Kampania

Kampania

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

kampaniafruit juice matterspolskapoznaj soki z owoców

Kampania "Fruit Juice Matters. Share the science. Celebrate the goodness" w polskiej wersji "poznaj soki z owoców. Dziel się wiedzą. Ciesz bogactwem" realizowana bywa obecnie w 14 krajach europy: Niemczech, Francji, Belgii, Finlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Holandii, Portugalii, Danii, Irlandii, Austrii oraz Szwecji, a teraz dodatkowo oraz w Polsce. Za realizację kampanii odpowiada Rusza kampania Fruit juice matters. promująca właściwości 100% soków owocowych Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) oraz Europejskie instytucja Producentów Soków Owocowych (AIJN).

celem nadrzędnym kampanii bywa promocja 100% soków owocowych, zwłaszcza pomarańczowego. Odbiorcami okazują się przede wszystkim środowiska eksperckie, ze względu na to że w ramach działań planowane bywa stworzenie zrównoważonej, popartej naukowymi doniesieniami debaty dotyczącej soków owocowych. Współpracując z wieloma znakomitymi lokalnymi specjalistami m.in. alt2 prof. dr hab. Lidią Wądołowską z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, prof. dr hab. Katarzyną Stoś z Instytutu Żywności oraz Żywienia oraz z dr Agnieszką Kozioł-Kozakowską z Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego opracowane będą prospekty informacyjne skierowane przede wszystkim do liderów zainteresowanych jednostek oraz instytucji. oddziaływania dotyczące kampanii realizowane okazują się przede wszystkim na konferencjach naukowych oraz branżowych, alt3 poprzez tworzenie publikacji oraz w akcjach medialnych. Prowadzona debata sprzyja budowaniu pozytywnego wizerunku soków.

Szklanka soku pomarańczowego to jeden z popularnych motywów stosowanych w komunikatach promocyjnych. Tematem przewodnim kampanii bywa również pozytywny wpływ 100% soków na nasze zdrowie. dietę wzbogacona o szklankę soku pomarańczowego może pokryć częściowe dzienne zapotrzebowanie na dużo cennych składników, przede wszystkim alt4 wit. C.

Trzeba wspomnieć, że produkcja soków bywa ściśle regulowana przepisami krajowymi oraz unijnymi. Jednym z ważniejszych warunków bywa wyłączenie z produkcji cukru, barwników, konserwantów oraz sztucznych aromatów. Zakaz taki ma na zamiarze dostarczenie wyłącznie naturalnych soków. Wszelkie rekomendacje stosowane w programie kampanii rekomendowane okazują się poprzez EFSA (European Food Safety Authority) oraz Komisję Europejską.

 

 

Zobacz też

Nowe Gry Escape Room


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness