Nie uwierzysz, ale bardzo dużo osób popełnia takie błędy przy treningu cardio!

Nie uwierzysz, ale bardzo dużo osób popełnia takie błędy przy treningu cardio!

Redakcja

2017-05-05

brak komentarzy

treningcardioćwiczeniabłędyodchudzanietrening  cardio

Jednym z kluczowych elementów procesu Mądrego Odchudzania jest prawidłowo przeprowadzony trening. Aby przynosił optymalne efekty, należy zachowywać ściśle określone zasady. Przygotowaliśmy więc listę, która pomoże Państwu wystrzegać się zazwyczaj popełnianych błędów ; cardio.

ściskanie się zaleceń w To one sprawiają, że nie chudniesz! 6 błędów popełnianych podczas treningu kardio trakcie treningów należy do 10 tajników sukcesu, czyli zbioru opracowanych przez Konrada Gacę zasad, których przestrzeganie umożliwia osiągnąć otymalne efekty procesu redukcji wagi. Wykonywanie treningów w sposób prawidłowy, zgodny z zaleceniami przekazywanymi przez terapeutę GACA SYSTEM na konsultacjach oraz ze wskazówkami otrzymywanymi od trenerów, ma zatem zasadniczy wpływ na rezultaty terapii.

Trenerzy obecni na sali ćwiczeń w alt2 ośrodku zawsze czuwają nad tym, by pacjenci ćwiczyli w sposób właściwy i bezpieczny. Wyjaśniają, jak wykonywać poszczególne jednostki na treningu i pomagają korygować błędy. trzeba jednak dodatkowo przed rozpoczeciem treningów zapamiętać, jakie nieprawidłowości okazują się najczęstsze, by później łatwiej jest się ich wystrzegać.

W czasie treningów cardio zazwyczaj pojawiające się błędy to:

  • niezachowywanie właściwej części ćwiczeń,
  • nieprawidłowa liczbę powtórzeń oraz serii,
  • nazbyt długie przerwy pomiędzy seriami oraz niepotrzebne przerwy w trakcie treningu,
  • nietrzymanie się pulsu treningowego ? odpowiedniego dla osiągania efektów,
  • nadmierna liczbę jednostek w trakcie treningów i niedociągnięcie odnowy,
  • nazbyt wielka intensywność treningu, np. stosowanie za dużych obciążeń,
  • przyspieszanie w ostatnich minutach treningu,
  • wprowadzanie dodatkowych zajęć ruchowych bez uzgodnienia z terapeutą,
  • picie wody w trakcie treningu,
  • nieodpowiednie buty, np. z cienką podeszwą.

Dodatkowo, troszcząc się o wygoda swojego treningu, a także pozostałych pacjentów, nie należy zapominać o zabieraniu na salę ćwiczeń ręcznika.

Przestrzeganie zasad jest oczywiście równie istotne podczas treninów anaerobowych, czyli siłowych. Jakie błędy okazują się najczęstsze w przypadku tego rodzaju ćwiczeń? wyjaśnimy to Państwu już wkrótce. Zachęcamy do śledzenia aktualności!

 

Zobacz też 

Escape Room


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness