Nie wiesz jak schudnąć? Zastosuj się do tych rad!

Nie wiesz jak schudnąć? Zastosuj się do tych rad!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

odchudzaniedietaradyćwiczenia

Aby zdrowo i skutecznie schudnąć wcale nie trzeba katować się dietami. Osiągnięcie smukłej sylwetki nie jest niełatwe. można wyrobić w sobie proste, ale drogocenne nawyki. Jeśli nie masz ochoty, nie musisz liczyć kalorii i zaglądać do tablic z indeksami glikemicznymi, ważyć się i mierzyć co 2 dni, ani odmawiać sobie satysfakcji. Organizm da się przechytrzyć, a ściślej mówiąc - przeprogramować. Jak to wykonać? Sprawdź nasze wskazówki.

Mózg potrzebuje zaledwie 21 dni, żeby wyrobić nowy zwyczaj. Mało, fakt? Dlatego warto wykonać letnie porządki... z nawykami żywieniowymi - wyrzucić, co zbędne przyzwyczajenia i zastąpić je nowiutkimi. Nie trzeba być radykalnym. Jeśli nie możesz odzwyczaić się od słodzenia kawy i herbaty, każdego dnia dosypuj mniej cukru, nastepnie zrezygnuj z niego zupełnie. Może początkowo cierpki smak  napojów nie przypada do gustu, ale po kilku tygodniach nie będziesz mogła wyobrazić sobie życia bez gorzkiej kawy. poniżej inne sprawdzone zasady, których przestrzeganie pomoże zyskać i zachować piękną sylwetkę i zdrowie.

Jak skutecznie schudnąć? 10 wskazówek:

1. Jedz połowę porcji w aktu płciowego do ilości, jakie pochłaniałaś do tej pory. Osoby mające problemy z nadwagą często lubią dokładki, a fura ziemniaków na talerzu pływa w tłustym sosie. Na powodzenie żołądek szybko się kurczy i da się chytrze wykorzystać taki fakt. Po kilku, parunastu dniach zmniejszania porcji, przestanie domagać się o więcej. i nie trzeba rezygnować ani z ziemniaków, ani z sosu.

2. Jedz wolniej. poniżej kolejna cenna wskazówka jak skutecznie schudnąć. Trawienie zaczyna się bowiem już w jamie ustnej. Jeśli dobrze przeżujesz pokarm, zanim  go połkniesz, żołądek będzie miał mniej pracy zawodowej.

3. Nie doprowadzaj się do wilczego głodu, bo zjesz trzy razy więcej niż potrzebne, aby go zaspokoić. Możesz użyć pięciostopniową skalę oceny głodu. Jeśli uznasz, że jesteś "trochę" głodna (1), zjedz owoc, albo garść migdałów, natomiast 4 - znaczy czas na solidny posiłek. staraj się nie doprowadzać do uzyskania 5 na skali.

4. Unikaj ogromnych dietetycznych grzechów, ale pozwalaj sobie na małe grzeszki, wtedy nie będziesz dysponowała poczucia, że jesteś na diecie. w miejsce pełnomlecznej czy nadziewanej czekoladowych przysmaków, wybierz gorzką. w miejsce czekoladek z karmelem, zjedz z płatkami i orzechami. staraj się grzeszyć tylko raz dziennie.

5. Nie jedz. Usuń sprzed swoich oczu talerzyk z cukierkami, paluszkami, ciasteczkami. najlepiej, żebyś nie trzymała w czterech ścianach kalorycznych  łakoci. i kropka.

6. Nie wybieraj się na zakupy, gdy jesteś głodna (bo możesz złamać zasadę nr 5).

7. Unikaj gotowych składników. lepiej, żeby wszystko, co jesz, było jak najmniej przetworzone. Jeśli coś kupujesz, zerknij na skład. najlepiej, jeśli cukier nie będzie wymieniony jako jeden z trzech pierwszych składników artykułu. Skrobia zmianiana i cała seria "E" nie pomogą ani zdrowiu, ani sylwetce.

8. Myśl wyszczuplająco. Rhonda Byrne w bestsellerowym "Sekrecie" pisze: "By przyciągnąć idealną sylwetkę i mieć doskonałe ciało (...) określ dokładnie, ile chcesz ważyć. Przechowuj w umyśle obraz samego siebie, gdy osiągniesz tę idealną sylwetkę. Przywołaj obrazy swojej osoby w tej postaci, jeśli możesz, i przyglądaj im się często. Jeśli nie, to przywołaj obrazy ciała, jakie chciałbyś mieć, i patrz na  nie często." Byrne zaleca również napisanie pożądanej ilości kilogramów na kartce i przylepienie jej do wagi, więc wypatrywanie i "wewnętrzne wychwalanie" ludzi, którzy charakteryzują się wagą, którą ty uważasz za idealną.

9. rób ćwiczenia izometryczne. To wspaniały metoda na to, by skutecznie schudnąć! Oczywiście uprawianie sportu zawsze jest wskazane, ale te ćwiczenia da się robić podczas obmywania zębów, garnków, w kolejce do kasy. Polegają one na napinaniu mięśni w położenia stojącej, siedzącej albo leżącej. Ściskając kilkanaście (albo nawet kilkadziesiąt) razy dziennie mięśnie pośladków (spinamy, liczymy do trzech, rozluźniamy) błyskawicznie wzmocnisz mięśnie, nie obciążając stawów. i nawet brak momentu nie jest przeszkodą.

10. Przyprawiaj na ostro. ostre przyprawy poprawiają przemianę materii. w miejsce soli użyj chili. Opinię sprzymierzeńca zgrabnej sylwetki posiada też imbir.

 

 

 

Zobacz też

Gry Escape Online


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness