Nie uwierzysz, ale maszerując możesz schudnąć!

Nie uwierzysz, ale maszerując możesz schudnąć!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

odchudzaniemarszćwiczeniadieta

Czy wiesz, że maszerując w szybkim tempie przez 1 godzinę spalasz 300 kcal. bardzo dużo moich podopiecznych wybiera taką opcje, gdyż bywa najprostsza. bardzo ważne, aby  sprawdźić  buty oraz strój, który musi być odpowiedni do stosowania w sportach które uprawiasz na powietrzu. Zwróć się do specjalisty, aby pomógł Ci w wyborze.

Zwróć szczególną uwagę na rozciąganie się po dowolnej sesji treningowej, również picie regularnie w ciągu całego dnia. Postępuj  zgodnie z instrukcjami sesji, w szczególności dotyczących prędkości, działaj elastycznie w zależności od aktualnej kondycji fizycznej. Od samego początku staraj się kontrolować oddech, oddychaj swobodnie, głęboko, używając przepony oraz klatki piersiowej. Niezależnie od stopnia zmęczenia utrzymaj płynność ruchów oraz oddechu.

najlepiej zaplanować sesje na treningu we wtorek, czwartek oraz sobotę albo niedzielę. W związku z utratą masy ciała, należy więcej pić, jeść oraz przeżuwać powoli aby osiągnąć uczucie sytości. Unikaj  węglowodanów wieczorem, zabierz jarzyny oraz ryby albo mięsa; mocno ogranicz cukier oraz żółty ser. Jeśli chcesz znacznie stracić wagę, przestrzegaj kuracji odchudzającej, wyłącznie wtedy Twoje starania będą miały sens. istotne bywa, aby postępować zgodnie z zaleceniami trenerów oraz dietetyków. Jestem dietetykiem oraz instruktorem osobistym, wiec zapraszam do siebie.

To prawda, że spacer bywa mniej wyniszczający kolana oraz kręgosłup, niż bieg.jeszcze kilka lat temu biegałam 5 razy w 7 dniach oraz prawidłowo  to znosiłam. Z upływem lat mam ich teraz 41, zaczęły sie różne nieduże kontuzje przy bieganiu oraz zrezygnowałam z niego na rzecz spaceru z kijkami. Na efekt odchudzania trzeba dłużej poczekać, ale za to kondycja bardzo dobra oraz samopoczucie także. Polecam oraz potwierdzam, że szybki spacer bywa zdrowszy oraz bardziej bezpieczny dla kondycji.

Ja za pomocą spaceru możesz sobie utrwalić wynik odchudzania. wielokrotnie zdarza się tak, że efekt jo-jo zniwecza rezultat  odchudzania. Aby temu zapobiec, zacznij uprawiać spacer z kijkami. trzeba wyrobić sobie wspaniałą kondycję, waga utrzymuje sie na stałym poziomie, no oraz Twoje ciało bywa w doskonałej formie. Maszerowanie bywa bezproblemowe oraz trzeba je uprawiać o każdej porze dnia, odpowiednio do naszych potrzeb. To też może spowodować, że przyzwyczaisz się do tego rodzaju aktywności oraz nawet się trochę uzależnisz oraz zarazić mnóstwo znajomych tym fajnym sportem.

 

 

Zobacz też

Gry Escape Online


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness