Kroki w fitnesie dla początkujących. Bez tego nie zaczniesz!

Kroki w fitnesie dla początkujących. Bez tego nie zaczniesz!

Redakcja

2017-06-26

brak komentarzy

Fitness to jedna z w szczególności popularnych rodzajów aktywności fizycznej. analizuję, że dlatego bo chodzić może na niego każdy inaczej niż pozostałych sportów. Tu nie ma znaczenia ile posiadasz lat, jakiej jesteś płci czy w ogóle jak wyglądasz. podstawowe okazuje się, aby się dobrze bawić oraz przy okazji ćwiczyć. Każdy wkracza na salę z pewnym głównym celem oraz każdy się wzajemnie motywuje. Nie ma mowy o jakiejkolwiek rywalizacji załóżmy kto sprawniej okaże się wykonywać ćwiczenia. Nie ma też żadnego naciskania ze strony instruktora, robisz tyle ile możesz, nic zbyt mocno. co więcej okazuje się mnóstwo różnych rodzajów fitnessu oraz to okazuje się w tym wszystkim najlepsze. Każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie.

w szczególności podstawowy odłam fitnessu są to ĆWICZENIA potęgujące np. ABT, TBC, PUMP, STEP itd. Te tajemnicze nazwy są to angielskie skróty pełnych nazw zajęć oraz mówią o tym na jakie części mięśni Jak wyglądają podstawowe kroki w fitnessie? bądź z jakimi przyrządami będziemy współpracować. Rozszyfrujmy zatem dla przykładu zajęcia ABT – Abdominal, Buttocks, Thighs – brzuch, pośladki, uda. z kolei np. nazwa STEP sugeruje, że na tych zajęciach używamy stepu ;) proste? proste!
Ćwiczenia potęgujące, jak ; wskazuje, mają za zadanie wzmocnić nasze ciało. W zależności od zajęć ćwiczymy poszczególne części mięśniowe bądź wszystkie. jest to uzależnione od tego oczywiście, które zajęcia wybieramy. Należy zatem się zorientować jakie zajęcia są dostępne w klubie fitness do którego się wybieramy oraz przeczytać trochę o kolejnymi z nich, po czym dokonać wyboru na jakie części mięśniowe chcemy ćwiczyć ;)

 

Co może przerazić na pierwszych zajęciach fitness, to podstawowe komendy do kroków na rozgrzewce. Zawsze instruktor prowadzący mówi, jakie krok będziemy dziś wykonywać. Znając te nazwy, nie będziemy mieć trudu z wykonywaniem poleceń trenerki.
poniżej nazwy poszczególnych podstawowyck kroków fitness fitness dla początkujących i ich wyjaśnienie:
- STEP TOUCH – okazuje się to podstawowy krok-odstawiamy lewą nogę oraz dostawiamy prawą, po czym wykonujemy samoczynnie w drugą stronę
- DOUBLE STEP – wykonujemy Step Touch dwa razy pod rząd na tą samą nogę
- GRAPEVINE – okazuje się on niemal identyczny jak Double Step, z tym że przy podwójnym stepie krzyżujemy nogę z tyłu
- STEP OUT – w miejscu przechodzimy ciężarem ciała raz na jedną a raz na drugą nogę nie rozdzielając stóp od podłogi
- HEEL BECK – uderzamy piętą o pośladek
- V STEP – wykonujemy dwa kroki w przód oraz dwa w tył po torze w kształcie głoski V

KLIKNIJ ŻEBY ZOBACZYĆ FILMIK O KROKACH FITNESS

Kolejnym odłamem fitnessu są mimo pozorom ZAJĘCIA TANECZNE. najpopularniejszą formą okazuje się ZUMBA czyli zestawienie fitnessu z elementami tańców latynoskich jak na przykład cha cha, dancehall itp. W kroki w fitnessie różnych klubach fitness proponowane są odmienne zajęcia taneczne, np. videoclip dance, jazz, hip hop czy sexy dance. W tym wypadku wszystko jest zależne od klubu oraz tego co proponuje. jest to mimo wszystko moim zdaniem jedna z najlepszych rodzajów fitness, gdyż spalamy oczywiście niepotrzebne kilogramy, nabieramy kondycję ale również nabywamy koordynację ruchową, która okazuje się dość przydatna w pospolitym życiu.

 

dodatkowo inną formą fitness są zajęcia CYCLING. Jak ; wskazuje używamy w tym wypadku rowerków stacjonarnych. Zajęcia są podzielone na odpowiednie poziomy zaawansowania, gdyż wymagają one niebywałej sprawności. Polegają one na tym, że praktycznie całą godzinę pedałujemy w rytm muzyki wykonując przy tym różne ćwiczenia bądź przyspieszając oraz zwalniając na zmianę. okazują się to z pewnością niezmiernie męczące zajęcia, ale wzmacniają całe ciało, a w szczególności nogi. Zajęcia warte polecenia, choć jedynie dla odważnych ;)

 

Ostatnią formą fitness okazuje się MENTAL w której jak zacząć uprawiać fitness skład wchodzi streching, joga oraz pilates. wbrew pozorom są to zajęcia równie męczące jak pozostałe kondycji fitness. Na każdych z tych zajęć angażujemy poszczególne części mięśniowe, skupiając się na ich rozciąganiu oraz wzmacnianiu jednocześnie. Przy okazji rozluźniamy całe ciało, spokojnie oddychamy. Dodatkowo joga ma również określony sposób myślenia, trzeba powiedzieć nawet, ze okazuje się to swego rodzaju styl życia. Angażując się zatem w zajęcia jogi bądź pilates uzyskujemy umiejętność równowagi oraz balansowania ciałem, ale również smutną sylwetkę oraz mocne mięśnie. okazują się to zajęcia polecane każdemu.

 

jak widać fitness okazuje się to wszechstronna postać aktywności fizycznej. Według mnie, okazuje się to kopalnia dobrego samopoczucia oraz pozytywnej energii dzięki której przy okazji pozytywnej zabawy spalamy niepotrzebne kilogramy oraz wzmacniamy całe ciało. Według mnie opłaca się chociaż skosztować, a gwarantuję, że z czasem poruszanie się na fitness stanie się wręcz uzależnieniem ;)


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness