Koniec z chemią! Postaw na naturalne spalacze tłuszczu!

Koniec z chemią! Postaw na naturalne spalacze tłuszczu!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

naturalnespalacze tłuszczuodchudzanienatura

Na rynku znajdziemy niezliczoną poziom preparatów wspomagających redukcję tłuszczowej. Producenci zapewniają niezwykłą skuteczność oraz każą sobie słono płacić za 30-dniową zabieg. instruktor oraz dietetyk: jacek Bilczyński poleca zdrowe spalacze, które na pewno znajdziesz w swojej kuchni.

Roślinny fat burning

W środkach odchudzających wielokrotnie spotykamy podobne substancje, jak w kapsułkach, proszkach czy napojach z napisem "fat burning". okazują się to ekstrakty roślinne albo ich syntetyczne alternatywy. Większość z nich trzeba znaleźć w tradycyjnych produktach, które mamy już w swoich kuchennych szafkach albo z łatwością znajdziemy w dowolnym sklepie. instruktor oraz dietetyk: jacek Bilczyński ułożył listę 6 naturalnych spalaczy tłuszczu, które z powodzeniem zastąpią magiczne kapsułki.

mała czarna, a raczej kofeina

Głównym składnikiem aktywnym kawy jest kofeina, która działa One pomogą uzyskać wymarzoną sylwetkę! 8 naturalnych spalaczy tłuszczu stymulująco. Kofeina stwarza korzystne warunki do spalania tłuszczowej, dzięki nasileniu aktywności szlaków metabolicznych uczestniczących w tym procesie oraz hamowaniu apetytu. Osoby spożywające kofeinę na kilkadziesiąt minut przed treningiem spalają więcej tłuszczu oraz mają większą motywację do prowadzenia aktywności. Nie dziwi więc fakt, że to bazowy składnik większość dostępnych obecnie preparatów odchudzająco-stymulujących.

W klasycznej małej czarnej zawartość kofeiny odróżnia się w zależności od rodzajów kawowca oraz sposobu przygotowanie. W przybliżeniu wygląda to następująco:

- filiżanka espresso to około 60-80 mg kofeiny,

- szklanka rozpuszczalnej to 90-110 mg kofeiny,

- szklanka parzonej to 100-120 mg kofeiny

Jedna porcja musi wynosić od 100 do 150 mg . najdogodniej spożywać ją w godzinach porannych oraz na około 30-40 minut przed planowanym treningiem. alt2 Nie zapominaj, że do tego mleka, śmietanki czy cukru podnosi jej wartość kaloryczna oraz ogranicza wpływ samej kofeiny na redukcję tłuszczowej.

Pieprz cayenne: kapsaicyna

Aktywną substancją w pieprzu cayenne jest kapsaicyna, wielokrotnie dodawana do preparatów odchudzających oraz... gazów pieprzowych służących do samoobrony. jedzenie kapsaicyny przynosi wzrost termogenezy ludzkiego ustroju oraz zwiększa zdolność do spalania tłuszczu. Dawka musi mieścić się w przedziale 1/2-1 łyżeczki w ciągu dnia . Pieprz trzeba dodawać do wszystkich pokarmów, a szczególnie przedtreningowego. inną metodą jest dodawanie niewielkiej ilości do h2o z cytryną, czy herbaty.

Kurkuma: wspomaga metabolizm

Kurkuma wspomaga metabolizmu tłuszczu, maleje szybkość jego magazynowania w tkankach wątroby, może także wykazywać niewielkie działanie termogeniczne. zawarte w niej aktywne substancje zwalczają wydzielanie mediatorów stanu alt3 zapalnego, co przyczynia się dodatkowo do szybszej odnawiania po wysiłku fizycznym. By działała skutecznie, należy spożywać około 1 łyżeczki dziennie.

Ocet jabłkowy: kwasy z owoców

zawarte w nim kwasy z owoców, w tym przypadku - kwas jabłkowy, stosowane są także w kosmetologii. Ocet sam w sobie nie przyczynia się do spalania tłuszczowej, ale sprawdzi się np. przed imprezą, gdzie serwowane będą tłuste, obfite posiłki. Kwasy z owoców zwalczają niejako wchłanianie sporej ilości tłuszczu z pożywienia. oznacza to, że to, co zjadamy nie dostarcza tylu kalorii, ile wynikałoby z wyliczeń. Octu lepiej używaj ostrożnie: dobrze 1 łyżkę z zieloną sałatą . Stosowany reglanie w sporych dawkach zahamuje wchłanianie tylko tłuszczu, ale także witamin rozpuszczalnych w tłuszczach alt4 oraz może przyczynić się do kłopotów trawiennych.

Cynamon: normuje insulinę

Cynamon normuje ilość insuliny, jednego z kluczowych hormonów, równych za metabolizm węglowodanów. Już 1 łyżeczka cynamonu dziennie, spożywana regularnie jako do tego do pokarmów czy kawy pomoże zmniejszyć apetyt na słodycze oraz zlikwiduje napady wilczego głodu.

Zielona herbata: epigalokatechiny zwalczają apetyt

O korzystnym wpływie zielonej herbaty na spalenie tkanki tłuszczowej słyszał chyba każdy. obecne w niej epigalokatechiny zwalczają apetyt, przyspieszają metabolizm, zwiększają termogenezę. Naukowcy odkryli także, że zielona herbata hamuje nieco wchłanianie tłuszczu z pożywienia w przewodzie pokarmowym!

Zielona herbata jest bezpieczna dla ludzi z problemami sercowymi, nie podnosi ciśnienia, więc może okazać się opcją dla kofeiny. By czerpać z jej korzystnych właściwości dobrze wypijać kilka filiżanek dziennie.

 

Zobacz też

Nowe Gry Escape Room


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness