Jak zmniejszyć kalorie na co dzień? Stosuj te  3 rady!

Jak zmniejszyć kalorie na co dzień? Stosuj te 3 rady!

Redakcja

2017-11-13

brak komentarzy

To warzywo należy znaleźć diecie dowolnej osoby,

która ma wilczy apetyt, cukrzycę, nadciśnienie, zaparcia albo problemy z wagą. Katarzyna Gurbacka-Dyplomowany dietetyk oraz promotor zdrowego odżywiania Autor-bestsellera- odchudzającej książki kucharskiej Sekrety Odchudzania Ma niski indeks glikemiczny oraz ochrania przed dużymi skokami cukru. Idealny dla cukrzyków. bywa lekkostrawny oraz szczególnie odżywczy. posiada mnóstwo cennych witamin, dodatkowo dla ładnej ciała w tym: wit. A, kompleks wit.B, witaminę C,E oraz   jak  się  odchudzać  K. mnóstwo potasu, sodu, magnezu, wapnia oraz fosforu. bywa też błonnik oraz kwas foliowy. Co to za warzywo? To Grocjak  jeść  mniejh:) poniżej przepis na „odchudzoną” grochówkę Kasi Gurbackiej. Piszę, że „odchudzona”, ale okazuje się pyszne. Koniecznie ją ugotuj, a przekonasz się osobiście, że okazuje się „grzechu warta” Odchudzone menu dla każdego   substancje na 4 OSOBY NA KILKA DNI:) 1,5 litra wody 500 gramów łuskanego grochu 3 obfite marchewki 1 pietruszka 1/2 średniego selera 20 cm kawałek pora 1 liść laurowy 1 ziarenko ziela angielskiego 400 gramów chudej, cienkiej kiełbasy sól oraz pieprz do smaku majeranek do smaku Wykonanie Do garnka wlać 1,5 litra wody. Groch opłukać pod bieżącą wodą oraz dorzucić do wody. Zagotować oraz zmniejszyć ogień. Gotować aż groch jest miękki. W jednocześnie czasie w małej ilości wody wraz z listkiem laurowym oraz zielem angielskim, ugotować pozostałe warzywa. Kiedy będą miękkie oraz ostygną zetrzeć je na tarce. Kiełbasę pokroić w kawałki oraz podsmażyć. Kiedy groch jest miękki, zmiksować go blenderem. Dodać ugotowane oraz starte warzywa, wodę z przyrządzania posiłków warzyw oraz alt2 podsmażoną kiełbaskę. Doprawić do smaku solą oraz czarnym pieprzem. Dodać majeranek. Jeśli pewien człowiek okazuje się „majerankowy” może dodać tyle, ile lubi.   PRZYGOTOWANIE: Ryż ugotuj w lekko osolonej

wodzie. Brokuł ugotuj w wodzie albo na parze oraz wymieszaj z ciepłym ryżem.

Natarty pieprzem oraz solą filet z soli (to morska ryba bardzo zdrowsza niż słodkowodna panga) usmaż na oliwie (najrozsądniejjak  sie  nie  objadać grillowej), tuż przed końcem posypując go pistacjami. Kocham makaron dowolnej postaci, a  lazanie przyrządzałam mnóstwo razy. Dziś mimo wszystko prezentuję wersję najzdrowszą oraz najbardziej odchudzoną, która okazuje się równie smaczna oraz sycąca jak tradycyjna. Z makaronem da się prosto przesadzić dlatego, że mnóstwo z nas ma podatności do przyrządzania posiłków nazbyt dużej ilości makaronu oraz opychania się alt3 nim do momentu, aż ledwo wstajemy od stołu. Ja już nauczyłam się jeść rozsądne porcje ze zdrowymi sosami oraz dużą zawartością warzyw. Jeśli się tego nauczymy, wybierzemy makaron pełnoziarnisty, połączymy go z czymś leczniczym nie powinniśmy się go bać, nawet na kuracji :) Inspiracja tutaj.   Odchudzona lazania produkty(dla 4 ludzi): - 4 jajka - 1 łyżka oliwy extra virgine - 1 mała cebula - 2 ząbki czosnku - pół kilko mielonej wołowiny - 1 litr pomidorowej passaty - 500ml - 1l wody mineralnej  - 500g pełnoziarnistego makaronu do lazanii - pęczek

natki pietruszki - sól, pieprz oraz wybrane zioła   Jajka gotujemy na twardo oraz siekamy drobno. 

Rozgrzewamy na patelni oliwę oraz szklimy na niej cebulę z solą. Później dodajemy mięso oraz podsmażamy, po alt4 czym dodajemy wyciśnięty poprzez praskę czosnek. Kiedy mięso jest już świetnie usmażone wlewamy passatę. Ja miałam za małą patelnię więc przerzuciłam mięso do garnką oraz wtedy wlałam passate. dawkę wody mineralnej jaką dolewamy okazuje się zależna od gęstości sosu. Dodajemy sól, pieprz, bazylię, oregano oraz posiekaną natkę pietruszki. często daję też świeżą bazylie, ale obecnie akurat nie miałam. Blachę wykładamy folią aluminiową. Wylewamy początkową warstwę sosu pomidorowego, układamy płaty makaronu (mogą nachodzić na siebie). Na makaron znów wylewamy sos oraz dodajemy 1/3 pokrojonych jajek. Układamy następną warstwę makaronu oraz powtarzamy czynność do momentu, aż substancje się skończą. Ostatnią warstwą powinien być sos z pomidorów.  Naszą lasanie przykrywamy dokładnie folią aluminiową oraz wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 200 stopni na godzinę.   kupione :)


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness