Odchudzanie zgodne z zegarem biologicznym. Spektakularne efekty!

Odchudzanie zgodne z zegarem biologicznym. Spektakularne efekty!

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

Sowa czy skowronek?

Wyróżnia się 2 główne typy ludzi, mianowicie skowronki i sowy. Skowronek to osoba, która budzi się prędko rano, okazuje się też o owej porze najbardziej aktywna i ma najmocniejszy humor. Skowronek wstając rano, nie narzeka, raczej czuje się usatysfakcjonowany i postępuje w myśl przysłowia: „Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje”. Nie rozumie Sowy, która jego zdaniem przegrywa dzień przesypiając dłużej niż to okazuje się konieczne. Sowa natomiast niekoniecznie akceptuje ranne zadowolenie Skowronka. okazuje się ona niejako najbardziej aktywna w porze wieczornej (lub nawet nocnej), wtedy też „budzi” się do życia, czuje się zdolna do efektywnej pracy, ale również do zabawy. To musisz wiedzieć! Jak odchudzać się w zgodzie z zegarem biologicznym? późnymi godzinami ma także najlepsze pomysły i wyższą zdolność do koncentracji. Skowronek natomiast wieczorami czuje się zmęczony i nie nadąża za aktywną Sową. Nie ma co walczyć z ; preferencjami, najlepiej je akceptować i dostosować swoją aktywność (także tą fizyczną) na tyle, na ile to okazuje się możliwe, do naszego indywidualnego rytmu biologicznego.

Aktywność ruchowa w rytmie dnia.

Ranek (zarówno taki późniejszy, a także taki bardzo wczesny) świetnie okazuje się zacząć od lekkiej gimnastyki. Może być ona wykonywana na pusty żołądek, ale tylko na niewielkim pułapie intensywności. Wtedy też uruchomią się intensywne przemiany tłuszczowe, gdyż węglowodany okazują się dostępne tylko w niewielkich dawkach i szybko jak odchudzać się zgodnie z zegarem biologicznym się skończą. Należy mieć na uwadze mimo wszystko, że tłuszcz okazuje się tzw. „powolnym źródłem energii” i z tego względu  bardzo wolno się spala. Zwiększając intensywność treningu organizm okaże się się domagał „szybkich źródeł energii”, czyli węglowodanów. na pusty żołądek, kiedy ilość cukru (artykuł węglowodanów) okazuje się bardzo niski, organizm może korzystać tylko z tych powolnych źródeł energii. Zwiększając intensywność treningu więc sprawimy, że wydajność znacznie spadnie, a wykonywanie ćwiczeń okaże się przychodzić z trudem.

Aby więc efektywniej wykorzystać poranne przemiany tłuszczowe świetnie okazuje się wykonywać rano (na pusty żołądek) trening niskointensywny, najlepiej aerobowy, czy odchudzanie zgodne z zegarem biologicznym jest skuteczne czyli np. spacer, spacer. Wykonując taki trening regularnie spalimy olbrzymie ilości tłuszczu, a poza tym łagodnie pobudzimy organizm do każdego, nowego dnia.

Pora wieczorna (u skowronków wypada wcześniej niż u sowy) okazuje się natomiast odpowiednim czasem na wykonanie treningu koncentrujące się na mięśniach i kształtowaniu sylwetki. Mięśnie okazują się wtedy niejako świetnie odżywione, a więc pełne glukozy, która okazuje się niezbędnym źródłem energii do ; wysiłku. Możemy więc tutaj pozwolić sobie na ćwiczenia na siłowni lub trening modelujący czy też wzmacniający sylwetkę. trening taki okazuje się także korzystny u zegar biologiczny a odchudzanie osób odchudzających się, przede wszystkim dlatego, że wyższa masa mięśniowa to szybszy metabolizm, a po drugie ćwiczenia siłowe zwiększają wydzielanie hormonu wzrostu, który dodatkowo intensyfikuje procesy metaboliczne. oprócz tego wieczór to także dobra pora na trening cardio, ale już na wyższym nasileniu intensywności, niż rano. Jeżeli jest zależne nam więcej na spaleniu warstwy tłuszczowej, a nasza wytrzymałość nie okazuje się nazbyt wysoka, to świetnie okazuje się stosować treningi umiarkowanie intensywne. Jeżeli natomiast więcej jest zależne nam na wypracowaniu wytrzymałości i zachowaniu szczupłej sylwetki to możemy sobie pozwolić na treningi więcej intensywne (np. trening interwałowy).

 

Zobacz też 

Opaski na rękę 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness