Najlepsze źródło błonnika - kokos

Najlepsze źródło błonnika - kokos

Redakcja

2017-08-08

brak komentarzy

Błonnik pokarmowy zwany też włóknem pokarmowymkokos  a  błonnki

to pozostałości komórek roślinnych odpornych na oddziaływanie enzymów trawiennych człowieka, które przechodzą przez jelito jako niestrawiona pozostałość, a częściowo są hydrolizowane przez bakterie okrężnicy. W skład włókna pokarmowego zaliczają się nietrawione polisacharydy (celuloza, hemiceluloza, pektyny), ligniny oraz nieprzyswajalne lipidy. wśród suplementów zbożowych najlepszym źródłem włókna pokarmowego są: kasza gryczana, kasza jęczmienna, ryż brązowy, pieczywo żytnie, mieszane z dodatkiem ziaren oraz pieczywo pszenne z mąki graham, płatki zbożowe pszenne i żytnie, otręby. Zawartość błonnika w jarzynach zwykle wynosi 2,5%. Na szczególną uwagę zasługują nasiona roślin strączkowych, które charakteryzują się dość wysoką zawartością tego składnika. Zawartość włókna pokarmowego w owocach zwykle wynosi około 2%. świetnym źródłem błonnika są orzechy oraz suszone owoce. Za kopalnia włókna pokarmowego uważany Kokos - źródło błonnika jest preparat, który posiada przynajmniej 3 g błonnika w 100 g lub przynajmniej 1,5 g błonnika na 100 kcal.

Zawartość błonnika w nektarach owocowych waha się od błonnik  a  kokos

0,1 do 1,7/ 100 g dlatego nie stanowią one cennego źródła tego składnika. Poniżej przedstawiam zawartość błonnika w wybranych produktach konsumpcyjnych. Kolorem niebieskim zaznaczono produkty będące świetnym źródłem tego składnika. Dietetyczny błonnik zawarty w organicznym kokosie reguluje prace jelit, oczyszcza jelita co służy usuwać złogi pokarmowe i wyraźnie podnosi odporność orgazmu. jest marne w kalorie. Aby umożliwić prawidłowe ruchy jelit należy spożywać co najmniej 10g błonnika przy każdym kolejnym daniu. Niewielka, lecz konsumowana regularnie porcję błonnika, w postaci ususzonego kokosa dodawanego do zwyczajnych składników usprawni prace jelit i wyeliminuje wzdęcia. Błonnik alt2 służy usuwać zarówno toksyny, jak i cholesterol, co ma ogromny wpływ na zdrowie człowieka. 1 płaska łyżka stołowa ususzonego kokosa posiada jedynie 30 kalorii i 10g błonnika. Kokos nie zwiera drażniącychjelita glutenów, kwasu fitowego który zaburza gospodarkę minerałami oraz związków cyjanku, które nie pozwalają na redukowanie kalorii. Suszony kokos posiada w sobie ponadto 8 istotnych dla prawidłowego żywienia białek oraz triglicerydów, pozytywnie wpływających na wchłanianie minerałów w organizmie.

Aby otrzymać napój zasobny w błonnik zmieszaj pół albo całą łyżkę ze szklanką (25cl) płynu,

soku owocowego/samemu robionego, kwaśnego mleka, słodyczy. Jako luźny. treściwy w błonnik dodatkowo: zmieszaj pół albo całą łyżkę ze sosem, musli, deserem, albo posyp proszkiem dowolny posiłek. Jako wszechstronna bezglutenowa mąka do pieczenia, która okazuje się obfita w alt3 błonnik I idealna do pieczenia pieczywa, ciastek, placków, herbatników itp. Zastąp około 10-15% zwyczajnej mąki ta otrzymywaną z kokosa (kopalnia dietetycznego błonnika) a później dodaj nieco do płynu i upiecz nieobarczone glutenu a zasobne w błonnik wypieki. Otręby kokosowe Banaban ORGANIC* okazują się w całości naturalne oraz pochodzą z wysuszonego powietrzem miąższu kokosa po wytłoczeniu oleju kokosowego.

Wysuszony miąższ kokosa pozostaje zasobny w orzechowy posmak kokosa oraz chrupiącą teksturę.

ten preparat zachowuje własny naturalny kolor, do jego powstania nie okazują się używane żadne wybielacze ani dodatki. okazują się idealnym źródłem dietetycznego błonnika oraz żelaza, co czyni je idealnym dodatkiem do musli na śniadanie lub składnikiem wypieków.   Kokos bywa dość odżywczy oraz zasobny w błonnik, wit. oraz minerały. okazuje alt4 się zaklasyfikowany jako „żywność funkcjonalna”. Sod zawarty w chrupkach kokosowych występuje naturalnie w wulkanicznych glebach Fidżi. Ziemia ta bywa wzbogacona minerałami z płynu morskiej, która bywa niezbędna do zdrowego wzrostu palm kokosowych oraz posiada kompletną mieszankę wszystkich pierwiastków śladowych potrzebnych naszemu organizmowi.   Tłuszcz nasycony zawarty w kokosie nie bywa tożsamy z tłuszczami, które odnajdziemy w mięsie czy pozostałych roślinach. okazuje się identyczny ze rzadką grupą tłuszczy, które znajdują się w mleku ludzkim, które pomagają trawienie, wzmacniają system odpornościowy oraz chronią przed zakażeniami wirusowymi, bakteryjnymi oraz grzybiczymi. Te tłuszcze, pochodzące z oleju kokosowego okazują się obecnie używane w napojach dla zawodników, gdyż dodają energii oraz poprawiają wyniki sportowe.czy  kokos  ma  dużo  błonnika

 

Zobacz też

FormExplode Cena


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness