Odchudzanie na szybko - przed sylwestrem spróbuj tego!

Odchudzanie na szybko - przed sylwestrem spróbuj tego!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

sylwesterodchudzanieszybkosposób

Najpierw sylwester, następnie karnawał... Chcesz szybko zredukować wagę przed imprezą, bo po świątecznym ucztowaniu nie wchodzisz w sukienkę? Nawet jeśli do balu zostało wyłącznie kilka dni, bywa szansa na to, by skutecznie pozbyć się kilku kilogramów. Sprawdź, która jadłospis trzydniowa pomoże ci zredukować wagę przed imprezą sylwestrową lub karnawałową.

Bal sylwestrowy za kilka dni, a następnie karnawał... A ciebie po świętach dręczy pytanie: jak szybko zredukować wagę? Nie martw się, te kilka dni będzie wystarczające, by wysmuklić talię oraz zgubić kilogram czy dwa. poniżej skuteczne kuracji odchudzającej trzydniowe, które ci w tym pomogą.
Nie obiecujemy cudów. W tak krótkim czasie trudno spalić nawet pół kilo tłuszczu. Aby stracić zaledwie 100 g tłuszczu, trzeba zużyć 700 kcal – taki efekt daje np. 14-kilometrowy energiczny spacer. mimo wszystko dzięki naszym wskazówkom szybko wysmuklisz sylwetkę, tracąc kilka centymetrów w talii, poczujesz się rześka oraz lekka. Pozbędziesz się przecież z organizmu nadmiaru h2o, a razem z nią toksycznych składników, które nagromadziły się po obfitującym w mięso oraz słodycze świątecznym maratonie.

spalenie tkanki tłuszczowej przed imprezą: zaczynaj dzień od filiżanki h2o

Bez względu na to, którą z trzydniowych diet Oto 5 wskazówek sylwestrowego odchudzania na szybko! wybierzesz, postaraj się pobudzić układ trawienny do lepszej obowiązków. Aby jelita sprawnie wykonały swoje zadanie oraz pozbyły się resztek niestrawionego pokarmu, powinny codziennie otrzymać odpowiednią porcję płynów. 
spożywanie o rzadszej konsystencji bywa łatwiej trawione oraz wydalane. Dlatego rano wypij na pusty żołądek szklankę letniej h2o - to dodatkowo pomoże ci wyregulować wypróżnienia. dobrze bywa też pić wodę na pół h przed posiłkami, dzięki temu szybciej poczujesz się syta, a tym samym zjesz mniej. trzeba do niej dodać kilka kropli soku z cytryny (przyśpiesza przemianę materii). 
Aby powiększyć zawartość płynów w diecie, pamiętaj o lekkich zupach, niesłodzonych sokach owocowych oraz warzywnych i słabej herbacie (byle nie czarnej, ponieważ ma dużo garbników działających zapierająco). doskonałe są też herbatki z ziół i z owoców. Szczególnie godna polecenia bywa dzika róża. Dostarcza mnóstwo witaminy C (bywa niezbędna dla prawidłowej przemiany materii), ma także właściwości diuretyczne oraz ułatwia wydalanie h2o z organizmu.

Przed imprezą jedz regularnie, dotleniaj organizm

Mogłoby się wydawać, że najprościej bywa zrzucić parę kilo, głodząc się przez kilka dni. Nic więcej mylnego! Głodówka sprawi, że alt2 organizm przełączy się na tryb oszczędnościowy oraz spowolni przemianę materii, by mimo braku posiłków narządom wewnętrznym nie zabrakło energii. powinnaś zrobić coś przeciwnego: zmusić go, by sięgnął do swoich zapasów kalorii, które magazynuje w tkance warstwy tłuszczowej. Jak to zrobić? Jedz o stałych porach niskokaloryczne posiłki: już samoczynnie ich strawienie pochłonie trochę kalorii. 
przemiana metaboliczna wymaga też odpowiedniej dawki tlenu, bez niego nie są w stanie odbyć się procesy spalania w tkankach. A najdogodniej dotlenisz się w aktywności, np. w czasie szybkiego marszu. Płuca otrzymują więcej tlenu, a krew szybciej rozprowadza go po całym ciele.

3-dniowa jadłospis przed imprezą dla zabieganych

Jesz 5 dań dziennie, rezygnujesz z soli oraz cukru. Pomiędzy posiłkami pijesz dużo herbat ziołowych z dziurawca, liści rumianku, mięty. 
DZIEŃ 1
Śniadanie: sok z pomidorów z dodatkiem posiekanego selera, 1/2 filiżanki chudego twarożku z natką pietruszki, 2 kromki pieczywa
II śniadanie: jabłko
obiad: główka sałaty z łyżką oliwy oraz sokiem z cytryny, jajko na twardo 
kolacja: kubeczek owocowego jogurtu 
posiłek wieczorny: surówka z dowolnych warzyw oraz kiełków, kromka pieczywa 
DZIEŃ 2
/> Śniadanie: jogurt organiczny z zielonym ogórkiem oraz ziołami, 2 kromki pieczywa
II śniadanie: banan
obiad: surówka z dowolnych warzyw z kawałka-mi chudego twarogu, kromka pieczywa, szklanka soku warzywnego 
kolacja: sałatka z owoców
posiłek wieczorny: 3 ziemniaki polane jogurtem z posiekanym czosnkiem 
DZIEŃ 3
Śniadanie: sok wielowarzywny z natką pietruszki, 2 kromki pieczywa, twarożek ze szczypiorkiem
II śniadanie: jabłko
obiad: dowolne gotowane jarzyny, jajko na twardo 
kolacja: kubeczek jogurtu z owocami
posiłek wieczorny: 3 plastry szynki, sałata, kromka pieczywa

3-dniowa jadłospis grejpfrutowa przed imprezą

jadłospis grejpfrutowa bywa szczególnie skuteczna, choć pierwszego dnia możesz czuć się nieco głodna. Do każdego dania zjadasz pół grejpfruta (żółtego lub czerwonego). Między posiłkami pijesz wodę mineralną – minimum 1,5 l dziennie. Poniższy dzienny menu możesz modyfikować, zastępując jajko chudą szynką, a rybę piersią indyka. 
Śniadanie: 1/2 grejpfruta, grzanka, herbata lub mała czarna bez cukru (może być z mlekiem) 
II śniadanie: 2 jajka na twardo, zielony ogórek lub papryka, 1/2 grejpfruta, jogurt organiczny
obiad: morska ryba pieczona w folii z 1/2 łyżeczki masła oraz koperkiem, sałata z oliwą oraz cytryną, alt4 1/2 grejpfruta
kolacja: 1/2 grejpfruta, herbata z owoców lub woda
posiłek wieczorny: 1/2 filiżanki makaronu z chudym białym serem, ziołami oraz łyżką oliwy, pomidor, 1/2 grejpfruta, herbata

3-dniowa jadłospis warzywna przed imprezą

Jesz 3 duże posiłki dziennie, ich bazą są jarzyny (polecamy mrożonki). W ciągu dnia pijesz dużo letniej h2o, ew. z sokiem z cytryny. Między posiłkami możesz zjeść jakiś owoc. 
DZIEŃ 1
Śniadanie: jajko na miękko, surówka z marchwi selera, kromka pieczywa
obiad: zupa krem z zielonego groszku, surówka z cykorii z oliwą oraz ziołami  
posiłek wieczorny: sałata z sosem winegret, 2 plasterki wędzonego łososia
DZIEŃ 2
Śniadanie: sałatka z gotowanych warzyw z łyżeczką niskotłuszczowego majonezu, kromka pieczywa
obiad: zupa warzywna (bez ziemniaków) doprawiona odrobiną masła, z grzankami z pełnoziarnistego pieczywa, sałatka z pomidorów skropiona sokiem z cytryny
posiłek wieczorny: sałata z oliwą posypana łyżeczką parmezanu, 2 grzanki 
DZIEŃ 3
Śniadanie: leczo z mrożonych warzyw na łyżce oliwy, 2 plastry szynki, kromka pieczywa 
obiad: zupa pieczarkowa z makaronem, surówka z kiszonych ogórków 
posiłek wieczorny: sałata z czosnkiem polana jogurtem, 2 grzanki


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness