Jak zmienić dietę na zdrowszą?

Jak zmienić dietę na zdrowszą?

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

Co należy zmienić? Wprowadzić do jadłospisu węglowodany złożone zawarte m.in. w pieczywie razowym, płatkach owsianych, razowych makaronach, w ryżu brązowym, kaszy jęczmiennej oraz gryczanej. Takie węglowodany dają nam energię na dłużej niż żywność przetworzona.najzdrowsze produkty żywnościowe

Poza tym zdrowe jedzenie 30. zazwyczaj cierpimy na niedobór żelaza. przejawia się to ospałością, zmęczeniem oraz słabszą kondycją cery, włosów oraz paznokci. Wszystkiemu winna okazuje się pita w nazbyt wielkich dawkach kawa oraz herbata (stopują wchłanianie żelaza), źle zbilansowana kuracja dietetyczna oraz spożywanie nazbyt dużo zdrowa dieta żywności przetworzonej.

Żelazo możemy oczywiście dostarczyć sobie w postaci suplementów, ale opłaca się po prostu zmienić nieco menu. ten składnik znajduje się w szpinaku, zielonej pietruszce, wołowinie, suszonych owocach (przede wszystkim w morelach) oraz we wspomnianym już razowym pieczywie.

Jeśli nie podoba ci się menu trzydziestolatki, mamy dla ciebie złą wiadomość. Po 40. należy jeszcze więcej zwracać uwagę na eliminowanie błędów żywieniowych.

- Panie w tym wieku powinny maksymalnie wykreślić ze własnej diety słodycze, organizm szybciej magazynuje wtedy alt4zasady zdrowego odżywiania tłuszcz w tkance tłuszczowej – mówi Dominika Stefankiewicz. – z powodu ryzyka wystąpienia miażdżycy należy więc odpuścić sobie tłuszcze szkodliwe, czyli tzw. nasycone zawarte m.in. w tłustych wędlinach, mięsie wieprzowym oraz ogólnie w smażonych potrawach mięsnych obtoczonych w panierce.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness