Konrad Gaca podpowiada - jak zdrowo podejść do diety

Konrad Gaca podpowiada - jak zdrowo podejść do diety

Redakcja

2017-06-19

brak komentarzy

Arnold Szymczewski: Czy da się za ułożenie ćwiczeń oraz kuracji odchudzającej zabrać się samodzielnie oraz osiągnąć zamierzony cel, czy niezbędna jest pomoc specjalisty oraz np. wizyta u dietetyka?

adrian Gaca: Jeśli mamy do zrzucenia kilka kilogramów oraz mamy wiedzę, która umożliwi nam budowę takiego planu, to analizuję, że jesteśmy w stanie zrobić to sami. Aczkolwiek każda wizytą ze specjalistą żywieniowym jest ważna, ponieważ może pomóc wychwycić błędy oraz je naprawić.

okazuje się zdrowe odżywianie?

myślę, że mogę powiedzieć 7 zasad zdrowego żywienia według Konrada Gacy to jako pewnik - menu jest przede wszystkim lekiem. Powinniśmy w taki sposób dobierać swoje codziennie menu, aby móc poprawić etap swojego kondycji. posiadamy kilka systemów żywieniowych np. "zadbaj o serce". System ten poprawia dotlenienie organizmu, a menu jest nasycone witaminami oraz mikro oraz makroskładnikami w produktach spożywczych, tak by pacjenci, którzy realizują ten proces mogli jednocześnie normalizować problemy nadciśnienia oraz chudnąć. samo dotyczy ludzi, które każdego dnia borykają się z znacznym stresem oraz nerwami, wtedy kuracji dajemy więcej elementów diety zawierających witaminę B, magnez, np. kakao, orzechy.
/>
Chodzi jedynie o zdrowe posiłki czy dodatkowo ich regularność?

pierwotna zasada, którą przekazuję pacjentom to regularność pokarmów. Zdaję sobie sprawę, że w życiu zdarzają się sytuacje wyjątkowe, kiedy nie możemy zjeść akurat o takiej godzinie, o której powinniśmy, ale pamiętajmy, aby były to sytuacje wyjątkowe, a nie reguła. Nasz metabolizm dużo lepiej funkcjonuje, kiedy trzymamy się regularności. wtedy nasza dieta przynosi większy efekt. zazwyczaj czynnikiem sprawczym otyłości jest nieregularność pokarmów.

Ile pokarmów dziennie powinniśmy spożywać?

Zdrowe oraz skuteczne odchudzanie to cztery do pięciu pokarmów Konrad Gaca odchudzanie dziennie. Moja rada jest taka, żeby skupić się na czterech posiłkach dziennie, które należy spożywać co 4 60 minut. Pamiętajmy, że dobór całego dziennego menu to osobisty wywiad, dlatego często, jeśli "pożyczamy" od kogoś dietę, okazuje się, że na nas nie działa.

Na co należy zwrócić uwagę przy wyborze elementów diety?

opłaca się unikać przetworzonych elementów diety, to jest niełatwe, ponieważ dzisiaj większość elementów diety jest właśnie przetworzona. Uważajmy również na składniki "light" - to jest jedynie chwyt marketingowy. Nie jest prawdą, że sięgając po taki zdrowe podejście do diety produkt możemy zjeść go więcej.

Jak przygotować zdrowe menu? 

EcoSlim cena

 


Często zalecamy gotowanie jedzenia na parze. Natomiast najważniejsze jest to, by unikać obsmażania, dla którego dodatkowa opcja jest palenie, grillowanie (bez tłuszczu), gotowanie czy właśnie gotowanie na parze.

Co musi być podstawowym źródłem energii codziennie?

Bardzo długo panowało przekonanie, że podstawowym źródłem energii okazują się węglowodany. Piramida żywieniowa została całkowicie przebudowana, a dwa pokolenia Amerykanów zostały królikami doświadczalnymi. Wszystko to zaskutkowało choroby cukrzycy oraz nowotworów. To tłuszcze zyskały w piramidzie. Pamiętajmy, że tłuszcz

 

Zobacz też 

Pływanie Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness