Nowy rok - nowe postanowienia dietetyczne!

Nowy rok - nowe postanowienia dietetyczne!

Redakcja

2017-05-05

brak komentarzy

dietapostanowieniapostanowienia  dietetycznenowy  roksylwesterodchudzaniezdrowie

Nie trzeba wcale wprowadzać rygorystycznej kuracji odchudzającej, by odżywiać się zdrowo oraz zgubić niepotrzebne kilogramy. w miejsce stawiania sobie odległych celów oraz katowania się dietami, w tym roku dobrze weź się za postanowienia możliwe do zrealizowania oraz to z pożytkiem dla kondycji – wypracuj podstawowe, dobre nawyki żywieniowe.

Jedz regularnie! To podstawa! Jedz 5 pokarmów dziennie, mniej więcej co 5 najpopularniejszych dietetycznych postanowień na 2017 rok 3 60 minut. Nie doprowadzaj się do ataków głodu, które wyłącznie wyniszczają organizm. – Regularne posiłki w nie za wielkich porcjach dostarczają organizmowi na bieżąco energii, dlatego nie trzeba on odkładać „zapasowej” tłuszczu – tłumaczy Krzysztof Wojdat, dietetyk z cateringu DietBox.pl. – Jedząc regularnie likwiduje się też ochota podjadania, które ciągle okazuje się zgubne w efektach – zwiększa poziom.

Przygotuj się do całego dnia – pomyśl, kiedy pójdziesz na lunch, czy zdążysz kupić coś do jedzenia, czy będziesz posiadać co zjeść w alt2 ciągu dnia. Jeśli wyłącznie możesz, przygotowuj sobie pudełka z spożywaniem albo zamów catering dietetyczny, który dostarczy gotowe posiłki na cały dzień. Zostawianie kwestii pokarmów na ostatni moment, kończy się zazwyczaj kupowaniem batonów oraz drożdżówek. A przecież tego właśnie chcemy uniknąć.

Szanuj swoje ciało! Nie nosisz byle czego, prawda? Tak, jak starannie dobierasz elementy własnej garderoby, identycznie zwracaj uwagę na to, co jesz. Czytaj opisy – bądź świadomym konsumentem. Unikaj czynników wysoko przetworzonych, bo one zawierają w sobie dużo sztucznych dodatków. Pamiętaj też, alt3 żeby nie mieszać potrzeb fizjologicznych z emocjonalnymi – nie nagradzaj oraz nie pocieszaj się spożywaniem.

Oderwij się od własnego utartego menu. weź po nowe potrawy oraz składniki. – Codzienna dieta musi być zbilansowana pod względem mikro oraz makroskładników. To znaczy, że powinno się sięgać po różne jarzyny, owoce, kasze, ryby, żeby dostarczyć organizmowi różnorodnych składników odżywczych – mówi Krzysztof Wojdat z DietBox.pl. – dietetycy zalecają spożywanie dziennie 5 porcji warzyw oraz owoców, ale trzeba wiedzieć, żeby nie jest to ciągle jedno warzywo alt4 oraz żeby nie zastępować warzyw owocami, bo te ostatnie są więcej kaloryczne – zwiększa poziom Wojdat.

Słodycze? OK, ale nie codziennie! Nie przyzwyczajaj do nich ludzkiego ustroju. Postaraj się ograniczyć spożywanie cukru, pamiętając o tym, że występuje on w dużej grupie czynników, które kupujesz w sklepach, np. w wędlinie, ketchupie, napojach. Do picia wybierz wodę albo rozcieńczaj nią soki. Unikaj nasyconych tłuszczy, w dużej grupie pochodzenia zwierzęcego, oraz soli, której zbyt duża ilość wywołuje większe ciśnienie oraz choroby układu krążenia.

 

Zobacz też

Gry Escape Room


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness