Najlepszy trening na jędrne uda! Wystarczy 20 minut dziennie

Najlepszy trening na jędrne uda! Wystarczy 20 minut dziennie

Redakcja

2017-08-07

brak komentarzy

Jeżeli zastanawiasz się jak wyszczuplić i odchudzić uda – taki zestaw ćwiczeń okazuje się dość pomocny.trening  na  uda

Ćwiczenia będziesz wykonywać na macie i co ważne – do pracy zawodowej zaangażujesz również pośladki. dość ważne, byś taki trening połączyła z treningiem na spalanie warstwy tłuszczowej – wtedy wywoła prędkie i rewelacyjne efekty (przykładowe ćwiczenia znajdziesz na końcu tego wpisu). Jeżeli Twoim zamierzeniem bywa również spalenie warstwy tłuszczowej ud – dość prawidłowo się składa. taki zestaw posiada jedne z najskuteczniejszych ćwiczeń na ładne uda -ponadto upieczesz dwie swędzenie przy jednym ogniu, bo trening zaangażuje również pracę pośladków. Ćwiczenia w tym zestawie na uda i pośladki robisz przede wszystkim na podłodze – zaopatrz się więc w matę albo karimatę. Kolana połóż na podłodze i oprzyj się na przedramionach. Unieś prawe kolano w górę, tak by udo znalazło się w położenia równoległej do gruntu.

Nogę ugnij w kolanie pod kątem 90°.

Z tej położenia startowej wykonaj poniższe ćwiczenia: Ćwiczenia na smukłe uda i jędrne pośladki – trening na maci Unos nogi w Trening na jędrne uda podporze przodem (00:14-00:38)  wiczeń na stronę lewą. Nie każda z nas może się pochwalić szczupłymi nogami, pośladkami i figurą modelki. Niestety, uda i pośladki dość szybko tyją: to tam (także na brzuchu) składa się przeważnie tłuszcz. dość prostym środkiem na zgrabne uda, łydki i pośladki są ćwiczenia. w miejsce więc narzekać na nadto masywne dolne części ciała, weźmy się za siebie. Ćwiczenia na pośladki w poniedziałki,  jak  ćwiczyć  nogi  ćwiczenia na uda w czwartki, a w niedziele jogging – taki plan wspomoże także niskotłuszczowa dieta. Ćwiczenia na uda i pośladki będą skuteczne, jeśli będziemy je wykonywać regularnie. To ćwiczenie, czyli unoszenie bioder w pozycji leżenie tyłem, ma zamiarze wzmocnienie mięśni pośladkowych i dwugłowych ud, które odpowiedzialne są za pracę kolana,... Ćwiczenia na uda nie są nadto skomplikowane. Aby zrzucić niepotrzebny tłuszczyk nie jedynie z ud, da się jeździć na rowerze, pływać, biegać albo uprawiać ćwiczenia gimnastyczne. Takie ćwiczenia na uda poprawią zarówno ogólną kondycję, jak i wymodelują sylwetkę. Jeśli chcemy mimo wszystko ukierunkować nasze ćwiczenia na uda, pośladki i nogi, trzeba już alt2 wybrać odpowiedni trening na określone części ciała. Ćwiczenia odchudzające nogi to tradycyjne „nożyce”,

czyli naprzemienne unoszenie prostych nóg z pozycji leżącej na plecach.

Aby poprawnie zrobić to ćwiczenie na uda: połóż się na plecach, pod kręgosłup lędźwiowy podłóż zrolowany ręcznik (przeciwdziała to jego przeciążeniu podczas ćwiczenia), ręce ułóż wzdłuż ciała, stopy powinny być napięte, a palce skierowane w dół, unoś raz jedną, raz drugą nogę niezbyt dynamicznymi ruchami. To nie jedynie skuteczne ćwiczenia na uda – regularne przeprowadzanie takich ćwiczeń pozwala także walczyć się z tłuszczykiem na brzuchu. najrozsądniej wykonywać je 2 razy w 7 dniach po kilkadziesiąt powtórzeń. Zgrabne uda da się osiągnąć za pomocą dość prostego ćwiczenia – różnych odmian skłonów. Mogą to być skłony do przodu, do palców u nóg i na boki. Skuteczne są także ćwiczenia polegające na zginaniu nóg (da się stać w rozkroku albo z jedną nogą przed drugą) i opuszczaniu w dół wyprostowanego tułowia. Ręce powinny być na biodrach.  trening  na  nogi

Ćwiczenia na uda - jędrne pośladki

Tradycyjne squat W trakcie przysiadów alt3 wzmacniasz nie jedynie mięśnie ud i łydek, ale także pośladków! Dodatkowym atutem okazuje się nieduży stopień trudności tego ćwiczenia Brzuszki To ćwiczenie okazuje się dobre nie jedynie na płaski brzuch, podczas wykonywania brzuszków napinane są ponieważ wszystkie mięśnie nóg i pośladki. Kopnięcia w tył ustaw się w lekkim rozkroku, stopy ustaw równolegle, lekko ugnij kolana. Ciężar ciała przenieś do przodu, jakbyś chciała się po coś schylić. wykonaj wymach nogą jakbyś chciała kopnąć kogoś, kto za tobą stoi. Wypychanie bioder Połóż się płasko na plecach. Każde z bioder wypychaj po kilka razy do przodu.

Prawe biodro w lewa stronę, a lewe w prawą.

Ćwiczenia na uda a triki na jędrne pośladki Jeżeli chcesz, aby twoja pupa i nogi wyglądały pięknie od zaraz, zanim ćwiczenia na uda przyniosą efekty, wypróbuj kilku trików. Użyj samoopalacza, nic tak nie wysmukla jak opalenizna, spraw sobie specjalistyczną wysmuklającą bieliznę, Jeżeli chcesz, aby twoja pupa była wizualnie mniejsza kupno spodnie, które mają olbrzymie tylne kieszenie, Noś tuniki, które odwrócą uwagę od obfitych kształtów. W uzyskaniu jędrnych pośladków umożliwią ci masaże. Jeżeli alt4 możesz sobie pozwolić na profesjonalny zabieg, wykorzystaj szansę. Jeśli nie posiadasz okresu ani preparatów finansowych kupno pozytywny nawadniający balsam na cellulit i do dzieła. pocieraj regularnie przynajmniej 2 razy dziennie, a już po m-cu spostrzeżesz zdumiewające efekty.Pamiętaj, że najlepsze efekty uzyskasz, jeśli takimi masażami wspomożesz ćwiczenia na uda i pośladki.

Jeśli marzysz o jędrnych pośladkach ćwicz, wykonuj wymasowanie i wprowadź właściwą menu.

Aby uniknąć cellulitu zdrowo się odżywiaj, nie nadużywaj kawy ani piwa – słowem dbaj o siebie, a efekty przyjdą same. Nie należy posiadać świadomość, jak posiadać szczupłe uda, ale trzeba wprowadzać ćwiczenia na uda i menu w życie. Liczą się przede wszystkim upór i regularność. da się uprościć sobie ćwiczenia, wybierając te, które nam zwłaszcza odpowiadają, a ich przeprowadzanie nie sprawia nam nadto sporych trudności – może to być na przykład pływanie, trucht, jazda na rowerze czy ćwiczenia gimnastyczne plus kilka specjalnych ćwiczeń na uda i pośladki. Start: ustaw się na lewej nodze. Prawą subtelnie wysuń przed siebie. Unieś ręce, by pomagać sobie nimi w utrzymaniu równowagi

 

Zobacz też 

Femmax Forum 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness