Nie uwierzysz, ale dzięki ćwiczeniom aerobowym w szybkim tempie poprawisz sylwetkę!

Nie uwierzysz, ale dzięki ćwiczeniom aerobowym w szybkim tempie poprawisz sylwetkę!

Redakcja

2017-05-05

brak komentarzy

aerobymodelowanie  sylwetkisylwetkaćwiczeniaćwiczenia  aerobowepoprawa  sylwetki

bieganie pomaga na kształtowanie naszego ciała i poprawę sprawności. Dla osoby, która się odchudza, najlepsze okazują się ćwiczenia aerobowe. są to intensywne ćwiczenia, które należy wykonywać w krótkich seriach. Do ćwiczeń aerobowych trzeba zaliczyć pompki, brzuszki, ćwiczenia z hantlami, stepper, jogging. Ćwiczenia aerobowe trzeba wykonywać zarówno w mieszkaniu, oraz na siłowni.

Aeroby na siłowni

Trening aerobowy swoją nazwę wziął od procesu tlenowego, czyli aerobowego, w wyniku którego mięśnie produkują energię Ćwiczenia aerobowe potrafią w błyskawicznym tempie wymodelować sylwetkę. Na czym polegają? podczas ćwiczeń. Osoba, która wykonuje ćwiczenia aerobowe, zaczyna szybciej oddychać, a jej serce zaczyna szybciej pracować. Podczas pierwszego etapu ćwiczenia aerobowego bywa spalany glikogen, który zalega w mięśniach. tylko później następuje redukcja i redukowanie tłuszczu.

Do ćwiczeń aerobowych trzeba zaliczyć:

  • poruszanie się i jogging,
  • jazdę na rowerze,
  • stepper,
  • pływanie,
  • skakanie na skakance,
  • jazdę na łyżwach i rolkach,
  • pompki,
  • brzuszki,
  • podnoszenie ciężarów,
  • jazdę na nartach biegowych.

Podstawowy zestaw ćwiczeń aerobowych dla początkujących może obejmować:

  • wyciskanie sztangi lub hantli w pozycji leżącej,
  • przyciąganie sztangi lub hantli do klatki piersiowej; sztangę i hantle należy trzymać nachwytem,
  • zginanie przedramion w stawie łokciowym w pozycji stojącej. trzeba zastosować do tego ćwiczenia hantle lub alt2 sztangę.

Ćwiczenia aerobowe powinny być wykonywane w trzech seriach, z których każda powinna posiadać dwanaście powtórzeń. Każda siłownia dysponuje odpowiednim sprzętem do ćwiczeń aerobowych. Osoby, które nie lubią ćwiczeń, a pragną zrobić użytek z dobrodziejstw, jakie niesie za sobą ruch, mogą wyjść na spacer. Należy mieć świadomość, że każda postać aktywności fizycznej bywa wskazana.

Trening na siłowni

zaleca się też zainteresować się treningiem cardio, który polega na bardzo silnym wykonywaniu ćwiczeń przez krótki czas. szczególnie istotne bywa kontrolowanie pulsu. Większość sprzętów, które trzeba spotkać na siłowni, bywa wyposażona w pulsometry. Do ćwiczeń w plenerze lub w alt3 mieszkaniu trzeba zaopatrzyć się w swój własny pulsometr. zaleca się też zrobić użytek z zasobnej oferty siłowni i zrobić użytek z dostępnego tam sprzętu do ćwiczeń. Szczególnie rekomendowany bywa taki sprzęt jak:

  • rowery do ćwiczeń. Nie bywa tajemnicą, że jazda na rowerze doskonale kształtuje mięśnie pośladków i ud. Wpływa korzystnie na pracę serca. zaleca się ćwiczyć na takich rowerach, które wyposażone okazują się w sprzęty przedstawiające, jak pracuje serce. Osoby z chorym kręgosłupem powinny ćwiczyć na rowerach poziomych. Osoby, które lubią zarówno jogging, oraz jazdę na rowerze, powinny zainteresować się rowerem eliptycznym. kształtuje on alt4 te same części mięśni, co klasyczny rower treningowy i dodatkowo mięśnie ramion i barków.
  • stepper. Ćwiczenia na stepperze przypominają wchodzenie po schodach. Stepper wzmacnia mięśnie nóg i pomaga na utratę dużej ilości kalorii. Podczas ćwiczeń należy pamietać o tym, aby sylwetka była cały czas prosta.
  • bieżnia. Doskonale nadaje się do biegania. To nikogo nie zaskoczy. Ale trzeba mieć świadomość, że ćwiczenia na bieżni okazują się znacznie lżejsze dla stawów, gdyż sprzęt taki posiada mechanizm amortyzujący. Trening na bieżni może być urozmaicany i wykonywany z dowolną intensywnością. trzeba rzutować na nachylenie bieżni i symulować wbieganie pod górkę.

 

Zobacz też 

Gry escape room


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness