Jesteś na diecie,a nie chudniesz? Zobacz jakie błędy mogą wpływać na efekty odchudzania!

Jesteś na diecie,a nie chudniesz? Zobacz jakie błędy mogą wpływać na efekty odchudzania!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

odchudzaniedietabłędzybrak efektów

nadal przybierasz na wadze, chociaż aplikujesz modną dietę, zmniejszasz liczbę kalorii i używasz jedynie elementów typu light? Może popełniasz błędy żywieniowe i słuchasz fałszywych opinii? Jak zmienić styl życia i nawyki żywieniowe, żeby zrzucanie nadwagi jest skuteczne, a jego efekty pozostały na dłużej?

i nic nie pomoże najnowsza i najmodniejsza dieta cud. nigdy się skutecznie nie odchudzisz, jeśli będziesz przyjmować się do rad laików. O odchudzanie mówi się dużo, każdy ma własny sprawdzony sposób albo o jakimś rewelacyjnym słyszał. Koleżanki wzajemnie polecają sobie diety, które podobno mają działać cuda. Niektórzy chwytają za tabletki spalające tłuszcz albo głodzą się nawet kilka po tygodni. 
Jak więc oddzielić fakty od fikcji? wysłuchuj po prostu zdrowego rozsądku. Jedz jedynie świeżo przygotowane posiłki, a nie półprodukty z torebki albo słoika. lepiej odżywiać się rozsądnie niż zaczynać kolejną dziwaczną dietę cud. odchudzanie powinno zostać po prostu zdrowym sposobem na życie a nie uciążliwym obowiązkiem. i pamiętaj im częściej sięgasz po przetworzoną żywność tym więcej Niby nic a jednak! 6 małych błędów niweczących efekty odchudzania ryzykujesz, że twój plan zrzucenia kilku kilogramów nie powiedzie się.

przeważnie popełniane błędy żywieniowe podczas odchudzania

  • Zjem jedno małe ciasto, ale jutro zmniejszę liczbę kalorii to nie przytyję. 
    zrzucisz wagę, jeśli faktycznie na drugi dzień obetniesz liczbę kalorii. mimo wszystko wyjątkowo ciężko jest zatrzymać się na jednym ciastku (tym więcej jeżeli jesteś łasuchem). Kiedy poczujesz cukier to zapragniesz go więcej i jeśli nie masz silnej woli, sięgniesz po następne „małe ciasteczko”. Taki jeden mały grzeszek psuje cały program odchudzania.
  • Picie kawy przyśpiesza przemiana materii, więc pomoże mi zrzucić niepotrzebne kilogramy.
    Kofeina zawarta w małej czarnej faktycznie zwiększa przemiana materii, ale bardzo nieznacznie. i niestety nie ma wyższego wpływu na to jaką dawkę tłuszczu spalisz. Ważniejsze jest, żeby jeść zdrowo i rozsądnie i regularnie ćwiczyć.
  • Planuję wieczorne wyjście z przyjaciółmi, więc nie zjem obiadu, żeby napić się kilku drinków i mimo to stracę na wadze.
    Drinki, koktajle i alkohol wcale to prawdziwe bomby pełne kalorii. przykładowo 100 ml wódki to aż alt2 280 kcal, a 0,5 l piwa ma ponad 350 kcal! jest mało prawdopodobne, że rezygnując z obiadu poświęcisz wystarczająco dużą liczbę kalorii, żeby móc wypić np. 2 piwa z czystym sumieniem. Tym więcej, że alkohol (w niewielkich proporcjach) zaostrza apetyt i ciężko ci będzie pohamować się od jakiejś przekąski.
  • Zdrowa żywność jest droga, dlatego rezygnuję z diety.
    Spisz na kartce wszystko co jesz i podlicz ceny. Zdziwisz się jak dużo wydajesz na różne zapychacze i przygotowaną żywność. Kupowanie świeżych owoców i warzyw i samodzielne przygotowywanie pokarmów jest dużo tańsze.  Musisz jedynie wygospodarować odpowiednio czas. najlepiej, jeśli przygotujesz sobie np. zupę albo drugie danie na kilka dni na przód.
  • produkty ze zmniejszoną zawartością tłuszczu (typu light) pomogą mi zrzucić wagę.
    Wszystko jest zależna od ilości. Często aplikujesz je bez opamiętania, bo tłumaczysz się, że mają niewiele kalorii. To błąd, zazwyczaj mają zmniejszoną dawkę tłuszczu, ale jednocześnie wcale nie muszą posiadać tak mało kalorii. Pamiętaj też, że alt3 zazwyczaj mają dużo soli i niewiele składników odżywczych. Możesz je przyjmować raz na jakiś czas, ale zapomnij o ozdabianiu dowolnej kanapki, albo sałatki kleksem lekkiego majonezu.
  • idealny metoda na zrzucenie wagi to drastyczne obcięcie węglowodanów.
    ta bezwęglowodanowa dieta faktycznie oddziałuje, ale na krótką metę. Trudno jest później utrzymać uzyskaną wagę. Rezygnacja z jakiejś zespoły elementów to najprostsza droga do efektu to-to. Po powrocie do normalnej diety przybędzie ci kilogramów. A niestety niemożliwe jest odstawić węglowodany na stałe.
  • Jeśli chcę zrzucić wagę nie powinnam jeść po 19.
    W rzeczywistości nie ma dowodu na to, że jedzenie wieczorem i w nocy jest faktycznie takie tuczące. Najważniejsza jest liczba kalorii przyjmowana w ciągu dnia, tygodnia i trzydziestu dni. Po prostu nie wolno przesadzić z zawartością posiłków. kluczowe też jest, o której kładziesz się spać. staraj się nie jeść 2-3 60 minut przed snem. uważaj na wieczorne przekąski i podjadanie przed telewizorem.
  • Słodkie napoje typu „0 kalorii” nie tuczą, dlatego mogę alt4 je pić bez barier.
    Przede wszystkim wszystkie napoje rodzaju nie mają żadnych składników odżywczych i często stanowią wymówkę do zjedzenia czegoś tuczącego, bo wcale nie posiadają (albo posiadają ich śladowe ilości) kalorii. Na do tego najnowsze badania udowodniły, że niektórzy amatorzy słodkich napojów light wręcz przybrali na wadze. nadal mimo wszystko nie wiadomo dlaczego tak się dzieje. lepiej więc pić je okazjonalnie.
  • Kiedy jem coś w restauracji wybieram sałatki, żeby nie przytyć. 
    Wszystko jest zależna od typu sałatki jaką wybierzesz. Na przykład sałatki z majonezowymi sosami i np. z kurczakiem mogą posiadać nawet 800 kalorii i 30 gram tłuszczu! Najbezpieczniejsze okazują się sałatki bez sosów i dressingu.
  • Im mniej jem tym więcej kilogramów zrzucę.
    To fakt, ale...Jeśli drastycznie obetniesz liczbę kalorii twój przemiana materii zwariuje i zacznie działać na mniejszych obrotach. Nawet jeśli zrzucisz wiele kilogramów trudno będzie ci utrzymać efekt. Bezpiecznie i zdrowo jest redukować kalorie powoli i tracić na wadze stopniowo.

 

Zobacz też 

Escape the Game


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness