Jak zrobić batoniki muesli? To jeest bardzo łatwe!

Jak zrobić batoniki muesli? To jeest bardzo łatwe!

Redakcja

2017-08-23

brak komentarzy

Kto z nas nie lubi batoników?batoniki  muesli

Każdy człowiek ma w ciągu dnia taką chwilę, że powinna przekąsić coś słodkiego “na szybko”. bardzo często sięgamy po gotowe artykułu, które oferują nam producenci słodkości. wielokrotnie wybieramy batony. niewiele osób z nas wie, że jeden, nawet niewielki batonik może posiadać tyle kalorii co normalny posiłek. Do tego w takim smakołyku odszukamy dużo chemii oraz pozostałych dziwnych składniku. Dlatego mam dla Was przepisy na fit batoniki. “W zawartości pospolitych batonów znajdują się tłuszcze utwardzone, które unoszą zakres niedobrego cholesterolu (LDL) oraz trójglicerydów we krwi, obniżając jednocześnie zakres dobrego cholesterolu (HDL). Skład batonów dostępnych w sklepach to przede wszystkim rafinowany cukier, który nadaje im słodki odczucie smakowe, ale źle oddziałuje na organizm, powodując obniżenie odporności, utratę witaminy B1, oraz ubytek wapnia.” – Kinga Mieczkowska, dietetyczka.  Brzmi nieciekawie. Czy w takim razie powinniśmy całkowicie z nich zrezygnować? Niekoniecznie. Przygotujmy je sami mieszkania! bywa to przede wszystkim zdrowsze dodatkowo to duża oszczędność, gdyż możemy zrobić więcej oraz zabrać do obowiązkach czy szkoły. Jak zrobić batoniki muesli? Taki batonik to świetna dawka energii, szczególnie rano. przedstawię wam dzisiaj 5 opcji na takie dietetyczne pyszności, których miałam okazji skosztować. Powiem wam wyłącznie tyle, że okazują się pyszne, ale jeśli chcecie się przekonać musicie sami je zrobić. To nic trudnego! “Batoniki musli.  substancje: 2,5 szklanki wybranego musli, otręby (dowolny rodzaj, da się także zmieszać kilka rodzai), 200 ml mleka skondensowanego niesłodzonego light, 2 średnie jajka, łyżeczka brązowego cukru, pestki dyni, ziarna słonecznika, kilka suszonych świeżych śliwek. Wykonanie: Zacząć należy od roztrzepania jajek z cukrem. później mieszamy z mlekiem. Wsypujemy wszystkie nasze składniki, dokładnie mieszamy oraz odstawiamy na 10 minut.

Po upływie czasu mieszam dodatkowo raz. Masa może być gęsta.  jak  zrobić  zdrowe  batony

Nagrzewamy piekarnik do 180 stopni. Mieszankę wysypujemy na blachę, którą uprzednio substancje: 150 g płatków owsianych, 30 g granulowanych otrąb żurawinowych, 50 g ziaren słonecznika, 100 g rodzynek, 50 g włoskich orzechów, 0,5 szklanki chudego mleka, 3 łyżki miodu, 3 łyżki oleju rzepakowego, 2 łyżeczki cukru pudru, odrobina cynamonu oraz odrobina kardamonu. Wykonanie: Orzechy włoskie alt2 oraz rodzynki siekamy na mniejsze kawałki, a następnie przekładamy do miski razem z pozostałymi składnikami suchymi: płatkami owsianymi, ziarnami słonecznika oraz granulowanymi otrębami żurawinowymi. Wszystkie składniki mieszamy. Mleko, miód oraz olej zagotowujemy, tak aby składniki się połączyły, a następnie cukier puder, kardamon oraz cynamon oraz dokładnie mieszamy. Mokrą masę łączymy z suchymi składnikami, a powstałą mieszankę rozprowadzamy na niewielkiej, płaskiej blaszce wyściółanej papierem do pieczenia. Piekarnik nagrzewamy do 180 stopni oraz pieczemy 20 minut. Gotowy wyrób schładzamy w schładzarce a następnie siekamy na batoniki.” “3. Batoniki musli z bananem.  substancje: 5 łyżek górskich, płatków owsianych, 1 duża łyżka siemienia lnianego, 30 mg migdałów, 1 łyżka sezamu, 3 łyżki otrębów owsianych, 1 banan, 50 g chudego białym serze, 1 łyżka brązowego cukru. Wykonanie: Płatki, posiekane migdały, sezam, siemię oraz otręby prażymy przez ok 10 minut na patelni na przeciętnym ogniu, co jakiś okres mieszając. W tym czasie nagrzewamy piekarnik do temperatury 130 stopni oraz w misce rozgniatamy banana, łącząc go z serkiem oraz cukrem. Kiedy bakalie oraz płatki będą już zarumienione odstawiamy je na alt3 chwilę do wystudzenia oraz wsypujemy do mokrych produktów. wszystko mieszamy oraz wykładamy na blaszkę( u mnie pół blaszki o średnicy 22 c moża też ciasto wyłożyć na zwykłą blachę, okazuje się na tyle gęste, że nie okaże się się rozlewało. Pieczemy ok 50-60 minut, siekamy na kawałki oraz studzimy.” Mam nadzieję, że narobiłam Wam smaka oraz dawniej także Wy zrobicie takie pyszności. Koniecznie dajcie znać jak wyjdą. Jestem otwarta także na inne Wasze propozycje. ochoczo wypróbuję. Przepisy pochodzą z: smaker.pl oraz eatitfit.blogspot.com  Pozdrawiam ( oraz życzę smacznego), Obiecałam mężowi, że zrobię Te bezpieczne batoniki

okazują się genialną opcja dla tych dostępnych w sklepie,jak  zrobić  fit  batony

przepełnionych cukrem, tanim niezdrowym tłuszczem oraz masą pozostałych świństw, o których wolelibyśmy nawet nie posiadać świadomość. W tych własnoręcznie przygotowanych mamy całkowita stuprocentową gwarancję co się w środku znajduje, a skład ich możemy dowolnie modyfikować, dodając inne ziarna, orzechy czy owoce. Przygotowanie okazuje się super proste oraz nie potrzebuje ani dużo czasu, wysiłku czy umiejętności. Idealnie okazują się odpowiednie dla ludzi na leczeniu, dodatkowo służyć mogą za śniadanie w alt4 towarzystwie np. kakao lub jogurtu, nadają się także na lunch do obowiązkach zawodowej oraz jako zaspokajacz wymogi zjedzenia czegoś słodkiego, czy po prostu jako zdrowa przekąska w ciągu dnia. substancje   1,5 filiżanki płatków owsianych górskich 0,5 filiżanki otrębów żytnich garść ususzonej żurawiny garść słonecznika garść ryżu dmuchanego garść orzechów arachidowych kilka suszonych moreli 5 łyżek miodu / syropu z agawy 1 jajko 3 białka jaj   ewentualnie inne orzechy/ziarna/owoce lub gorzka czekolada Morele oraz większe kawałki żurawiny siekamy w kostkę. Wszystkie suche składniki wsypujemy do głębokiego talerza. Dodajemy płynny miód lub syrop z agawy / klonowy. Wbijamy całe jajko oraz 3 białka. Jeśli masa jest nadto sypka dodać da się dodatkowo białko, lub więcej syropu, ewentualnie nieco mleka. Całość mieszamy oraz wykładamy na blachę. Ja użyłam tortownicy, ponieważ akurat idealnie pomieściła tą dawkę masy, która wyszła z podanych proporcji.  Pieczemy w piekarniku 160 stopni ok. 17 minut. Pilnujemy mimo wszystko aby się zbytnio nie zrumieniły, lub jeśli będą nadto blade, podkręcamy pod koniec nieco temperaturę.    Po lekkim  przestygnięciu siekamy na porcje oraz zajadamy :)


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness