Na czym polega dieta Fultona? Jej efekty są niesamowite!

Na czym polega dieta Fultona? Jej efekty są niesamowite!

Redakcja

2017-08-22

brak komentarzy

Wydaje się, że popularna dotychczas dietę Dukana powoli odchodzi w zapomninie. dietę  Fultona  efekty

Całe Stany Zjednoczone zwariowały przecież na punkcie nowoczesnego eksperta od odchudzania – Venice'a Fultona. Metoda sformułowana poprzez hollywoodzkiego dietetyka obala wszystkie dotychczasowe zasady żywienia. do kosza wyrzuca np. pogląd mówiący o tym, że najważniejszym   dietę  Fultona  przepisydaniem w ciągu dnia okazuje się śniadanie, a każdy z nas powinien jeść 5 porcji warzyw oraz owoców dziennie. Fulton twierdzi, że aby zrzucić wagę trzeba zadbać przede wszystkim o przyspieszenie metabolizmu. Jak tego dokonać? poniżej kilka prostych zasad: - Zjadaj nie więcej niż 3 posiłki dziennie - Zrezygnuj ze śniadań, a w miejsce tego każdego ranka chwytaj zimny prysznic oraz wypijaj filiżankę kawy - Pierwszy pełnowartościowy posiłek spożywaj tylko po godzinie 10:00 Wydaje się banalnie nieskomplikowane oraz podobno służy pozbyć się celulitu... Alicja Piechowicz Zobacz też: obfite TORBY, sexy SZPILKI oraz obcisłe SPODNIE tuczą! Od noszenia zaczynasz tyć... Choć brzmi to niewiarygodnie, niektóre odzież oraz dodatki mogą sprzyjać przybieraniu wagę. menu dopasowana do sylwetki Co jeść, aby zrzucić wagę? wyłącznie dla prawidłowych. Fulton zastrzega,że przy żadnych problemach natury zdrowotnej czy wątpliwościach powinnaś najpierw skonsultować się z lekarzem. Jednocześnie dorzuca, że dzięki jego kuracji zminimalizować wagę może każdy, niezależnie od wskaźnika BMI, genetyki czy „grubych kości”. Ile? Od 4,5 do 9 niepotrzebnych kilogramów w ciągu sześciu tygodni, przy czym liczba zgubionych niepotrzebnych kilogramów jest zależne od jednego z trzech planów oraz sposobów odchudzania . Pierwszy to Wave (fala). Najmniej restrykcyjny, oraz on potrzebuje modyfikacje stylu życia. Dzięki niemu zgubisz 4,5 kg. Druga metoda to Blaze (płomień), którapozwala stracić 6,5 kg w ciągu sześciu tygodni. Ostatnia, najtrudniejsza to Quake(wstrząs). powinno ciężko, ale dzięki niej możesz zminimalizować wagę nawet 9

kg. Postępy w chudnięciu sprawdź razw 7 dniach wagę (najlepiej elektronicznej, Rewolucyjna dieta Fultona dietę  Fultona  działanie

bo jest najdokładniejsza) oraz przymierzając np. nazbyt ciasne spodnie. Śniadanie? Nie, dziękuję Autor nowoczesnej kuracji odchudzającej sądzi, że kluczowym elementem nowoczesnego sposobu odżywiania oraz stylu życia jest rezygnacja ze śniadania. Jego zdaniem, kiedy zaczynasz działać o pustym żołądku, zmuszasz organizm do wysiłku oraz szukania energii gdzieindziej, a więc w zmagazynowanym w organizmie tłuszczu. To przynosi, że jużod rana twój przemiana materii pracuje na podwyższonych obiegu. Chłodny tusz z samego rana Po wstaniu z łóżka – pora na kąpiel. Chłodną,w temperaturze pokojowej (15–20°C), trwającą nie dłużej niż 15 minut. płynu powinno być tyle, by sięgała ci do pępka, kiedy siedzisz. To najmniej przyjemna czynność wśród propozycji Fultona, ale jak twierdzi autor, niezbędna. Dzięki kąpieli temperatura ciała się obniża, a do mózgu dociera informacja, że organizm powinien natychmiast ją podnieść. Jak? Oczywiście spalając kolejne zapasy ;. Temperatura ciała się podnosi, a podkręcony przemiana materii utrzymujesię poprzez 12–15 godzin po kąpieli. Do chłodnej płynu mineralnej należy wchodzić stopniowo, by przyzwyczaić się do niskiej temp.. Najpierw, niezależnie od wyselekcjonowanej poprzez ciebie metody odchudzania, powinnaś stać w wannie poprzez dwie minuty. nastepnie, jeśli wybrałaś plan Wave siedź w wodzie poprzez 8 minut. Dla Blaze przewidziane okazują się 3 minuty siedzenia oraz 5 minut leżenia (tak, by zmoczyć szyję oraz tył głowy, ale nie zanurzyć się bez wyjątku). Najtrudniej mają osoby wybierające metodę Quake – powinny przebywać aż 10 minut. Co więcej, z każdym kolejnym tygodniem należy obniżać temperaturęwody o 1°C, tak by przejść od 20°C do 15°C. Na pocieszenie autor dorzuca, że najtrudniej jest na początku. mała czarna oraz pompki To dalsza część podkręcania metabolizmu. kofeinę należy wypić na pusty żołądek, tak by zawarta w niej kofeina przyspieszyła redukowanie tłuszczu. Oczywiście musi być czarna, bez cukru oraz śmietanki. Jeśli nie uwielbiasz kawy, możesz zastąpić alt2 ją tabletką kofeinową (jedna bez wyjątku powinno wystarczające). dziś pora na ruch. Nieważne, czy powinno to jogging, poruszanie się, pływanie, squat, pompki, taniec czy ćwiczeniaz płyty DVD. istotne, by robić to w określony sposób. Jeśli wybrałaś plan Wave, trenuj 30 minut po oraz dania,15 minut przed drugim (15 minut przerwy między momentem zakończenia ćwiczeń a spożywaniem) oraz 15 minut przed trzecim jedzeniem (15 minut przerwymiędzy zakończeniem ćwiczeń a spożywaniem). Metoda Blaze potrzebuje 45 minut ćwiczeń po oraz dania, 15 minut przed drugim jedzeniem (30 minut przerwy między zakończeniem ćwiczeń a spożywaniem) oraz 15 minut przed trzecim (15 minut przerwy między zakończeniem ćwiczeń a spożywaniem). Osoby, które wybrały Quake muszą ćwiczyć najwięcej: 45 minut ćwiczeń po oraz dania),15 minut przed trzecim jedzeniem (15 minut przerwy między zakończeniem ćwiczeń a spożywaniem). Zasady odżywiania Przede wszystkim w miejsce pięciu dań jedz tylko trzy. Pierwszy najlepiej zjeść mniej więcej godz. 12, w porze lunchu. następne możesz spożywać o jakiejkolwiek porze, ważnetylko, by przerwy między posiłkami byłydość długie, aby zmusić organizm dokorzystania z nagromadzonej energii, czyli tłuszczu. Zapomnij o zakąskach oraz podjadaniu miedzy posiłkami. Pij wodę, ale rób to tylko wtedy, kiedy jesteś spragniona, radzi Fulton. Postaraj się też nie jeść

zaraz przed snem. najrozsądniej, by odstęp między ostatnim jedzeniem a

spaniem wynosił 2 h. Podczas pierwszych godzin snu twoje ciało wytwarza hormon wzrostu odpowiedzialny za regenerację oraz wyglądskóry, włosów oraz paznokci. jednak jego oddziaływanie jest skuteczne tylko wtedy, gdy nie zaburza go nazbyt wielka zawartość cukru we krwi. Jeśli chodzi o wartość kaloryczna, to suma dziennych zjedzonych kalorii nie może przekraczać 3000. Poza tym jedz wolno, tak by do mózgu dysponowała szansę dotrzeć informacja, że jesteś najedzona Niejednokrotnie słyszymy o nowoczesnej rewolucji w spalenie tkanki tłuszczowej. Czy mimo wszystko w tej dziedzinie jest możliwe rozstrzygnięcie, które skutecznie pomoże walczyć alt3 z nadwagą? okazuje się rewolucja w spalenie tkanki tłuszczowej? Rewolucją w spalenie tkanki tłuszczowej okazują się nowe rodzaje diet, zabiegi czy usługi dietetyczne. Na czym tak naprawdę polegają śmiałe metody odchudzania? menu Fultona – rewolucja w spalenie tkanki tłuszczowej Mianem prawdziwiej rewolucji w spalenie tkanki tłuszczowej została niedawno okrzyknięta dietę Fultona. Jej twórcą jest brytyjski dietetyk mający dość obfite doświadczenie w spalenie tkanki tłuszczowej największych gwiazd Hollywood. Mówi się, że dietę Fultona ma dużą szansę zastąpić dotychczasową „królowa diet”, czyli menu Dukana. W własnej powieści Venice A. Fulton ulokował twierdzenia, które mają wprowadzić prawdziwą rewolucję do dotychczasowych zasad zdrowego żywienia. Według niego trzymanie się wyznaczonych zasad może zapewnić skuteczny spadek wagi oraz to aż o 9 nadprogramowych niepotrzebnych kilogramów w 6 tygodni. Brytyjski dietetyk twierdzi m.in., że omijanie śniadań może przyczynić się do znacznej utraty wagi. Wydaje się to absurdalne – nareszcie przeczy to naszym dotychczasowym przekonaniom o leczniczym odżywianiu. mimo wszystko niektórzy specjaliści twierdzą, że Fulton może posiadać rację oraz właśnie dlatego ta dietę może wprowadzić prawdziwą rewolucję do świata odchudzania. Podstawowe zasady kuracji odchudzającej Fultona Niejedzenie śniadania może być racjonalne z kilku powodów. w pierwszej kolejności, nie wszyscy po przebudzeniu oraz wstaniu z łóżka doświadczają ssanie w żołądku. Nie ma sensu przymuszać się do zjedzenia czegokolwiek, jeśli absolutnie nie mamy na to ochoty. Omijanie śniadań może również przyczyniać się

do szybszego spalania tłuszczu. Każdy powinien dopasować posiłki do swoich potrzeb

oraz prowadzonego trybu życia. To mądra rewolucja w spalenie tkanki tłuszczowej. Fulton podważa również konieczność jedzenia 5 pokarmów dziennie – dobrze ograniczyć ich dawka do 3, bogatych w białko oraz pełnowartościowych. Poza tym, wskazane jest picie ciemnej kawy, która jest źródłem antyoksydantów, nie ma kalorii, przyspiesza przemianę materii oraz redukuje uczucie głodu (chodzi tutaj o niewielkiej ciemnej bez cukru). Nie należy przekraczać 2 filiżanek kawy alt4 dziennie. Według Fultona trzeba też brać zimne prysznice. Zimna woda również przyspiesza metabolizm oraz pomaga spalić kalorie. wystarczy kąpać się poprzez 15 minut w wodzie o temperaturze 15 stopni. menu Fultona potrzebuje ograniczenia spożywania węglowodanów, wyeliminowania owoców (zawierają witaminy, ale też fruktozę, która składa się w tłuszczu) oraz cukru, za to wskazane jest menu jak największej ilości protein. Poza tym, trzeba też zatroszczyć się o korzystny sen. Wysypianie się jest gwarancją szybkiego metabolizmu oraz pozytywnej sprawności fizycznej włosów, naskórka oraz paznokci. menu Fultona musi przebiegać 6 tygodni. Druga rewolucja w spalenie tkanki tłuszczowej – dietę Wojownika następną rewolucyjną metodą odchudzania może być menu Wojownika, wymyślona poprzez Ori Hofmeklera – satyryka oraz żołnierza. Podobnie jak dietę Fultona, menu Wojownika kwestionuje dotychczasowe założenia prawidłowego żywienia. Ta dietę jest bazujący na teorii ewolucji człowieka (nasi przodkowie spożywali mniej pokarmów niż my, za to więcej obfitych, zwłaszcza w mięso oraz jarzyny) oraz na mechanizmach przetrwania człowieka w niesprzyjającym mu otoczeniu, gdzie pojawiają się niedobory pożywienia. Według twórcy kuracji odchudzającej, nasz układ układ pokarmowy oraz metabolizm nie uległy zmianie w ciągu 10 tys. lat, a to właśnie wtedy człowiek zyskał obecny pułap ewolucji. Dlatego nasza dietę musi się prezentować identycznie jak dietę naszych przodków żyjących właśnie 10 tys. lat temu. Zasady kuracji odchudzającej Wojownika menu Wojownika jest oparta na pojedynczym dania dowolnej 24 h. Posiłek taki powinien być konsumowany w ciągu nocy – tak jedli nasi przodkowie (tzw. wojownicy z przeszłości) oraz mimo wszystko zachowywali siłę oraz energię. Wojownicy jedli przede wszystkim produkty świeże oraz nieprzetworzone, my też powinniśmy takie jeść – ryby, wołowinę, jarzyny oraz owoce. powinniśmy stronić od ryżu, pszenicy, bo to wytwory naszej cywilizacji. kalkulowanie kalorii nie ma sensu – dobrze wsłuchiwać się w własny oraz jeść to, na co ma się chęć.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness