Niektóre węglowodany są niezbędne w trakcie diety!

Niektóre węglowodany są niezbędne w trakcie diety!

Redakcja

2017-05-05

brak komentarzy

węglowodanyjadłospisbłonnikodchudzanieenergiaskładniki  odżywcze

Zapomnij o tym, co słyszałeś: na kuracji można jeść węglowodany. To nieprawda, że podczas odchudzania należy całkowicie zapomnieć o tym składniku odżywczym. jest odwrotnie – zdrowa oraz skuteczna jadłospis może zawierać artykuły bogate w węglowodany, ponieważ dostarczają energii oraz cennego błonnika. Trzeba tylko wiedzieć, jakie wybrać.

Kasze

Jęczmienna, gryczana, owsiana, jaglana, manna – każdy z nas znajdzie ukochany rodzaj Te węglowodany powinnaś jeść na diecie. Dlaczego? Pomogą zrzucić zbędne kilogramy kaszy. są źródłem węglowodanów złożonych. Co to oznacza? Organizm potrzebuje więcej czasu, aby rozłożyć oraz strawić kasze, dlatego dają więcej energii oraz zapewniają uczucie sytości na dłużej. Dostarczają też błonnika, witamin (zwłaszcza z zespołu B) i licznych związków mineralnych (np. magnezu, żelaza, cynku). trzeba jeść je jako do tego do mięsa czy ryby, przygotować dania w stylu włoskiego risotto, czy dania na śniadanie podobne do owsianki.

Rośliny strączkowe

Fasola, groch, ciecierzyca oraz soczewica powinny znaleźć swoje miejsce w jadłospisie na alt2 kuracji. To idealne artykuły, dla osób, które pragną zrzucić kilka kilogramów – zawierają węglowodany złożone, białko i błonnik. Takie połączenie substancji odżywczych sprawia, że są niezwykle energetyczne, a przy tym bardzo zdrowe. Jak włączyć je do menu? opłaca się dodawać je do zup, gulaszy oraz potrawek. świetnym pomysłem okazuje się wykonywanie past z roślin strączkowych, którymi można smarować kanapki.

Pieczywo pełnoziarniste

Martwiłeś się, że poprzez dietę będziesz musiał pożegnać się z kanapkami? musisz zrezygnować z białego pieczywa oraz przerzucić się na alt3 pełnoziarniste. Dzięki temu dostarczysz organizmowi tylko węglowodanów, ale również witamin z zespołu B, substancji mineralnych i błonnika, który hamuje ssanie w żołądku.

Komosa ryżowa

Moda na komosę ryżową ma swoje uzasadnienie – zboże Inków jest bogactwo pełnowartościowego białka (co oznacza, że zawiera dziewięć nieodzownych aminokwasów) i prawidłowych węglowodanów. Quinoa świetnie sprawdza się w sałatkach, które można wziąć do pracy na lekki oraz pożywny lunch.

Makaron pełnoziarnisty

Brytyjscy naukowcy udowodnili, że jadłospis preparatów zawierających węglowodany złożone sprzyja utracie wagi oraz obniżeniu wskaźnika BMI. alt4 Dzięki nim można pozbyć się zwłaszcza tłuszczu z brzucha, która okazuje się zwłaszcza niebezpieczna dla kondycji. Będąc na kuracji zaleca się sięgnąć po makarony pełnoziarniste. Specjaliści radzą mimo wszystko, by nie przeholować z ilością. Na jeden posiłek należy jeść mniej więcej 100–200 gramów makaronu razowego.

Płatki owsiane

najmocniejszy artykuł na śniadanie. Owsianka pokrywa ssanie w żołądku oraz sprawia, że jesteśmy syci aż do kolejnego jedzenia. To zasługa błonnika i węglowodanów złożonych, po zjedzeniu których pułap cukru utrzymuje się na stałym pułapie.

 

Zobacz też 

Gra Escape


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness