Na czym polega dieta Street Wall? Jej efekty są niesamowite!

Na czym polega dieta Street Wall? Jej efekty są niesamowite!

Redakcja

2017-07-05

brak komentarzy

Gabinet dietetyczny Heather Bauer mieści się przy Park Avenue – jednej z zwłaszcza prestiżowych ulic nowoczesnego Jorku. Codziennie przez jej drzwi zaliczają się i wychodzą kobiety sukcesu i mężczyźni z oryginalnymi Rolexami na przegubie dłoni. Wszyscy zamierzają zmniejszyć wagę, ale chorują na jedną z najgroźniejszych dolegliwości XXI – chroniczny niedociągnięcie okresu. Nic dziwnego, że autorka książki wzięła sobie do serca powtarzane tysiąc razy stwierdzenie „proszę o taką jadłospis, która nie może wymagać ode mnie poświęcania nawet minuty dziennie”. Metoda stworzona przez Heather przeznaczona bywa dla zapracowanych ludzi. okazuje się prosta w wykonaniu i uwzględnia nawet biznesowe lunche. Śniadania: lepiej zjedz je w domu, ale jeśli nie zdążysz to poświęć na nie kilka minut obowiązków. Wybierz z menu 2 jajka na twardo i surówkę owocową, musli z odtłuszczonym mlekiem albo kanapkę z masłem orzechowym i bananem.

Przekąski: Owoc (koniecznie umyty) albo odtłuszczony jogurt.

EcoSlim opinion

Drugie śniadanie obowiązków: lepiej wykreślić z menu popularne drożdżówki i kanapki przygotowane przez lokalny sklepik. świetnym wyborem okazują się sałatki np. z kurczakiem albo zupy. [-------] posiłek wieczorny w domu: świetne będą mrożone, niskokaloryczne dania. da się chwila w kuchence mikrofalowej HIT! Dieta Wall Street dla pracoholików! i posiłek wieczorny gotowa. posiłek wieczorny w restauracji: Zanim wyjdziesz z obowiązkach sprawdź menu na stronie internetowej, a w drodze zastanów się, co chcesz zamówić. Chyba nie trzeba ci przypominać o kaloryczności niektórych potraw. Zamów grillowanego drobiu, rybę i dużo warzyw. W samolocie: Serwowane tam posiłki nie należą do najzdrowszych i najsmaczniejszych. mimo wszystko mając w perspektywie niekrótki lot, skorzystanie z podniebnej kuchni wydaje się nieuniknione. wybieraj posiłki zasobne w proteiny np. sałatki, a unikaj węglowodanów i słodyczy. Z drugiej strony zawsze możesz zabrać do podręcznego bagażu batona energetycznego (o ile przepisy pokładowe nie okazują się nadto restrykcyjne). Przyjęcie służbowe: Wiadomo, że takie spotkanie nie może obejść się bez lampki wina czy innego wysokoprocentowych napojów. Jeśli dbasz o linię wybierz drinki z dużą ilością lodu. Możesz go sobie dokładać, a twoi znajomi nie zauważą, że spożywasz już samą wodę. śmietany. Jeśli zaś mowa o przyjęciach służbowych, Heather Bauer podkreśla, że przed każdym takim bankietem należy spożyć posiłek i w żadnym wypadku nie bawić się z pustym żołądkiem. olbrzymie porcji kalorycznego piwa i pełne kalorii przystawki będą tutaj naszym wrogiem numer jeden. Jadąc alt2 pociągiem bądź lecąc samolotem w delegację, także powinniśmy zatroszczyć się o nasz zestaw dań. wspomniane środki transportu zwykle nie mają do zaoferowania wykwintnych potraw, tym więcej niskokalorycznych. W takim wypadku wybierajmy z menu jedynie sałatki i owoce, bez dodatków sosów śmietanowych. Oczywistością bywa, iż powinniśmy wystrzegać się też słodyczy, dlatego zaleca się zabrać ze sobą swoje przekąski w postaci batoników, czy napojów takie jak light. Będąc w podróży służbowej najczęściej korzystamy z produktów serwowanych w miejscu naszego pobytu. Z tego względu powinniśmy unikać wszelkich wysokoenergetycznych produktów, w tym przede wszystkim węglowodanów takie jak makarony, chleb pszenny, czy ziemniaki.    

Najlepszym rozwiązaniem powinno spożywanie sałatek owocowych

i warzywnych i białego i rybiego mięsa. Z menu hotelowego wykreślmy alkohol i wybierajmy wodę mineralną – wskazana gazowana, gdyż wypełnia żołądek i zmniejsza uczucie sytości.  Ponadto, w czasie wyjazdu zaleca się udać się do fitness clubu i siłowni, w których spalimy niepotrzebne kalorie. Poniżej prezentujemy przykładowy zestaw dań, w ramach kuracji odchudzającej z Wall Street, na 7 kolejnych dni: Dzień 1: Śniadanie: zielona herbata, muesli z odtłuszczonym mlekiem, tost z masłem orzechowym Przekąska: banan Lunch badań: sałatka alt3 z owoców i koktajl z warzyw podwieczorek w restauracji: łosoś z rusztu z warzywami, woda mineralna Dzień 2: Śniadanie: zielona herbata, omlet z szynką Przekąska: odtłuszczony jogurt naturalny, garść pestek dyni Lunch badań: sałatka grecka z odtłuszczonym serem feta, sok pomarańczowy podwieczorek w 4 ścianach: zupa jarzynowa z kawałkami mięsa z indyka Jesteś osobą zapracowaną i skupioną na robieniu kariery, która chciałaby pozbyć się kilku kilogramów, ale nie ma okresu na planowanie i przygotowywanie poprawnych i zbilansowanych pokarmów? Pomoże Ci w tym kuracja dietetyczna z Wall Street.   przyczyny kuracji odchudzającej Wall Street jadłospis Wall Street opracowała amerykańska dietetyk Heather Bauer. Podczas praktyk lekarskich niejednokrotnie w własnym gabinecie przyjmowała osoby bez reszty pochłonięte pracą i robieniem kariery, które chciały zrzucić. Lekarka postanowiła udzielić pomocy własnym pacjentom i opracowała program żywieniowy, który uwzględnia chroniczny niedobór okresu tych ludzi, również bierze pod uwagę takie elementy ich badań, jak kolacje biznesowe czy służbowe podróże. jadłospis umożliwia w prosty i niewymagający nadmiernego zaangażowania i wysiłku sposób pozbyć się kilogramów. Jednocześnie da się ją idealnie dopasować do napiętego kalendarza osoby pracującej.

Główne zasady kuracji odchudzającej Wall Street Podstawą alt4 kuracji odchudzającej bywa śniadanie,

którego nie należy pomijać. powinno je zjeść w domu przed wyjściem do badań. Jeśli to się nie uda, koniecznie trzeba zjeść taki posiłek po powrocie do biura. Śniadanie może składać się z porcji muesli z chudym mlekiem, tosta z pełnoziarnistego pieczywa posmarowanego masłem orzechowym, serka wiejskiego i wafli ryżowych albo sałatki owocowej z dodatkiem grzanki albo omletu z dodatkiem warzyw. oprócz płynu mineralnej powinieneś pić zieloną herbatę, niesłodzone herbaty z owoców albo nowiutko wyciskane soki. Podczas lunchu wystrzegaj się drożdżówek, gotowych kanapek czy fast foodów. wybieraj sałatki, grillowanego drobiu albo niezabielane zupy. Możesz łączyć te dania z pieczywem z pełnego ziarna. Po obszernym dniu, jeśli posiadasz okresu i sił, możesz samemu przygotować kolację. Może to być sałatka z dodatkiem grillowanego mięsa albo ryba z warzywami. Na wypadek, gdybyś nie miał ochoty na samodzielne przyrządzenie daniu, prawidłowo abyś wcześniej zaopatrzył lodówkę w kupione dania mrożone, które szybko podgrzejesz w mikrofalówce. Wystrzegaj się potraw smażonych i tych z zawartością majonezu czy sosów. Między posiłkami możesz pozwolić sobie na lekką przegryzkę w postaci jogurtu ekologicznego albo owoców.    

 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness