała. Oczywiście należy mieć na uwadze fakt, że oczyszczenie wątroby owszem pozwala powrócić do sprawności fizycznej, niemniej aby ponownie nie doprowadzić do stanu z przed oczyszczania, należy zmienić dużo sfer w własnym dotychczasowym życiu i jeśli nie jesteście na to gotowi – głodówka, czy przygotowanie się do niej poprzez neutralizację organizmu nie uratuje Was na długo.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness