Jak zmniejszyć kalorie w Wielkanocnych potrawach? Świetny trik!

Jak zmniejszyć kalorie w Wielkanocnych potrawach? Świetny trik!

Redakcja

2017-06-26

brak komentarzy

Będziemy to powtarzać, jak mantrę - najważniejszy jest powściągliwość. Nawet, jeśli odchudzisz wielkanocne dania, to nie znaczy, że możesz się nimi zajadać do woli. Gwarantujemy, że po takim obżarstwie nie dopniesz się w ulubione spodnie…

Wielkanoc na kuracji

Nie chodzi o całkowite zrezygnowanie z tradycyjnych potraw. wystarczy je umiejętnie przyrządzić.

Na talerz nakładaj małe porcje – to najmocniejszy sposób na Najlepsze sposoby na odchudzenie wielkanocnych wypieków uniknięcie zbędnych kalorii. nie wiesz jak zagłuszyć niepohamowany apetyt? Jedz powoli! Zanim informacja o tym, że Twój żołądek jest pełny trafi do mózgu, zleci trochę momentu. właśnie dlatego prędkie jadłospis jest niewskazane.

Przed posiłkiem wypij szklankę h2o i absolutnie nie pij niczego w trakcie daniu, a dopiero 30 minut po nim.

Pasztet wielkanocny

Na licznych polskich stołach wielkanocnych znajdzie się z pewnością domowej jak mniej jeść w Wielkanoc roboty pasztet.

Wybierz mięso z indyka, królika albo drobiu – okazują się o mnóstwo zdrowsze, no i oczywiście zawierają mniej kalorii. Wiedzieliście, że 100 gramów pasztetu wołowego albo wieprzowego to nawet 250 kcal?!

Wielkanocne sałatki

To dopiero bomby kaloryczne! Smakują tak dobrze, że bez większego dolegliwości jesteśmy w stanie zjeść niemałą porcję. Ale już zaledwie 200 gramów sałatki jarzynowej, to aż 300 jak zmniejszyć kalorie w posiłkach Wielkanocnych kcal… A dodatkowo taki majonez – jedna łyżka składa się z 143 kcal!

Jak ją odchudzić? wystarczy, że w miejsce majonezu, dodasz do warzyw sos na bazie jogurtu normalnego/greckiego. Na pewno trzeba go zrobić samodzielnie. W tym przypadku kieruj się smakiem, a nie przepisami.

Gotowanie na święta

potrawy przygotowane własnoręcznie okazują się przede wszystkim lekkostrawne. Przede wszystkim nie kupuj gotowych jak odchudzić potrawy Wielkanocne dań. Znajduje się w nich mnóstwo konserwantów i poprawiaczy smaku.

zamiast smażyć coś na głębokim oleju, wybierz swędzenie. W 100 gramach mięsa wieprzowego znajduje się aż 50 kcal! skuteczniej zamień je na zdrowsze mięso z indyka.

Zapomnij o słodzonych i gazowanych napojach. Puszka coca-coli może zawierać nawet 250 kcal… Postaw na herbatę owocową i wodę z cytryną.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness