Na czym polega dieta GL? Najszybsze chudnięcie jak dotychczas!

Na czym polega dieta GL? Najszybsze chudnięcie jak dotychczas!

Redakcja

2017-07-05

brak komentarzy

    nastawienie – przestałam poczekać na idealny moment, wyrzuciłam z głowy fantazje o nadmiarze pracy zawodowej, uczenia się, złym samopoczuciu oraz zaczęłam wprowadzać małe ulepszenia od zaraz; czytaj więcej: Idealny moment nie istnieje, rusz dupę dzisiaj aktywność fizyczną – zaczęłam korzystać z dowolnej możliwej okazji do podjęcia aktywności fizycznej. w miejsce windy wybierałam schody, wysiadałam 2 przystanki wcześniej oraz kontynuowałam trasę na nogach, ćwiczyłam poprzez 10 minut tabatę, jeśli udało mi się wstać nieco wcześniej oraz zdążyć przed porannym prysznicem oraz wyjściem na zajęcia. z wyjątkiem tego jeśli jakiś wieczór nie był wypełniony po brzegi zadaniami na wczoraj szłam na siłownię, trening grupowy, pole dance albo po obszernym dniu na basen.

Były to maksymalnie 3 treningi o rozmiaru mniej więcej 50 minut w tyg.

+ następne aktywności w trakcie całego dnia. Skoro nie miałam czasu na porządną porcję sportu oraz przemyślany trening, dbałam o to, by codzienne oddziaływania zamieniać w kolejną porcję aktywności; Czytaj więcej: Pierwszy trening grupowy – czy bywa się czego bać? menu – czy raczej: sposób odżywiania; zastosowałam się do wszystkich rad, którymi dzielę się z Wami blogu. Poniżej konkrety menu, która pozwoliła mi zrzucić 5 kg? Ogólne zasady: piłam 1,5 l wody mineralnej niegazowanej + co najmniej 1 litr w postaci herbat więcej piekłam oraz gotowałam, niż smażyłam, a jeśli smażyłamjadłospis  GL  przepisy, to na tłuszczu roślinnym kokosowym 4 posiłki dziennie – 3 główne (śniadanie, posiłek, posiłek wieczorny) + 1 przekąska to optymalny rozkład przy moim aktualnym trybie życia nie liczyłam kalorii, ale jadłam rozpocznie mniejsze porcje niż do owej pory totalnie zrezygnowałam z podjadania w razie długiego Szybka dieta GL: schudnij 2,5 kg w tydzień pobytu na uczelni czy pracy zawodowej miałam przygotowane swoje jedzonkoprzed wyjściem do restauracji czy do znajomych zjadałam normalny, planowy posiłek, a później nadprogramowe „coś”, co nie jest całą dużą pizzą wyłącznie np. średniej wielkości deserem czy dodatkowym niewielkim daniem; nie odmawiałam sobie, ale też nie korzystałam z okazji na regule hulaj dusza, piekła nie ma gdy przychodzili do nas znajomi przygotowywałam pyszne dania z elementów „dozwolonych” oraz jadłam ich po prostu trochę mniej, niż inni; przy okazji – ustalmy to raz na zawsze – moja filozofia odchudzania (Czytaj więcej:

Moje podejście do odchudzania, żywienia, dietetyki) daje na tyle znaczne pole

do popisu, że pewien człowiek niewtajemniczony nawet nie pomyśli, że je DIETETYCZNE FIT DANIE, bo powinno ono przynajmniej tak pyszne jak to, do którego przyzwyczaiła go jego matka, dziewczyna czy kochanka. oraz to nie okazują się jakieś dyrdymały z okresu jedz rzeżuchę zamiast chipsów. W moich założeniach barier bywa tak mało, że da się przygotować ; kolację dla znajomych, ale nawet królewską ucztę!   Tygodniowa dietę 1500 kalorii do pobrania: tydzień oraz tydzień II tydzień III To właśnie posiłki z moich diet do pobrania (szczególnie tydzień III oraz IV z pierwszej grupy – to moje ukochane!) zazwyczaj pojawiały się w pospolitym jadłospisie. Moja dietę – inspiracje DIETETYCZNE ŚNIADANIE

Owsianka na wodzie, banan/żurawina/ukochane owoce

(zwracamy uwagę na sztuczne słodziki oraz cukier), cynamon. Jajecznica (mniej żółtek, więcej białek) Płatki z płatków owsianych z mlekiem Omlety Placuszki z płatków owsianych, twarogowe oraz wszelkie inne jakie w danym sytuacji wyskakiwały w gogl jajka smażone na niewielkiej ilości tłuszczu, albo najdogodniej sadzone na patelni naleśnikowej to praktycznie nie potrzeba tłuszczu Razowe alt2 pieczywo z chudą wędliną oraz pomidorem Dietetyczny posiłek Ryż brązowy/kasza/makaron razowy (70 g=2/3 woreczka) + kurczak/mięso wołowe/tuńczyk/ryba (150 g) + dowolne jarzyny Zapiekanki Ryba z piekarnika, gotowana (zwłaszcza dorsz, łosoś) Mniej ziemniaków więcej surówki (bez majonezu) Jak najwięcej warzyw gulasze „Makarony” warzywne np. z cukinii Zupy krem Dania jednogarnkowena  czym  polega  jadłospis  GL (mięso + pomidory z puszki + dowolne jarzyny jakie w danym sytuacji miałam w mieszkania) POSIŁKI MNIEJSZE Mix sałat z sosem (np na bazie octu balsamicznego/oliwy/cytryny/ulubionych przypraw, świeżych ziół) jarzyny (np. ugotowane na parze albo surowe) Owoce Orzechy/migdały (maksymalnie 25 g dziennie – 150 kcal) Mój ukochany deser bazujący na miksie kiwi oraz banana bywa banalnie w przygotowaniu, a smakuje wyśmienicie. bywa słuszną konkurencją dla deseru lodowego.  

  Jeśli aplikujesz diety niskokaloryczne albo jednoskładnikowe,

np. takie jak kopenhaska, kapuściana, z owoców, jogurtowe czy głodówki, zwalniasz tempo metabolizmu w własnym organizmie. w rezultacie, w dłuższej perspektywie doprowadza to do zbędnego gromadzenia tłuszczowej. Twoje ciało nie jest reagować na stosowane przez ciebie restrykcje pełne kalorii. Nie pozwala ani zmiana nawyków żywieniowych, ani nawet duża aktywność ruchowa. Trzeba przerwać ten impas. Jak? Należy pobudzić przemiana materii w organizmie. Pobudzenie przemiany metabolicznej bywa ważniejsze niż szybki ubytek nadprogramowych kilogramów. Przebieg takiej diety trzeba kontrolować co 2 tyg., mierząc zawartość tłuszczowej. Jeśli porcję tłuszczowej redukuje za bardzo wolno, dietetyk pomaga na jeden dzień objadania się do woli wszystkim, na co posiadasz energię, a później modyfikuje proporcję węglowodanów do białek. Po jednodniowej przerwie wracasz do reguł diety.   opłacalne jest mieć na uwadze, że osoby starsze, np. ok. sześćdziesiątki, mają zwykle więcej tłuszczowej. U alt3 nich jadłospis zrzucić 10 kilogramów w tydzień – to najtrudniejsze z opisywanych poprzez nas wyzwań wyzwań. taka zawartość kilogramów to niemal 1,5 kg dziennie! Musisz się nastawić na trudną prawdę – nie dowolnej się uda zredukować masę w tydzień taką zawartość kilogramów. Nie znaczy to jednak, że masz nie przetestować. Nawet jeśli zrzucisz masę 5 – 7 kg w tydzień, to chyba też niezły rezultat, co? Nastaw się jednak na napraaawdę poważne siedem dni. Zaczynamy.   podstawową prawdą, jaką musisz sobie uzmysłowić, to taka, że co fakt da się zredukować masę 10 kg w tydzień, jednak nie okaże się to wyłącznie tłuszcz. Większość owej wagi to woda, ucierpią też na tym częściowo

Twoje mięśnie – spadnie ich masa oraz z pewnością będą nieźle bolały

. jednak część odchudzania przypadnie też na niepotrzebny oraz nielubiany tłuszcz. Zobacz te trzy punkty których musisz się ściśle trzymać, żeby zredukować masę 10 kg, a także 5 kg w tydzień. 1/3 Jak zredukować masę 10 kg w tydzień – utrata wagi poprzez trening. Wysiłek ruchowy okaże się niezbędny, by zredukować masę dziesięć kilo w tak krótkim czasie jak 7 dni. oraz to jaki wysiłek! Przygotuj się na przynajmniej godzinę ćwiczeniach dziennie.  jak  stosować  dietę  GL   Potrzebujesz mieszanych ćwiczeń – zarówno siłowych, ; aerobowych.

Zapomnij o szóstce Weidera – tutaj potrzeba czegoś,

co ruszy każdy jeden mięsień na Twoim ciele! Proponujemy zestaw: 8:00 – pół h truchtu – jako trening aerobowy 15:00-16:00 – godzinne ćwiczenia obwodowe na siłowni. robisz wszystko w niewielkich proporcjach – pompki, podciąganie, squat, martwy ciąg, Jeśli na siłowni bywa worek bokserski – swobodnie, spalasz alt4 wtedy mocne ilości kalorii. wyłącznie uwaga na ręce! 18:00-19:00 – wymiennie z treningiem, co drugi dzień wykonuj jogging interwałowe albo basen. wyłącznie pamiętaj – zero oszczędzania, masz się zmęczyć! dobrze, jeśli jesteś na skraju snu ze zmęczenia a przed oczami widzisz gwiazdki – to znaczy, że był to korzystny trening. wyłącznie pamiętaj – musisz być zdrowa oraz niezbyt otyła – wysiłek ruchowy dla niewytrenowanego ludzkiego ustroju który dużo waży może być zabójczy. Wtedy zacznij od łatwiejszych ćwiczeń oraz rozłóż spalenie tkanki tłuszczowej na dłuższy okres okresu. 2/3 Jak schudnac 10 kg w tydzien – menu

W taki krótkim okresie nie ma półśrodków – menu 1000 kalorii, dość dużo warzyw oraz soków warzywnych, ZERO soli, zero smażonych elementów, fast-food itp.taka menu bywa nie do utrzymania w dłuższym okresie, gdyż zaburzasz gospodarkę potasowo-sodową, ale w tydzień nie stanie Ci się krzywda. wyłącznie musisz ograniczyć sól oraz węglowodany kompletnie do zera – wyłącznie tym sposobem pozbędziesz się h2o spod skóry, której bywa tam dobre 5 kilogramów. Tę metodę wykorzystują bokserzy chcąc zredukować masę przed ważeniem przed walką. Zdarza się, że tracą właśnie 10 kilogramów w czasie szybszym niż tydzień! 3/3 Jak zredukować masę 10 kg w tydzień – Suplementacja. Na taki temat można napisać książkę, ale prawdopodobnie będziesz potrzebowała kilku składników – kwasów tłuszczowych Omega3, porządnych białek BCAA do ochrony mięśni, oraz jakiegoś dobrego spalacza tłuszczu. Mogą to być jagody amerykańskie, trzeba spoglądnąć w kierunku zielonej kawy, nie zaszkodzi też liście czarnuszki czy nasiona Chia jako przyprawy. Oczywiście dawaj wszędzie dużo pieprzu oraz chili – piperyna oraz kapsaicyna to główni wrogowie tłuszczu w organizmie!


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness