Jesteś na diecie i nie chudniesz? Oto możliwe przyczyny!

Jesteś na diecie i nie chudniesz? Oto możliwe przyczyny!

Redakcja

2017-05-08

brak komentarzy

dietaodchudzaniebrak efektówprzyczyny

Jakie będą przyczyny, że tyję, chociaż jestem już na diecie:

1.
Za mało snu

Nie wystarczająco dużo snu wywołuje modyfikacje biochemiczne w organizmie, które zwiększają uczucie głodu i dodatkowo ​​łatwiejsze przechowywanie tłuszczu. Musisz spać.

Gdy masz stresy, wykonaj coś z tym, bo spać musisz, żeby nie tyć.

2. 
Stres

jest ok, gdy masz trochę stresów, ale warunkiem bywa, żeby nie były przewlekłe. Gdy masz problemy i zazwyczaj/stale o nich główkujesz, może to także prowadzić do łatwego przybierania na wadze. Szczególnie w partiach brzucha.

To dlatego, Poznaj 7 błędów, przez które nie chudniesz! że stres uwalnia kortyzol i inne hormony, które spowalniają nasz przemianę materii i ułatwiają nabijanie kilogramów.

3. 
Wielozadaniowość

To brzmi trochę dziwacznie, ale to fakt. Gdy stale się miotasz pomiędzy jednym, a drugim zadaniem, robisz się mniej skuteczny, bo brakuje Ci metodyki.

Zaczynasz popełniać błędy i stresować się. Badanie na Emory University wykazało, że ludzie, którzy biorą sobie naraz kilka aspektów na głowę są więcej skłonni do przejadania się, bo zapominają kontrolować spożywanie.

4.
Obsesja szczupłości

Każde natręctwo bywa szkodliwe. Obsesyjne fantazje o alt2 odchudzaniu i kolejnych dietach, wgapianie się w wychudzone modelki, paradoksalnie może sprawiać, że okaże się Cię ciągnęło do szczególnie niezdrowych wyborów żywieniowych.

To dość dziwna, ale częsta cecha ludzka, czynienie sobie na przekór.

5.
Leki

Istnieje dużo często stosowanych leków na receptę mogących powodować wzrost masy ciała.

Najwięksi winowajcy to antydepresanty, leki anty-napadowe, przeciwpsychotyczne, beta blokery, hormony syntetyczne, leki w kuracji cukrzycy, antycholesterolowe i narkotyki antyrakowe.

6.
Dojazdy do badań 

Gdy długo i regularnie dojeżdżasz do badań istnieje spore prawdopodobieństwo, że przybierzesz na wadze. alt3 nie jedynie ze względu na tryb siedzący, ale przede wszystkim podjadanie podczas podróży.

Bary błyskawicznej obsługi mogą zostać Twoją drugą naturą.

7. 
Niedobór produktów odżywczych 

Jeśli Twojemu ciału brakuje pewnych produktów odżywczych okaże się się zachowywało skandalicznie gdy spojrzysz na wyświetlacz Twojej wagi. Gdy nie masz żelaza, albo magnezu spadnie Ci zakres energii, nie będziesz miał kopa do biegania, czy innych aerobów.

Gdy brakuje Ci energii zaczynasz zbytnio najadać się i chlać kofeinę litrami. Błąd.

8.
Niedobór wit. D

Szalenie ważny też bywa zakres alt4 wit. D dla kontroli wagi. Miesiąc w tropikach, albo bierzesz odpowiednią zawartość D3 i za dwie dekady spodnie zakładasz bez rozpinania guziczków, tym razem.

idź do ambulansu, zbadaj krew i podejmij właściwie działania.

9.
Metale poważne

Gdy Twoja wątroba stale pracuje na pełnych obiegu względu zakwaszenia ludzkiego ustroju, czy zatrucia go metalami ciężkimi i innymi toksynami. Jej druga rola, czyli zarządzanie gospodarką tłuszczową zostaje odsunięta w niepamięć.

Jedz chlorellę, odkwaś organizm, oczyść go z metali ciężkich, a z pewnością schudniesz.
 

 

Zobacz też

FormExplode Opinie 2017

Gry Logiczne Escape


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness