Niezawodne ćwiczenia na szczupłe i ładne nogi

Niezawodne ćwiczenia na szczupłe i ładne nogi

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

ćwiczenianogiszczupłe i ładne nogićwiczenia na nogi

dieta pozwalająca zrzucić zbyt duża ilość ; z nóg tak naprawdę nie istnieje, bo nie ma elementów diety, które pomogłyby odchudzić tylko nogi. ważne okazuje się odpowiednie odżywanie, które przyczyni się do zrzucenia nadmiarów tłuszczu ; z nóg, ale również z pozostałych partii ciała. Zatem jak musi wyglądać kuracja dietetyczna osoby, która marzy o szczupłych nogach?

Żeby wyszczuplić nogi zastosuj zasady diety redukcyjnej.

Osoby, które chcą posiadać szczupłe nogi powinny używać dietę redukcyjną, która pomoże wyszczuplić ciało oraz wybrać ćwiczenia ukierunkowane na tę część ciała i przyczynią się do polepszenia wyglądu ud i łydek.

Zasady diety na szczupłe nogi

Zastosuj się do 9 głównych zasad żywieniowych, by pozbyć się nadmiaru ; i cellulitu na nogach.

  1. Pamiętaj o regularnych posiłkach, jedz 4-5 razy dziennie.
  2. Ostatni posiłek zjadaj 2-3 godziny przed snem. Zadbaj, by posiłek wieczorny była „lekka”, zrezygnuj z tłustych elementów Hit! 3 ćwiczenia na ładne nogi diety, słodyczy. Możesz zjeść na przykład surówkę warzywną z dodatkiem twarożku i oleju. zredukuj słodycze, przekąski, fast-foody powodujące wzrost ;.
  3. kupuj chude mięsa, chude mleko i produkty mleczne.
  4. Jedz tłuste ryby 2-3 razy w tyg., ponieważ są one źródłem kwasów omega 3, przyspieszających spalanie ;.
  5. Włącz do diety produkty z całościowego ziarna: kasze, ryż brązowy, makarony brązowe, pełnoziarniste pieczywo, płatki owsiane, które są świetnym źródłem błonnika, który wiąże zbyt duża ilość tłuszczu oraz przeciwdziała zaparciom.
  6. Pamiętaj o warzywach i owocach, świetnym źródle antyoksydantów (witaminy C i E): jedz kalafiory, brokuły, marchew, kapustę, klementynki, kiwi, grapefruity, jabłka. Witamina C w nich zawarta bierze udział w odbudowie kolagenu, dzięki temu skóra nie przegrywa jędrności. z wyjątkiem tego warzywa i owoce są źródłem błonnika rozpuszczalnego w wodzie, dzięki temu przyspieszają spalanie tłuszczu.
  7. Wypijaj alt2 co najmniej 1,5–2 litrów wody mineralnej na dobę. Możesz też włączyć do diety herbatę zieloną, czerwoną czy białą, ponieważ mają one właściwości oczyszczające i pomagające w spalaniu ;. wyklucz napoje gazowane, nektary, wody mineralnej smakowe, które są źródłem cukru i mnóstwo zupełnie zbędnych dla ludzkiego ustroju substancji dodatkowych.
  8. Ogranicz ilość soli, pamiętaj, że sól występuje w produktach gotowych, próbuj wybierać produkty mało przetworzone. Nadmiary soli wywołują zachowanie wody mineralnej w organizmie i tworzenie się obrzęków. Natomiast wprowadź do diety produkty zasobne w potas (pomidory, kartofle, pietruszkę, soję) minimalizujące obrzęki.
  9. Nie pij kawy, mocnej herbaty, wyklucz używki: alkohol, papierosy. pieczenie osłabia żyły i tętnice, a na nogach mogą pojawić się obrzęki. Pamiętaj, aby osiągnąć efekty niezbędna okazuje się długotrwała kuracja dietetyczna połączona z ćwiczeniami na nogi.

zestaw dań dzienny alt3 na zgrabne nogi (1450 kCal)

Śniadanie: jogurt organiczny z otrębami i owocami i herbata zielona bez cukru (436 kcal)

produkty: jogurt organiczny 250g (1 szklanka), otręby owsiane 30g (3 łyżki), musli 30g (3 łyżki), wiśnie mrożone 70g (1/3 szklanki), morele suszone 30g (3 sztuki).

Sposób wykonania: Jogurt wymieszać z otrębami, wiśniami i suszonymi morelami.

Herbata zielona bez cukru.

II śniadanie: pomarańcza (110 kca)

posiłek: ryba duszona w warzywach z kaszą gryczaną  i surówką z kapusty pekińskiej (588 kcal)

produkty: łosoś filety 100g, marchew 80g (1 sztuka), pietruszka 80g (1 sztuka), olej rzepakowy 12g (1 łyżka), majeranek, zielona pietruszka, kasza gryczana 50g (5 łyżek suchej), woda (2 razy objętość kaszy).

Sposób wykonania: Rozmrożone filety opłukać, osączyć z wody mineralnej, natrzeć majerankiem. jarzyny obrane i opłukane pokroić w cienkie blizny, ułożyć do garnka z dodatkiem alt4 oleju, lekko podusić na niewielkim ogniu, skrapiając wodą. Po kilku minutach ułożyć rybę. Dusić mniej więcej 20 min na niewielkim ogniu. Przed podaniem posypać zieloną pietruszką.

Zagotować wodę. Do wrzątku wsypać kaszę. Gotować pod przykryciem, do miękkości ok 15 min.

Surówka z kapusty pekińskiej: kapusta pekińska 100g, 1 pomidor, olej rzepakowy (1 łyżka), bazylia, oregano.

Sposób wykonania: Kapustę pokroić. Pomidora pokroić w ósemki, dodać do kapusty. Olej połączyć z przyprawami, polać warzywa i wymieszać.

Do picia woda mineralna niegazowana

kolacja: jabłko (69 kcal)

posiłkiem wieczornym: kanapka z polędwicą pieczoną i warzywami (402 kcal)

produkty: chleb pełnoziarnisty 80g (2 kromki), margaryna 5g (1 niewielka łyżka), polędwica pieczona 2 plastry (40g), sałata 10g (2 liście), pomidor 4 plastry (60g).

Sposób wykonania: Chleb posmarować margaryną, ułożyć polędwicę i warzywa.

Do picia sok wyciskany z owoców.

 

 

Zobacz też

Nowe Gry Escape Room


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness