Najlepsze produkty dla zdrowia Twojego serca

Najlepsze produkty dla zdrowia Twojego serca

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

Oliwa z oliwek wspomoże serce. choroby układu krążenia są główną czynnikiem sprawczym śmierci w Polsce oraz Stanach Zjednoczonych również inne zagraniczne populacje krajów rozwiniętych borykają się z tym kłopotami.

rekomendacje dietetyczne mające na celu zredukowanie niebezpieczeństwa dolegliwości krążenia mówią o prowadzeniu zróżnicowanej kuracji odchudzającej z ograniczeniem cukru, soli i tłuszczów nasyconych z czerwonego mięsa, włączaniu do jadłospisu błonnika. W łatwy sposób można wzmocnić serce oraz wkład Produkty dobre dla zdrowia serca krwionośny poprzez włączanie do kuracji odchudzającej następujących preparatów:

1. Łosoś

Łosoś jest świetnym źródłem kwasów tłuszczowych z rodziny omega 3, które wykazują działanie ochronne na serce poprzez ograniczanie zapalenia obecnego w organizmie i produkowania się zakrzepów w krwioobiegu. Kwasy te mają również zdolność obniżania poziomu złego cholesterolu we krwi. Jedz łososia lub inne tłuste ryby morskie takie jak tuńczyk, sardynki, śledzie przynajmniej dwa razy w tyg.. W alt2 profilaktyce dolegliwości serca jednym z najlepszych pokarmów będzie grillowany łosoś aplikowany z zielonymi warzywami i surówką z lekkim sosem vinnegret w miejsce kalorycznym sosem majonezowym

2. Oliwa z oliwek

Oliwa z oliwek  redukuje niebezpieczeństwo wystąpienia choroby wieńcowej poprzez obniżanie poziomu frakcji LDL cholesterolu. wybierz oliwę do przyrządzania posiłków lub stosuj do moczenia pieczywa, na sposób śródziemnomorski, z dodatkiem octu balsamicznego oraz oregano.

3. artykuły zbożowe

artykuły zbożowe  zawierają produkty dobre dla zdrowia serca frakcję błonnika rozpuszczalną w wodzie (beta glukany), które podobnie jak oliwa z oliwek pomagają obniżać poziom złego cholesterolu we krwi. Błonnik rozpuszczalny wspomaga również pracę przewodu pokarmowego. Ciesz się smakiem owsianki z niewielkim dodatkiem cukru trzcinowego i porządnym wsadem świeżych truskawek oraz garścią orzechów włoskich serwowanych na śniadanie. Alternatywnym rozwiązaniem będą pełno zbożowe płatki z odtłuszczonym mlekiem lub mlekiem sojowym z dodatkiem świeżych owoców sezonowych.

4. Jabłka

Jabłka zawierają aktywny biologicznie korelację – kwercytynę która ma działanie przeciwzapalne oraz przeciwzakrzepowe. Jabłka zawierają również witaminy oraz błonnik ponadto pojawiają się w szczególnie różnych odmianach oraz do tego są przenośne więc możesz mieć je zawsze pod ręką jako zdrową przegryzkę. Nadają się również do komponowanie różnych surówek oraz sałatek.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness