Jesteś na diecie, a nie chudniesz? Zobacz czy nie popełniasz, któregoś z tych błędów!

Jesteś na diecie, a nie chudniesz? Zobacz czy nie popełniasz, któregoś z tych błędów!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

odchudzaniebrak efektówdietaćwiczeniabłędy

Na temat odchudzania, istnieje już niemała zawartość przesądów i nieporozumień. W internecie trzeba znaleźć wszystko. Od zwolenników diet kapuścianych, po ogromnych ich rywali. A odchudzających się nie brakuje. W desperacji chwytamy się wszystkiego. Czasem mimo wszystko trzeba sobie więcej zaszkodzić, niż udzielić pomocy. Zanim podejmiesz jakąkolwiek decyzję o pozbyciu się paru kilogramów, przeczytaj najchętniej popełniane błędy.

1. Głodowanie. Najgorsza rzecz jaką możesz zrobić, to nie jeść. Aby zmniejszyć wagę, nie możesz pozwolić na to, żeby czuć głód. Jeśli się głodzisz, Twój przemianę materii się spowalnia i zaczyna gromadzić zapasy w postaci warstwy tłuszczu.

2. Rezygnowanie z składników, w szczególności ze śniadania. Chcesz zmniejszyć wagę, musisz jeść, zero 4 posiłki dziennie. przenigdy, ale to przenigdy, nie rezygnuj ze śniadania. Im szybciej zjesz pierwszy posiłek, Wiesz, czemu nie chudniesz? Ten błąd popełniają niemal wszyscy! tym szybciej Twój przemianę materii będzie pracować na wysokich obiegu.

3. Spędzanie godzin na siłowni, 7 dni w 7 dniach. taki błąd popełnia się najchętniej. Aby, posiadać każde rezultaty, Twój organizm potrzebuje się regenerować. Bez tego, nie osiągniesz swoich celów. Podczas długich treningów, wyłącznie intensywność bywa mniejsza, oraz występuje zjawisko katabolizmu. Spalać zaczynasz swoje mięśnie, spowalniasz swój przemianę materii, co w konsekwencji kończy się przytyciem. Trenuj nie dłużej niż 60 minut.

4. Stosowanie diet “cud” oraz preparatów wspomagających zrzucanie nadwagi. Tego jestem najbardziej znaczącym przeciwnikiem. Stosowanie diet, rozregulowuje i spowalnia Twój przemianę materii. Często kończy się to efektem jo-jo. Preparaty pomocnicze zrzucanie nadwagi, również nie są najlepszym wyborem.na przykład, większość z nich zawiera L- karnitynę. Czy wiesz, że Twój organizm wytwarza ją naturalnie? alt2 Jeśli dostarczasz L-karnitynę w postaci leków, spowalniasz ekologiczne jej wytwarzanie.

5.  Cardio, cardio, cardio. Spotykam się z tym codziennie. Osoby, które pragną zmniejszyć wagę potrafią spędzić h, przykładowo na orbitreku, licząc jedynie kalorie. Trening bywa mało głęboki, a do tego spalają one jedynie swoje mięśnie. Aby zmniejszyć wagę, należy trenować krótko, a intensywnie, nie zapominając przy tym o zbudowaniu masy mięśniowej.

6. jedzenie ostatniego daniu o godzinie 18.00 lub całkowite rezygnowanie z składników. Kolejny, często popełniany błąd. Załóżmy, że ostatni posiłek zjadasz o godzinie 18, a następny o godzinie 7 rano, następnego dnia (śniadanie). To 13 godzin bez żadnych składniki odżywczych…A to właśnie w nocy, Twój organizm odbudowuje się najrozsądniej i “generuje” efekty Twojego treningu. Zjedz kolację nawet godzinę przed snem. W takim alt3 wypadku, zjedz jedynie proteiny.

7. Wykluczanie z kuracji odchudzającej składników odżywczych, w szczególności węglowodanów. Mitem bywa, że rezygnowanie z węglowodanów, pozwoli Ci zmniejszyć wagę. Nawet jeśli udało Ci się zauważyć, że umożliwia Ci to szybko pozbyć się nadprogramowych kilogramów, jedynie czego się pozbywasz to woda. 1 gram węglowodanów, może wiązać nawet 4 gramy wody mineralnej. Aby zmniejszyć wagę potrzebujesz wszystkich składników odżywczych : zdrowych tłuszczy, węglowodanów i protein.

8. Rezygnowanie z składników po treningu. Z tym spotykam się wielokrotnie. myślisz, że jeśli uzupełnisz kalorie po treningu, Twój trening nie powinno miał sensu? Błąd. Aby efekty były widoczne, musisz coś zjeść i to najrozsądniej jak najprędzej. Twój organizm potrzebuje energii, wyłącznie do odnowy, oraz do spalenia warstwy tłuszczu.

9. jedzenie jedynie elementów diety “light”. Udowodniono, że alt4 jeśli artykuł ma etykietę “light” zazwyczaj je się go w wyższych proporcjach. lub ostrożna. artykuły light mają dużo więcej składników chemicznych, które wyłącznie są niebezpieczne dla kondycji, ale mogą zakłócić przebieg odchudzania.

10. niedociągnięcie urozmaicenia. Przyzwyczajenie własnego organizmu do identycznego treningu i tych samych składników wyłącznie bywa nudne, oraz zatrzymuje przebieg chudnięcia. Aby zmniejszyć wagę, należy “atakować” swój z różnych stron. Często zmieniaj aktywność. Nie przywiązuj się również do tych samych elementów diety w swojej diecie.

Mam nadzieję, że chociaż trochę zmieniło to Twoje podejście do odchudzania. Popełnianych błędów bywa mnóstwo. można również dodać: niedociągnięcie realistycznych celów, zmuszanie się do treningów, niedociągnięcie systematyczności czy oczekiwanie szybkich rezultatów. Pamiętaj – zrzucanie nadwagi to przebieg. Im mniej błędów popełnisz, tym korzystniejsze rezultaty osiągniesz.

 

 

Zobacz też 

Escape the Game


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness