Jak zacząć ćwiczyć? Z tą wiedzą będzie Ci łatwiej

Jak zacząć ćwiczyć? Z tą wiedzą będzie Ci łatwiej

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

„Od jutra zaczynam ćwiczyć” – to chyba zwłaszcza powszechna wymówka, aby przełożyć ćwiczenia na później. Oczywiście następnego dnia wcale nie udajemy się na siłownię i szybko zapominamy o naszych postanowieniach. Poza pełnym cukru napojem energetycznym istnieje mało szybkich sposobów na to, aby dostarczyć organizmowi energii do ćwiczeń po długim dniu pracy zawodowej. Motywacja, która zamieni pierwszą wizytę w siłowni na regularne ćwiczenia, budowana jest z upływem czasu. poniżej kilka wskazówek, które pomogą w jej osiągnięciu.

Odpowiednio zaplanuj posiłki
Jeżeli, jak większość ludzi, idziesz na siłownię prosto po pracy zawodowej, nie wykonuj tego na pusty żołądek. Oczywiście ; się także rozpoczynać ćwiczeń zaraz po obfitym obiedzie, dlatego zadbaj o odpowiedni posiłek przed treningiem (dowiedz się, czego nie jeść przed ćwiczeniami: https://serwis.abczdrowie.pl/czego-nie-jesc-przed-cwiczeniami). Kluczem jest zachowanie 5 rad, jak zmobilizować się do ćwiczeń prawidłowej równowagi pomiędzy białkiem a złożonymi cukrowymi (zielone warzywa, owsianka, pełnoziarnisty chleb lub makaron), co zapewni stopniowe uwalnianie energii przed i w trakcie ćwiczeń. dobrym przykładem może być banan z masłem orzechowym na kromce pełnoziarnistego chleba. Pyszne, zdrowe i pożywne!

Zadbaj o prezencję
Musisz świetnie wyglądać, aby nabrać chęci do ćwiczeń. Przy 1 wejściu na siłownię zauważysz, że wszyscy mają na sobie ubrania w jaskrawych kolorach. W pewnym sensie nowa para sportowych butów czy ładny dres może być mocą motywującą do rozpoczęcia aktywności fizycznej. Jeśli czerpiesz przyjemność z tego, jak prezentują się twoje nowe ubrania sportowe, to z pewnością będziesz podekscytowany pokazaniem się światu. A gdzie dodatkowo da się pokazać się w takim ubraniu jak nie w siłowni?

zabierz sportowe ubrania do pracy zawodowej
teraz, alt2 kiedy już masz nowe buty do biegania i ubrania sportowe, spakuj je i weź ze sobą do pracy zawodowej. Bądźmy szczerzy – obecna rano ambicja, aby dotrzeć na siłownię szybko się ulotni, kiedy wrócisz mieszkaniu i położysz się na sofie przed telewizorem. Obejdź tę przeszkodę, weź potrzebne rzeczy ze sobą i przebierz się zaraz przed wyjściem z pracy zawodowej. sama myśl spędzania momentu na siłowni zamiast w domu może zniechęcić do ćwiczeń. Kiedy już jesteś w pełni ubrany, istnieje mniejsze prawdopodobieństwo, że zrezygnujesz.

We dwoje raźniej!
Czy czasem ktoś z grona znajomych nie wspominał o tym, że chce zacząć ćwiczyć, ale nie może się zmusić? niedociągnięcie motywacji to coś, co świetnie potrafisz zrozumieć (sprawdź, jak poprawiać swoją motywację: https://serwis.abczdrowie.pl/10-sposobow-na-zmaksymalizowanie-własnej-motywacji). Rozwiążcie wspólną niechęć alt3 do aktywności fizycznej, planując dni i 60 minut spotkań na siłowni. Upewnij się wyłącznie, że to osoba, z którą uwielbiasz spędzać czas poprzez dłużej niż pół 60 minut oraz która da ci w kość, jeśli będziesz się lenić. Jeżeli nowe nawyki zdrowotne nie znajdują zainteresowania wśród regularnego grona znajomych, poznaj nowych znajomych na siłowni, którzy przejmą rolę motywatora.

Śledź swoje postępy
Każdy z nas powinien przyswoić, jakie cele chce osiągnąć na początku perypetie z aktywnością fizyczną. Sekret tkwi w tym, aby realistycznie określać, co chcemy np. za miesiąc lub dwa. Jeżeli cele nie okazują się realistyczne, motywacja słabnie, ponieważ nie jesteśmy w stanie ich osiągnąć, pomimo tego że wcale nie były osiągalne. Z drugiej strony, kiedy stawiasz sobie cele, które okazują się w twoim alt4 zasięgu, okazuje się, że możesz zrealizować je częściej. Po dotarciu do pierwszej mety zauważysz, że masz więcej motywacji i chęci wrócić ponownie do siłowni, aby realizować następne kroki.

Nagradzaj się
Na widoczne modyfikacje w figurze potrzeba momentu, a nikt nie nagrodzi cię za aktywność fizyczną, dlatego bez problemów możesz sam siebie nagradzać za następne wizyty w siłowni. Wyjaśnijmy sobie w tym miejscu jedno: nagradzanie się całą pizza z podwójnym serem lub 5 pączkami nie jest dobrym posunięciem w kontekście twojego nowoczesnego, zdrowego stylu życia. mimo wszystko nagroda w postaci smacznego smoothie czy prawdziwego kakao, które zarazem zapewniają białko potrzebne organizmowi po wysiłku, spowoduje, że wizyta w siłowni powinno tego warta. z czasem, dzięki niewielkim nagrodom, mózg powiąże chodzenie na siłownię z przyjemnymi doświadczeniami ćwiczenia.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness