Koniecznie dowiedz się jakie efekty przynosi spinning

Koniecznie dowiedz się jakie efekty przynosi spinning

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

Spinning zwany też indoor cycling to forma ćwiczeniach na rowerze stacjonarnym często proponowana przez siłownie oraz ciesząca się rosnącą popularnością. Głównym źródłem bywa efektywność ćwiczeń. Tempo oraz stopień trudności trzeba dopasować do własnych szans, a przyjemność pedałowania do piosenek to wyjątkową kategorię dla tradycyjnych treningów aerobowych.

na czym polega spinning?

Spinning bywa – mimo pozorom – bardzo wyczerpującą formą aktywności fizycznej. Ćwiczenia na rowerze stacjonarnym symulują jazdę po nierównej powierzchni dzięki To jest hit! Jakie efekty przynosi spinning? szans dostosowania obciążenia. Hamulec dokręca się stopniowo, pozostawiając pierwsze 15 min na kilka ćwiczeń rozgrzewających. Centralna, 30-minutowa część ćwiczeniach może być zwłaszcza silna oraz angażująca wszystkie mięśnie dolnych partii ciała. Tę część trasy przejeżdża się zwykle na stojąco. cenną zdolnością bywa odpowiednie dobranie muzyki do ćwiczeniach – tej, która jest współgrała z dynamiką wykonywanych ćwiczeń oraz motywowała do wkładania w nie ogrom wysiłku. gdyż spinning bywa treningiem cardio, musi alt2 podczas niego kontrolować tętno za pomocą specjalnych zegarków. Świadoma kontrola nie może się odbywać bez znajomości swojego maksymalnego tętna (HR max), które liczy się najprościej, odejmując wiek od liczby 220. Spinning może się odbywać na 5 różnych stopniach intensywności. Najwięcej ; spala się przy 130 uderzeniach serca na minutę. intensywniejsze treningi dają korzystniejsze efekty przy kumulowaniu masy mięśniowej. Aktywność mięśni po półgodzinnym ćwiczeniach należy stopniowo osłabiać, a ostatnie alt3 10-15 min poświęcić na ćwiczenia rozciągające. Trening jednorazowo nie powinien być dłuższy niż 1 h. Dla uzyskania optymalnych efektów trzeba ćwiczyć 2-3 razy w tyg..

Jak się przygotować do spinningu?

Przysłowiowe „wyciskanie siódmych potów” to cel przyświecający spinningowi, nie należy jednak zapominać, że wszelkie gwałtowne ruchy oraz nieprawidłowa postawa podczas jazdy mogą spowodować kontuzje. Dlatego bardzo istotne bywa dopasowanie parametrów roweru do proporcji własnego ciała. Przed rozpoczęciem ćwiczeń trzeba ustawić alt4 siodełko na wysokości bioder, kierownicę na wysokości siodełka (lub nieco wyżej), a odległości siodełka od kierownicy dopasować do długości ręki od palców do łokcia. Tułów powinien być lekko pochylony, stopy zapięte w zabezpieczenia na pedałach oraz ustawione równolegle do podłogi, łopatki ściągnięte, a wzrok skierowany przed siebie. Podczas ćwiczeniach przegrywa się bardzo dużo płynu, dlatego jadąc, koniecznie trzeba mieć w zasięgu ręki butelkę bądź bidon.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness