Masz problemy z tarczycą? Mamy dla Ciebie rady jak schudnąć!

Masz problemy z tarczycą? Mamy dla Ciebie rady jak schudnąć!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

masz problem z tarczycą, a chcesz zrzucić? poznaj nasze rady, które pomogą w walce o szczupłą sylwetkę!

1. Odpowiednio się przygotuj

Zważ się, zmierz obwody, skontroluj zakres TSH oraz FT4 oraz zmierz ciśnienie tętnicze. Zapisz te dane na kartce oraz zachowaj ją.

2. Redukuj kalorie oraz… sól

redukując ilość soli diecie odniesiesz potrójną korzyść – uatrakcyjnisz ciśnienie tętnicze, będziesz 6 rad jak schudnąć, jeśli masz problemy z tarczycą szybciej tracić na wadze oraz ograniczysz apetyt. minimum 2 razy w tygodniu jedz ryby. Słodycze zastąp świeżymi owocami. Wypijaj przynajmniej 2 litry wody dziennie oraz ogranicz picie kawy.

3. sięgaj po suplementy z głową!

Dopełnieniem zmian na lepsze diecie niech okaże się suplementacja, obfita w substancje mineralne. Zadbaj o właściwą ilość magnezu oraz potasu, który reguluje problemy z tarczycą ciśnienie tętnicze oraz poprawia funkcjonowanie nerek. Zapomnij o suplementach zawierających kofeinę. w miejsce tego sięgnij po składniki na bazie morwy białej oraz moringi, np. FIT BODY CONTROL od Noble Health. świetnym pomysłem okaże się też suplementacja wit. D.

4.  lub aktywna!

Najgorsze, co możesz wykonać to traktować chorobę jak wymówkę od aktywności fizycznej. Ćwiczenia przy problemach dieta z tarczycą okazują się wręcz wskazane! Porozmawiaj zatem ze własnym lekarzem oraz ruszaj na siłownię. Regularne uprawianie sportu sprawi, że poczujesz się lepiej, pozbędziesz się zaparć oraz będziesz tryskać energią!

5. Naucz się odpoczywać

Ważniejsza od ilości powtórzeń okazuje się ich jakość! Nie sil się zatem na bicie rekordów! dobrze wykonać o połowę mniej powtórzeń, rady ale dokładnie. No oraz – co podstawowe – pamiętaj o dniach odpoczynku. Relaks umożliwia nadnerczom na mniejszą produkcję kortyzolu, który okazuje się głównym winowajcą nadwagi brzusznej.

6. zrób tygodniowy bilans

Raz na 7 dni wykonaj treningowo-dietetyczne podsumowanie. Porównaj swoje wymiary, masę oraz ciśnienie tętnicze z minionym tygodniem. Ciesz się z każdego sukcesu! Nawet tego mierzonego w dkg


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness