Najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha. Będziesz zachwycona!

Najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha. Będziesz zachwycona!

Redakcja

2017-08-01

brak komentarzy

Dziś coś dla ludzi - nie jedynie niewiast ćwiczenia  na  płaski  brzuch

- które zamierzają wyrobić sobie mięśnie brzucha, ale mają dość brzuszków oraz ćwiczeń w położenia leżącej. Tu waszą fundamentalną pozycją okaże się stanie na nogach z wyprostowanymi plecami. Do tych ćwiczeń na mięśnie brzucha stosowane będą ciężarki, dodatkowo skakanka, dzięki której nie jedynie będziecie ćwiczyć mięśnie brzucha, ale także spalicie kalorie. Trening na mięśnie brzucha wykorzystujący skakankę daję wam więc podwójną korzyść, z której opłaca się wykonać użytek. Każda kobieta chce mieć płaski talia, a przy okazji twardy oraz jędrny, dla takich niewiast bywa wyprodukowany trening, który za momencik będziecie mogli zobaczyć na filmie. Trening taki to zaledwie 20 minut ćwiczeń - 20 minut, które potrafią uczynić cuda, jeśli tylko przyłożycie się do tych ćwiczeń.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha oraz redukowanie kalorii, które za momencik zobaczycie wykorzystują 2

atrybuty: ciężarki oraz skakankę, w które koniecznie musicie się zaopatrzyć przed przystąpieniem do tych ćwiczeń.   Później przyjmujecie właściwą pozycję oraz trzeba ćwiczyć. 20 minut chyba każdy znajdzie, bo to naprawdę niewiele, a już po tyg. będziecie mogli odczuć pierwsze efekty ćwiczeń. Jesteście gotowi na takie wyzwanie? Mam nadzieję, że tak, bo ćwiczenia Ćwicz mięśnie brzucha stojąc! na mięśnie brzucha już czekają na was. Nie będą ich omawiać kolejno, bo na filmie wszystko bywa pokazane szczególnie dokładnie oraz okazują się rodzime wypowiedzi, stąd też nikt nie powinien mieć kłopoty z ich zrozumieniem. Skłon boczny z hantlami Do wykonania skłonu bocznego będziesz potrzebować hantli albo dwóch 1,5- albo 2-litrowych butelek płynu. ustaw się w lekkim rozkroku, rozstaw nogi na szerokość barków. Plecy trzymaj nieskomplikowane, łopatki ściągnięte. Lekko zegnij ręce w łokciach oraz unieś ciężarki nad skroń, pochylając się w jedną stronę. Nie skręcaj tułowia. Wróć do pozycji wyjściowej oraz wykonaj ćwiczenie na drugą stronę. Powtórz taki układ 10-15 razy na serię, w 2 seriach.  ćwiczenia  na  brzuch

Ćwiczenie na core w staniu z hantlami Mocny core, czyli środek ciała, zapewni właściwą postawę.

Bransoletki silikonowe

Dodatkowo ćwiczenie pomoże wysmuklić talię. ustaw się w rozkroku z nogami rozstawionymi na szerokość barków. Weź w dłonie jedną hantlę albo butelkę z wodą. Złap ciężar oburącz. Skręć barki w prawą stronę, jednocześnie przenosząc ręce trzymające przyrząd w tę samą stronę. Powtórz ten ruch na drugą stronę. wykonaj 10 powtórzeń ćwiczenia w 2 seriach. Wymachy nóg na silne mięśnie brzucha ustaw się prosto, napnij mięśnie brzucha oraz wykonaj 15-20 alt2 wykopów do przodu prawą, a potem lewą nogą. Później wykonaj 15-20 wymachów w bok. wykonaj 2 serie takich wykopów. Możesz też zmodyfikować ćwiczenie oraz w miejsce kilkunastu wymachów przeprowadzić ich więcej. zrób ćwiczenie poprzez minutę na jedną nogę naprzemiennie: raz wykop w przód, kolejny w bok. Unoś nogę co najmniej na wysokość pasa – im powyżej ją uniesiesz, tym silniej zapracują mięśnie brzucha. Pamiętaj o odpowiedniej postawie: napięty talia, nieskomplikowane plecy. Noga, na której stoisz może być wyprostowana, podobnie jak ta, którą robisz zamac Na wstępie należy zaznaczyć, że żadne nawet zwłaszcza wyszukane oraz najsilniejsze ćwiczenia mięśni brzucha nie są w stanie zastąpić odpowiednio zbilansowanej zabiegu odchudzającej. Jeśli nie będziemy jej przestrzegać, to owszem możemy wytrenować sobie mocne oraz silnie rozbudowane mięśnie brzucha, ale pozostaną one ukryte pod warstwą warstwy tłuszczowej oraz będą niewidoczne, a co za tym idzie nie będą mogły spełniać jednej ze swoich ról-mianowicie funkcji estetycznej. Panuje błędne przekonanie, że trening mięśni brzucha bywa sam dla siebie rozgrzewką.(może dlatego, że mnóstwo ludzi traktuje ćwiczenia na talia, jako kilka ćwiczeń rozgrzewających przed treningami innych mięśni). Nic bardziej mylnego. Trening mięśni brzucha powinien być poprzedzony rozgrzewką-nie gorszą niż przed treningiem innych partii umięśnienia. alt3 odpowiednia rozgrzewka przed treningiem mięśni brzucha posiada w zawartości, poza ćwiczeniami aerobowymi( zwiększającymi temperaturę mięśni)-jak przy innych grupach mięśniowych, więc odpowiednie ćwiczenia angażujące dolny odcinek grzbietu- np. skłony, skręty tułowia, krążenia bioder jak też mięśnie prostowniki bioder(dość aktywne w treningu mięśni brzucha). Kolejnym błędem popełnianym w treningu mięśni brzucha są za dość notoryczne treningi, a co za tym idzie, za dość krótki odpoczynek. Okresy do odbudowy dla mięśni brzucha formują się następująco:

        -     ; o intensywności niskiej-2 dni,         -     ; o intensywności średniej-3 dni,       

  -     ; o intensywności wysokiej-4 dni Przestrzeganie tych okresów pozwoli na pełną regenerację mięśni brzucha oraz utrzymanie ich w pozytywnej formie, bez niebezpieczeństwo przetrenowania albo niedotrenowania. bywa dodatkowo kilka zasad dotyczących treningu tej grupy mięśniowej, o których należy pamietać: -mięśni brzucha nie powinniśmy trenować przed ćwiczeniami angażującymi dolny odcinek grzbietu- np. przysiadami, martwym ciągiem, podrzutami, zarzutami na klatkę, itp. W wymienionych ćwiczeniach mięśnie brzucha pełnią odpowiedzialną funkcję stabilizatorów tułowia oraz powinny, w punkcie przystąpienia do ich wykonania być wypoczęte oraz w pełni sprawne. -w treningu mięśni prostych brzucha należy w pierwszej części wykonywać ćwiczenia ukierunkowane na rozwijanie się dolnych terytoriów, ze względu na to że są one słabsze alt4 od górnej partiach tych mięśni

. -dość istotna w treningu mięśni brzucha bywa   ćwiczenia  na  mięśnie  brzucha

odpowiednia technika wykonania-zbytnie skracanie zakresu aktywności da nam złudzenie wydolniejszego oraz bardziej intensywnego treningu, ale jednocześnie prowadzić powinno do stopniowego skracania mięśni. Jeżeli więc mamy tendencje do takiego wykonywania ćwiczeń, nie powinniśmy wtedy zapominać o ćwiczeniach rozciągających na zakończenie dowolnej sesji treningowej mięśni brzucha. Konkretne ćwiczenia rozciągające na tę grupę mięśni są zaprezentowane oraz opisane w rozdziale „Rozciąganie-stretching”. Drugim błędem bywa „zamaszystość” ruchów- przynosi ona zanik zdenerwowania w mięśniach w najtrudniejszej fazie ćwiczenia. należy dokładnie „wczuć” w pracę mięsni brzucha podczas wykonywania ćwiczeń, pomaga w tym wolne tempo. -główne mięśnie zaangażowane w ćwiczeniu- mięśnie nieskomplikowane brzucha, skośne brzucha -wykonanie-(gif 1.) kładziemy się na materacu albo ławce. Nogi ugięte, ręce nad głową oraz unosimy tułów w górę. pierwsza wzwyż unosi się skroń, później barki, a na końcu reszta tułowia. Dla lepszego zaangażowania mięśni skośnych brzucha, w końcowej fazie unoszenia tułowia trzeba wykonywać nim skręty(gif 1a.). bywa to mimo wszystko wersja trudniejsza oraz bardziej narażająca na ewentualne kontuzje(mocniej obciąża dolne części grzbietu).Nabieramy powietrza przed rozpoczęciem aktywności, a wypuszczamy je w trakcie unoszenia tułowia.

 

Zobacz też 

Suplementy na odchudzanie

HerbaSnorex Cena


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness