Jak zdrowo się odżywiać w pracy? 4 najważniejsze zasady

Jak zdrowo się odżywiać w pracy? 4 najważniejsze zasady

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

Temat, można porwać się na stwierdzenie, że bardzo kobiecy, że większość panów nie ma zwroty jak zdrowo się odżywiać w biurze. jednak faktem jest, że oraz kobiety oraz panowie potrzebują odżywczej, zbilansowanej kuracji odchudzającej, żeby skutecznie pracować. Jeżeli spędzasz kilka godzin dziennie w położenia siedzącej, czy to w biurze, czy może na uczelni oraz zastanawiasz się co oraz kiedy jeść, aby być pełnym sił – zapamiętaj tych kilka rad.

 

Głównym kłopotami pracy przy komputerze jest ciągłe podjadanie. W natłoku obowiązków nawet nie 4 zasady zdrowego odżywiania w pracy! zauważamy kalorii, które pochłaniamy, głównie z nudów. Jak sobie z tym poradzić? Niestety bardzo trudno jest zrezygnować z podjadania. Na los możemy ten nawyk zamienić w coś pozytywnego. zamiast czekoladek postaw na świeże warzywa oraz owoce. Jeżeli, wiesz, że jesteś łasuchem wcześniej przygotuj sobie pudełeczka z pokrojonymi sezonowymi przekąskami. uwielbiasz intensywne smaki? Kawałki papryki posyp chilli. Jesteś fanem słodkości? Cynamon świetnie pasuje do marchewki, a jeśli już nie możesz zrezygnować z czekoladowych przysmaków – wybierz tą gorzką. Dodatkowo sklepowe półki zasady zdrowego odżywiania w pracy pełne okazują się suszonych owoców, a także warzywnych oraz owocowych chipsów. okazuje się to świetne metody, aby wzbogacić dietę w wit. oraz minerały (oraz zająć buzię marzącą o czekoladce ;) ).

 

Stare, chińskie przysłowie mówi: śniadanie jedz jak cesarz, obiadem podziel się z przyjacielem, a kolację oddaj wrogowi. Nie od dziś wiadomo, że najważniejszym jedzeniem w ciągu dnia jest śniadanie. Nie zapominaj o tym! Niektórym z nas (kiedyś mnie także) wydaje się, że kiedy opuścimy którykolwiek z dań, zjemy mniej kalorii, co jeść w pracy przez co będziemy szczuplejsi. brednia! Z własnego doświadczenia wiem, że spożywanie śniadania jest sakramentalnie istotne. Kiedy dopuścimy do uczucia głodu chętniej sięgamy po tłuste przekąski przed obiadem. Zagospodaruj sobie chwilę, w której będziesz mógł w spokoju zjeść. Nie należy spożywać niczego w pośpiechu. dobrze przeżuć każdy kęs około 25 razy, pokarm wtedy prościej się trawi oraz wchłania. Tak więc, kolejna rada brzmi: nie spiesz się!

Racjonalne odżywianie się to wyłącznie spożywanie, ale także picie. Chyba wszyscy doskonale wiemy jak wielką popularnością jak utrzymać dietę w pracy cieszą się napoje energetyczne. Napoje te zawierają ogromne ilości pobudzających składników. Nie zdajemy sobie z tego sprawy, ale mogą one spowodować nawet zakłócenia rytmu serca. są one zasobne w ;, które niestety potrafią niekorzystnie wpłynąć na prezencję naszej sylwetki. Co w miejsce tego? Przede wszystkim stawiamy na wodę! posiada w składzie ona tlen, który jest niezbędny do pracy naszego mózgu. Nasz organizm wydala średnio 2,5 litra h2o dziennie, więc należy przyjmować odpowiednią jej dawkę, aby uzupełnić straty.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness