Najlepsze ćwiczenia na jędrne pośladki! Zobacz, jak je wykonywać

Najlepsze ćwiczenia na jędrne pośladki! Zobacz, jak je wykonywać

Redakcja

2017-08-31

brak komentarzy

Pośladki pośladkom krzywe. ćwiczenia  na  pupę

Nie każdy może mieć idealnie zaokrągloną pupę w kształcie apetycznego jabłuszka. Jeśli posiadasz pośladki w kształcie serca, gruszki albo bańki, to trening najprawdopodobniej uwypukli oraz podkreśli ich kontury. Postaraj się wykonywać proponowane poprzez nas ćwiczenia 3 razy w 7 dniach po  10-15 powtórzeń każde. Pamiętaj, że większość ćwiczeń możesz przeprowadzić domu.  Ćwiczenie nr 1: Napnij oraz wytrzymaj Ćwiczenia napinające mięśnie pośladków to podstawa. Trening wprost je ćwiczenia  na  pośladkiangażujący pomagają budować nowe mięśnie oraz wzmacniać te już istniejące. Kluczem 10 ćwiczeń na piękne pośladki bywa utrzymanie odpowiedniego tempa. Instrukcja: Trzymaj stopy równolegle, na odległość barków. Powoli obniżaj biodra tak jakbyś chciała usiąść na niewidocznym krześle, a nastepnie stopniowo wracaj do położenia startowej. Upewnij się, że kolana nie

wystają przed palce.trening  pośladków

Trzymaj tułów sztywno. próbuj nie garbić. Ćwiczenie nr 2: squat z piłką Jeśli dopiero zaczynasz ćwiczyć pośladki, piłka może pomóc ci w utrzymaniu równowagi podczas wytwarzania kondycji. To korzystny start dla początkujących. Instrukcja: Ułóż piłkę pomiędzy plecami oraz ścianą. Optrzyj się komfortowo o piłkę. Rozstaw stopy na odległość barków lekko wysuwając je alt2 do przodu. Powoli zacznij schodzić w Ćwiczenie nr 7:  Podnoszenie nóg w położenia leżącej Podnoszenie nóg podczas leżenia na boku uruchamia mięśnie pośladkowe oraz mięśnie brzucha. Instrukcja: Ułóż się komfortowo na prawym boku. Sylwetka powinna znajdować się w jednej linii (nogi ułożone jedna na drugiej). Podeprzyj skroń prawą ręką. Unoś lewą nogę wzwyż trzymając biodra oraz tułów ułożone nadal w jednej linii. Po zrobieniu 15 powtórzeń zmień stronę. Ćwiczenie nr 8: ,,Dirty dog” To niezbyt zgrabne ćwiczenie idealnie buduje mięśnie pośladków. Nie wygląda może nadto ładnie, ale funkcjonuje. Instrukcja: Pozycja alt3 początkowa to klęk podparty (,,klęk na

czworakach”). Trzymaj kolana oraz ręce na odległość barków.

Dłonie powinny znajdować się wprost pod ramionami.  ręce prosto. Trzymaj barki oraz plecy sztywno w linii prostej. Powoli unoś jedna nogę ze zgiętym kolanem w bok, a nastepnie stopniowo opuszczaj nogę. zrób samo ćwiczenie na druga nogę. Ćwiczenie nr 9: chodzenie pod górę chodzenie to prawidłowy trening dla pośladków, który możesz wykonywać w każdym miejscu. Spacer błyskawicznym krokiem po wzgórzach albo górach ćwiczy przede wszystkim pośladki, a przy okazji spala kalorie. Jeśli wokół twojego domu okazują się jedynie alt4 równiny, możesz wybrać bieżnię w klubie fitness.  Aby podkręcić obciążenie oraz dobrze kształtować pośladki ustawiaj nachylenie bieżni na 5 do 7%.  Ćwiczenie nr 10: Wskocz na stepper albo maszyny eliptyczne Jeśli chcesz kształtować swoje pośladki na siłowni, zabierz stepper, rower, maszyny eliptyczne takich jak orbitrek, które ponadto okazują się świetnym treningiem cardio. W lato trzeba wybrać się na rower albo rolki, które świetnie rzeźbią pośladki oraz nogi. Zanim rozpiszesz trening skorzystaj z naszego rozwiązania treningowego - trenuj mieszkania oraz osiągnij własny cel z naszym programem! Połóż się na brzuchu i
 

Zobacz też 

Taniec Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness