Nie uwierzysz, ale już w 7 dni można odchudzić brzuch, dzięki tym prostym ćwiczeniom!

Nie uwierzysz, ale już w 7 dni można odchudzić brzuch, dzięki tym prostym ćwiczeniom!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

płaski brzuchćwiczenia7 dniodchudzanie brzucha

Płaski brzuch w tydzień – czy efekty w tak krótkim czasie są w ogóle możliwe? Tak, jeśli tydzień wcześniej też był płaski, powiedzą dowcipnisie. Spróbujmy być poważni – jeśli masz sporą nadwagę nie uda Ci się osiągnąć płaskiego brzucha w tydzień, jak ciężko byś nie ćwiczyła oraz jakiej kuracji odchudzającej na odchudzanie nie włączyła. Nawet gdy mówi tak Ewa Chodakowska czy Anna Lewandowska (chociaż dość ją szanujemy). Nie znaczy to jednak, że nie możesz zrobić NIC! Jeśli masz wyłącznie niewielkie poprawki, możesz spokojnie zrobić to w tydzień. Mądra dieta oraz ćwiczenia na płaski brzuch więc kilka starych sposobów dadzą ci cudowny płaski brzuch już w 7 dni.

W tydzień da się zrobić dość dużo! Płaski brzuch nie musi czekać do następnych wakacji.

Zakładam, że masz przed sobą wielkie wydarzenie, (wakacje, sesja zdjęciowa, ważna randka), uważasz, że masz lekko wydęty brzuch oraz wyłącznie jeden tydzień, aby taki brzuch stał się płaski, na tyle na ile się da. primo pierwsze płaski brzuch w ciągu zaledwie tygodnia to ambitny cel, ale jeśli trzymasz się ściśle planu, trzeba dokonać zmian Te ćwiczenia na brzuch odchudzą w ciągu 7 dni! w jego kształcie. Będziesz musiała ostro przycisnąć oraz przyjmować najlepszy trening na płaski brzuch, jak również właściwą, dość restrykcyjną jadłospis odchudzającą. Na koniec tygodnia, możesz też skorzystać z kilku trików żeby dodatkowo poprawić kształt brzucha.

Ćwiczenia na płaski brzuch. Krok 1. idź w cardio.

Nic nie przebije ćwiczeń aerobowych w walce z tłuszczem z brzucha. Badanie przeprowadzone poprzez duke university wykazały, że ćwiczenie aerobowe okazuje się zwłaszcza skutecznym sposobem, aby spalić głęboką, trzewną, wewnętrzną tkankę tłuszczową brzucha oraz że ćwiczenia aerobowe mogą spalić 67% więcej kalorii niż trening siłowy albo interwały które łączy cardio oraz odporność.

Departament kondycji oraz Usług Społecznych dla dobrych ludzi dorosłych zaleca co najmniej 150 minut tygodniowo na umiarkowane ćwiczenia aerobowe (takie jak szybki marsz albo pływanie) albo 75 minut w 7 dniach energicznych ćwiczeń tlenowych (takich jak bieg) rozłożone w ciągu tygodnia. sesje aktywności okazują się podzielone w ciągu dnia, ale powinny wynosić co najmniej 10 minut. Jeśli chcesz brzuch w tydzień trzeba jest podkręcić intensywność, moment trwania albo oba.

Ćwiczenia alt2 na płaski brzuch. Krok 2. wykonuj brzuszki.

Nie ma zgody wśród trenerów, czy lepsza okazuje się Szóstka Weidera czy ABS2, czy musi się robić brzuszki do oporu, czy wyłącznie małą zawartość w kilku seriach, ale co do jednego są zgodni – brzuszki wyrabiają mięśnie proste oraz skośne brzucha sprawiając, że wygląda on dużo lepiej.

Pracuj na swój fundament. Twój rdzeń mięśni składa się z mięśni brzucha oraz mięśnie dolnej elementy pleców, miednicy oraz bioder – ponad 15 mięśni w ogóle. Do uzyskania płaskiego brzucha, musisz wprowadzić ćwiczenia, których zamierzeniem będą wszystkie z tych mięśni.

Metoda 4 z 4: Tworzenie iluzji płaskiego brzucha

To metoda ostateczna, która pomoże Ci dodatkowo wyśrubować rezultaty które uzyskałaś w tydzień.

Krok 1. Popraw swoją postawę.

Człowiek wyższy wydaje się 3 kg lżejszy, więc dlaczego nie zrobisz identycznego. stań w taki sposób, że miednica okazuje się zrelaksowana oraz pokołysz się w przód oraz w tył, a następnie pozwól miednicy powrócić do jej normalnego położenia. wykonaj linie swojej klatki piersiowej (nie biustu!) z brzuchem. Nie wypinaj alt3 brzucha, nie przechylaj się do tył, ale też nie eksponuj zanadto biustu, ponieważ będziesz wyglądała sztucznie. nastepnie wyrzuć ramiona do tyłu oraz pozwolić im spaść delikatnie. Centrum głowy utrzymuj nad kręgosłupa oraz wyciąg delikatnie głowę do góry, wyobrażając sobie linki przywiązane do Twojej głowy oraz delikatnie unosząc ją do góry.

Krok 2. Wybierz ciuchy spłaszczające brzuch.

Istnieje dużo sposobów, aby zaprzęgnąć swoją odzież do obowiązkach dla Ciebie w walce z brzuchem. Poprzez dobór odpowiednich tkanin oraz stylu, trzeba zrobić iluzję płaskiego brzucha.
Wybierz tkaniny, które podkreślają chude ciało. okazują się to tkaniny bawełniane, jedwabne albo ze sztucznego jedwabiu oraz mieszanek wełny lekkich. Z dala od tworzyw, które obciskają ciało, takich jak lycra oraz lekkich dzianin które wyłącznie dążą do tego by podkreślić każdą wypukłość.
Odwrócić wzrok widzów. poszukaj odzieży z cechami, które przyciągają wzrok z dala od elementy środkowej. Na przykład, na czele z wyszczególnieniem wokół dekoltu albo z logotypami które skupią wzrok na Twoich piersiach, a nie na brzuchu. Topy oraz sukienki są również alt4 świetnym wyborem, o ile nie są one wykonane z tego rodzaju tkaniny, której chcesz uniknąć.
Dodaj pasek. Użyj szerokiego pasa w ciemnym kolorze, aby zacisnąć talie, oddzielając biodra oraz piersi oraz robiąc odczucie mocno wciętej talii.
Pobaw się wzorami. Geometryczne oraz kwiatowe wzory okazują się świetnym sposobem, aby ukryć trochę brzuch, ale będziesz musiał eksperymentować co do wielkości wzoru; upewnić się, czy są dostosowane do ogólnej wielkości ciała.
Wybierz odchudzający kolor. Tak, czarny okazuje się zwłaszcza odchudzającym kolorem, ale nie okazuje się to jedyny wybór. Stylista gwiazd Phillip Bloch zaleca, fioletowy, granatowy, bordowy, bakłażan, antracytowe oraz głęboki szmaragd dla kobiet które zamierzają wyglądać na szczupłe. Możesz również pójść monochromatyczne oraz wybrać sukienkę head-to-toe w jednym kolorze.

Jak widzisz, uzyskanie płaskiego brzucha w tydzień okazuje się możliwe, oraz to na dużo sposobów. Pamiętaj jednak, że musisz trzymać się poprzez cały tydzień ścisłej kuracji odchudzającej oraz wdrożyć zdecydowane w smaku treningi, a na koniec popracować trochę z kobiecym wdziękiem. A teraz wyobraź sobie ile jesteś w stanie zrobić w miesiąc!

 

Zobacz też

Gry Typu Escape Room


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness