Jak się zmienić w miesiąc. Te rady pomogą Ci zadbać o ciało i psychikę

Jak się zmienić w miesiąc. Te rady pomogą Ci zadbać o ciało i psychikę

Redakcja

2017-06-19

brak komentarzy

Zadanie pierwsze: Naucz się wstawać wcześnie

W ten sposób znajdziesz pora dla siebie, ten, którego przenigdy nie masz wystarczająco dużo w ciągu dnia. Cisza i spokój, które panują w twoim domu o takiej porze ułatwią ci uporządkować różne rzeczy w własnej głowie. To również idealny pora na poranne ćwiczenia, przygotowujące twoje ciało na cały, długi dzień. Lenistwo i niechęć do wyjść z łóżka o tak wczesnej porze, nie oznaczają, że jesteś zmęczony, pokazują jedynie, że tak naprawdę nie chce się żyć własnym życiem. Jaki okazuje się sens okazuje się w wychodzeniu z łóżka, jeśli czeka na ciebie zawsze jedno: ta sama, przygnębiające pogoda, metro, tłum ludzi, praca … Jeśli żyjesz pełnią życia, będziesz chciał wcześnie wyskoczyć z łóżka. Ta zasada działa również na odwrót – jeśli nauczysz się wstawać wcześnie, zaczniesz patrzeć na życie z większym optymizmem.

Zadanie drugie: Postaw na zdrowe odżywianie

Nadchodzące zmiany będą wymagać od ciebie ogromnej ilości Jak odmienić ciało w 6 tygodni? energii. Obecnie możliwe że zużywasz ją na neutralizowanie negatwnego wpływu spożywania piwa, niezdrowej żywności i palenia papierosów. Każdy z nas ma swój zestaw słabości do zwalczenia. Możesz wybrać dowolny rodzaj kuracji odchudzającej, dostosowany wprost do ciebie. Zmniejsz swoje porcje, jedz lekko, zdrowo i smacznie.

Zadanie trzecie: Wybierz sport dla siebie

To może być joga, bieg, taniec…. Spróbuj „poruszać się” więcej każdego dnia, dostosuj trening do własnego trybu pracy zawodowej i potrzeby. zobaczysz, to wciąga.

Tydzień 2 : Zaprowadzanie porządku w  swoim życiu osobistym

Zadanie pierwsze: Posprzątaj swoją osobistą przestrzeń 

Wyrzuć wszystko, co ją zaśmieca. Nadszedł pora, aby zaprowadzić porządek w głębokich, przepastnych szufladach i pozostałych zakamarkach. Pomyśl o tym w ten sposób: każdy przedmiot w domu – nawet drobny – zajmuje jedynie miejsce, też zużywa część twojej energii. Czy naprawdę warto trzymać to wszystko? Przechowuj wyłącznie te rzeczy, które okazują się naprawdę przydatne lub rzeczywiście sprawiają,  że jesteś szczęśliwy.

Zadanie drugie: jak zmienić się w 4 tygodnie Uporządkuj swoje osobiste sprawy; wypełnij swoje zobowiązania

Pamiętasz, od ilu lat planujesz zacząć uczyć się hiszpańskiego? A ile razy obiecywałaś, że odwiedzisz mocno już starszą, babcię? Ile z postanowień noworocznych z poprzednich lat pozostało niezrealizowanych? Trzeba przypomnieć sobie wszystkie obietnice, dane sobie i innym, i zdecydować co z nimi wykonać… posiadasz w zasadzie tylko dwie opcje: wypełnić je, lub usunąć na zawsze ze własnej listy.

Zadanie trzecie: Uporządkuj swoje życie towarzyskie

Zerwij wszelkie relacje, które ciągną cię do tyłu, blokują lub wywołują depresję. Naucz się mówić „nie”. Pozwól sobie być niewdzięczny, źle wychowany, działać jak szalony, jeśli tego właśnie potrzeba, abyś czuł się swobodnie.

Tydzień 3 : Plany, cele i marzenia

Zadanie pierwsze: Zanotuj, a później zacznij wprowadzać w życie plany – te dotyczące osobistych celów 

pewnie zakończyłeś już zadania z listy z poprzedniego tygodnia. Czy odczuwasz się szczęśliwy i pełen entuzjazmu? Jeśli odpowiedź brzmi „nie”, to może warto wykreślić z co zrobić żeby się zmienić takiej listy dodatkowo kilka rzeczy.  Pamiętasz co sprawia ci prawdziwą przyjemność? Nie zapominaj, że poza pracą i zobowiązaniami wobec bliskich, należy także zaplanować swój wolny pora – tak by można jest odpocząć, znaleźć chwilę dla siebie.

Zadanie drugie: zrób listę nawet zwłaszcza nieprawdopodobnych marzenia 

Nawet jeśli miało to by być uzyskanie Mont Everest, jeśli skończyłeś 90 lat. Czemu służy takie „nierzeczywiste” planowanie? Wprowadzeniu odrobiny nonszalancji do życia. Uprzytomnienie sobie potęgi marzeń i myślach. Poznawaniu siebie.

Zadanie trzecie: Zacznij planować „dzień do przodu”

Każdego wieczoru, napisz wstępny plan na następny dzień. To dość podnosi nasza produktywność i daje poczucie większej kontroli nad naszym życiem. Ponadto, przypomnij sobie jak wygląda twój centralny plan zmiany, to co chciałeś osiągnąć.

Tydzień 4:  Poszerzanie swoich horyzontów

Zadanie pierwsze: Spróbuj żyć w innym przypadku 

Nawet najmniejsze rzeczy mogą mieć wartość. Pojedź odmienną trasą do pracy zawodowej. Wejdź do kawiarni, w której przenigdy wcześniej nie byłeś, albo do dość jak się szybko zmienić kosztownego sklepu. Wypróbuj nowy rodzaj sportu. Spróbuj wykonać to, czego przenigdy ówcześnie nie robiłeś. Chodzi o nawyk próbowania czegoś nowoczesnego, o odwagę podejmowania nowych wyzwań.

Zadanie drugie: Wyjdź z swojej strefy komfortu

Oczywiście, jeśli udało się przeprowadzić wszystkie poprzednie kroki, to już wykraczasz daleko poza strefę komfortu. Ale trzeba iść dalej i stawać oko w oko ze swoimi największymi obawami. oraz to jedynie patrzeć na nie, też walczyć z nimi.

Zadanie trzecie: zrób sobie przerwę

Nie, nie taką jak myślisz. Pora wyjść z domu, wyłączyć Wi-Fi, i spędzić trochę z samym sobą.  oznacza to również, trochę okresu na szczerą rozmowę ze swoim sercem. Jaki był ten miniony miesiąc dla ciebie? Jakie zmiany zaszły w twoim życiu? Czy chcesz kontynuować i iść dalej już dziś, czy na tym koniec?

Nie warto biernie czekać na coś, co można osiągnąć samemu. określone rzeczy okazują się na wyciągnięcie ręki, należy się po nie schylić.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness