Jakie ćwiczenia na zgrabne nogi? Porady trenera!

Jakie ćwiczenia na zgrabne nogi? Porady trenera!

Redakcja

2017-08-09

brak komentarzy

Jeżeli nudzą Cię statyczne ćwiczenia,

w których mozolnie odliczasz zawartość powtórzeń, spróbuj zestawu jaki dla Ciebie przygotowaliśmy; okazują się to prędkie podskoki, mało trudne ćwiczenia, powtarzasz je tyle razy, ile jesteś w stanie wytrzymać. Niestety nie mamy wpływu na to czy nasze nogi okazują się długie czy raczej krótkie, więc w owej kwestii Ci nie pomożemy, możesz natomiast zadbać o to by były one zgrabne, smukłe i gładkie. Pamiętaj, że długość nóg to kwestia drugorzędna: istotne bywa to by miały odpowiedni, atrakcyjny kształt: dzięki ćwiczeniom jakie znajdziesz w tym artykule zawsze będą one wyglądały pięknie, atrakcyjnie, seksownie i zgrabnie. wystarczy jedynie, że zadbasz o ich kształt. taki prosty, szybki i dość dynamiczny zestaw ćwiczeń, dość Ci w tym pomoże. Dla odpowiedniego efektu trenuj przynajmniej 3 razy w tyg. po 3 serie, a najrozsądniej połączyć taki zestaw z innymi ćwiczeniami na nogi, wtedy efekty będą najlepsze Plan ćwiczeń na zgrabne nogi Krótka 5-minutowa rozgrzewka np. sprint w miejscu, skakanka. Żabie skoki (0:27-1:19) – rozpocznij od zrobienia przysiadu, a następnie podskocz wzwyż zwłaszcza jak jedynie potrafisz, prostując nogi. Wróć do przysiadu i powtarzaj ćwiczenie przynajmniej 20 razy. squat (2:00-2:52) – rozpocznij od podskoku i przysiadu do szerokiego rozkroku, następnie podskocz i ustaw stopy trochę szerzej niż biodra i ostatnim skokiem zbliż stopy do siebie na lokalizację bioder. Nie przechodzimy, cały pora przeskakujemy i dokładnie wykonujemy squat. To ćwiczenie bywa świetne na wewnętrzną część ud. Wypady (3:07 – 4:47) jedną nogę prostujemy do tyłu nieco pod skosem i jednocześnie uginamy kolano nogi, na której się opieramy. Robimy wypad raz jedną, raz drugą nogą. Powtarzamy tyle razy, ile jesteśmy w Ćwiczenia na zgrabne nogi stanie. To ćwiczenie kształtuje również pośladki. Nie zapomnij o ćwiczeniach rozciągających na zakończenie, powinny być one nieodłącznym elementem każdego Twojego ćwiczeniach. Ćwiczenia na nogi możesz uzupełnić innymi zestawami, które pomogą ci wymodelować pozostałe partie ciała. kupione, opracowane filmy znajdziesz na naszej stronie, sprawdź je teraz! mnóstwo pań chciałoby mieć szczupłe i jędrne nogi, uda i pośladki, mimo wszystko unika ćwiczeń na te partie w strachu przed przyrostem masy mięśniowej i powiększeniem się obwodu nóg. Owszem, okazuje się wiele ćwiczeń na nogi, które wywołują wzrost masy mięśniowej, ale nie trzeba ich wykonywać, żeby poprawić sylwetkę i ujędrnić ciało. okazują się inne rodzaje ćwiczeń, które mogą zgubić tłuszczyk i osiągnąć jędrne nogi.

Dlaczego trzeba ćwiczyć nogi, uda i pośladki?

Dr Farin

Przede wszystkim każda kobieta chce mieć zgrabne i jędrne nogi, a bez ćwiczeń ciężko okazuje się osiągnąć taki efekt, zwłaszcza kiedy okazuje się się dojrzalszym, kalorii przybywa, a pułap tłuszczu naturalnie zaczyna wzrastać (w jednocześnie czasie pułap tkanki mięśniowej maleje). Ćwiczenia na nogi niszczą przebieg zastępowania tkanki mięśniowej poprzez tkankę tłuszczową i mogą dłużej zachować jędrność. Poprawiając mięśnie nóg zwiększamy porcję włókien mięśniowych, które naturalnie, bez ćwiczeń, spalają kalorie. Poza tym im obszerniejsza porcję mięśni, tym więcej energii zużywa ciało na ich utrzymanie. Mięśnie nóg, zwłaszcza uda, to szczególnie duże zespoły mięśniowe. Kiedy ćwiczymy takie duże partie mięśniowe, powodujemy modyfikacje w metabolizmie – spalamy o wiele więcej kalorii, bo stosujemy duże mięśnie. Kobiety nie rozwijają muskulatury tak łatwo jak mężczyźni, bo nie mają odpowiedniej ilości głównego męskiego hormonu, który jest odpowiedzialna za duże wzrosty mięśniowe. Dlatego obawy przed powiększeniem się ud nie okazują się uzasadnione – naprawdę trzeba ćwiczyć nogi. umyślnie alt2 dla Was, przygotowaliśmy listę ćwiczeń na nogi, uda i pośladki. Wcale nie bywa prosto sprawić, aby nasze nogi były szczupłe. mimo wszystko, dobierając odpowiedni zestaw ćwiczeń, możesz osiągnąć szczególnie dobre wyniki, w niedługim czasie. Nie wahaj się przetestować kilka prostych metod, by wyszczuplić swoje nogi. Twoje nogi mają nadmiar warstwy warstwy tłuszczowej? trenuj mięśnie! być może przenigdy o tym nie słyszałaś, ale na redukowanie niepotrzebnej warstwy warstwy tłuszczowej,najlepszym rozwiązaniem bywa przybrać więcej masy mięśniowej. Dziej się tak, dlatego że organizm zużywa dużo energii do unoszenia ciężarów, dzięki czemu spalasz duże ilości kalorii.Twoje ciało okaże się potrzebować też więcej energii po zaprzestaniu ćwiczeń, aby odnowić „uszkodzone” (albo naciągnięte) tkanki, w trakcie ćwiczeń. Kiedy już nabierzesz nieco mięśni, musisz stale uprawiać sport. Jazda na rowerze stacjonarnym albo standardowym), trening, czy ćwiczenia na stepperach na siłowni, to za mało. musisz też wykonywać ćwiczenia potęgujące, aby twoje nogi były więcej szczupłe i chude. Więc, w miejsce próbować spalać kalorie, musisz skupić się na budowaniu mięśni. poniżej kilka ćwiczeń, które ułatwią ci sprawić, by Twoje nogi wyglądały smukło. Najlepsze ćwiczenia na szczupłe nogi squat wykroczne: taki zestaw ćwiczeń, oddziałuje na mięśnie zlokalizowane w przedniej elementy nóg. Prawą nogą wykonaj krok do przodu, natomiast lewą maksymalnie odchyl za siebie. Zegnij nogi w kolanach i wykonaj przysiad. Chodzi o to, aby dotknąć ziemi, albo jak najmocniej się do niej zbliżyć lewą nogą.Wykrok prawą nogą, nie może być nadto wielki, palce powinny dotykać podłoża. Aby powrócić do pierwszej położenia,  przeżuć ciężar ciała na prawą piętę i unieś sylwetkę wzwyż. zrób, trzy serie 12 powtórzeń na każdej z nóg. Gdy już będziesz wykonywać to ćwiczenie poprawnie technicznie, możesz urozmaicić trening, dodatkowym obciążeniem, np. butelka płynu.

Ćwiczenie okaże się wtedy więcej alt3 efektywne, a Ty nie będziesz się nudzić.

Wysoki step: oddziałuje na przednie i tylne elementy mięśni nóg. Do tego ćwiczenia będziesz potrzebować: stabilnej ławki, albo schodów. Unieś prawą nogę i postaw ją na schodku albo ławce. Unieś lewą nogę i postaw ją zaraz obok po prawej. nastepnie zejdź z ławki, najpierw prawą nogą, potem lewą. Zawsze utrzymuj jasne plecy i staraj się napinać mięśnie brzucha, (przy okazji uwypuklisz je nieco). Powtarzaj trening 12 razy i zmień pierwszą stopę. zrób to ćwiczenie 2 razy, za każdym razem rozpoczynając od innej stopy. Kiedy opanujesz schemat, również możesz dodatkowo obciążyć się hantlami. squat w rozkroku: warto wpisać to ćwiczenie do planu treningowego, jeśli chcesz, aby Twoje nogi wyglądały naprawdę prawidłowo. ustaw się luźno, w rozkroku zbliżonym na szerokość  ramion. Zegnij kolana i opuść się tak, jakbyś dysponowała zamiar usiąść na krześle. staraj się, aby kolana nie wychodziły poza linię palców. nastepnie wróć do pierwszej położenia, naduszając stopami podłoże i robiąc przy tym wydech. Ręce wykorzystaj do utrzymania równowagi. Kiedy robisz przysiad, załóż ręce na siebie. taki ruch powinien być kontrolowany, a prędkość zależna od twojej sprawności. Na początku może to być trudne, ale powoli możesz zacząć robić to prędzej i utrzymywać pozycję na dłużej. rób tyle powtórzeń, ile możesz Ćwiczenia na skakance: ćwiczenia z jej użyciem ułatwią ci rzeźbić ; nogi, więc ramiona. Twoje stopy powinny być w rozkroku, na szerokość bioder. ręce powinny być zgięte pod kątem 90 stopni, a twoje ręce uniesione tak, by tworzyły z tułowiem kąt. zrób dwie serie po piętnaście skoków. Odpocznij poprzez 30 sekund i wykonaj serię ponownie. Spróbuj za każdym razem narzucać sobie wyższe tempo.

Stepy: to ćwiczenie łączy fitness i budowę alt4 mięśni, a dobre bywa w nim to, że da się wykonywać

go do piosenek (możesz kupić coś, co wykorzystasz jako podest, albo znaleźć taki mieszkania; alternatywnie możesz użyć do tego schodów), ale przyjemniej bywa wykonywać go w klubie, razem z innymi kobietami, co da Ci znacznie więcej frajdy. Stepy okazują się świetne dla wzmocnienia i wyszczuplenia nóg. staraj się zmieniać tempo i rozstaw nóg, ale nie zapominaj, że plecy zawsze powinny pozostawać jasne. squat ze wspięciem na palcach: to szczególnie skuteczne ćwiczenie, które da się wykonywać mieszkania. ustaw się, trzymając stopy w rozkroku na szerokość ramion. Twoja skroń i plecy powinny być wyprostowane. ustaw się na palcach tak długo, jak możesz. dziś powoli wykonaj przysiad. Będąc bez wyjątku przy podłożu, możesz odpocząć poprzez kilka sekund, nastepnie wstań, w taki sam sposób i powtórz ćwiczenie. zrób trzy serie po 10 powtórzeń w każdej z nich. Nie spiesz się. zrób je na tyle powoli, by ćwiczenie nie bywa szczególnie obolałe. To ćwiczenie, wspomoże Twoje łydki boczne i tylne elementy nóg. Unoszenie pośladków: to ćwiczenie bywa szczególnie dobre na mięśnie nóg i pośladki, możesz wykonywać je zarówno mieszkania, i na siłowni. bywa to również, dobre ćwiczenie dla dużej grupie pań, które chcą pozbyć się cellulitu raz na zawsze. Połóż matę albo koc na ziemi.Połóż się twarzą wzwyż z rękami po bokach. Zegnij nogi, tak byś mogła ułożyć całe stopy na podłożu. Unieś miednicę wzwyż i utrzymuj pozycję tak długo jak możesz. Postaraj się utrzymywać unoszenia w taki sposób, aby tułów i nogi tworzyły kąt prosty. A ćwiczenie przyniosło jak najlepsze rezultaty, na wyższej elementy brzucha, możesz umieszczać ciężary (zacznij od niedużego ciężaru).


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness