Mel B - ćwiczenia na płaski brzuch

Mel B - ćwiczenia na płaski brzuch

Redakcja

2017-05-04

brak komentarzy

Znacie Mel B? Ta była piosenkarka oraz tancerka z zespołu Spice Girls, a dziś słynna trenerka fitness, ułożyła oraz rozpowszechniła na całym świecie program treningowy – ABS. Ćwicząc z nią trzy razy w 7 dniach będziesz pracować nad dolnym oraz górnymi partiami mięśni brzucha. Dzięki rozbudowanemu treningowi zauważysz efekty mel b już po 14 dniach.

ABS autorstwa Mel B bywa treningiem mięśni brzucha, który może przypominać inny, znany zestaw ćwiczeń - „szóstkę Weidera”. jest on stworzony tak, aby przy wykonywaniu jednego ćwiczenia zaangażować do obowiązkach dużo partii mięśni brzucha oraz każdy ruch był wstępem dla kolejnego ruchu.

Mel B: ABS dla ćwiczenia każdego

To, co bywa szczególnie kluczowe dla trenujących trening ABS bywa to, że zestaw ćwiczeń został podzielony na dwa etapy: dla początkujących oraz dla zaawansowanych. Wykonywanie kolejnych kolejności wpływa na poprzednie ruchy, ale także na te, które za chwilę będą robione. jest to integracyjny zestaw ćwiczeń, który oddziałuje na płaski brzuch poprzeczne oraz podłużne mięśnie brzucha.

Mel B: ABS jedynie z trenerką

Zestaw ćwiczeń na brzuch powinno się wykonywać razem z samą trenerką, która nagrała specjalną płytę przedstawiającą prowadzony trening. Długość ćwiczeń bywa zróżnicowana – sportsmenka przygotowała zestaw 10 minutowy, który stał się w szczególności popularny w sieci. Należy dodatkowo wiedzieć, że trening przed samym treningiem mięśni brzucha powinno się zrobić porządną rozgrzewkę, a później ćwiczenia rozciągające.

Same ćwiczenia okazują się bardzo intensywne, dlatego też łatwo zrezygnować w trakcie wykonywania kolejnych ruchów, ale Mel B podczas całego programu bardzo motywuje, aby się nie zatrzymywać oraz ćwiczyć dalej.

 

Zobacz też

Gry typu escape

 



Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness