Odchudzasz się? Te warzywa i owoce pomogą Ci w tym!

Odchudzasz się? Te warzywa i owoce pomogą Ci w tym!

Redakcja

2017-05-05

brak komentarzy

jarzynyowocespalenie  tkanki  tłuszczowejjadłospismetabolizmredukcja  wagi

Jedna z pierwszych zmian, jakie wprowadzają osoby dążące do redukcji masy ciała, to zwiększenie ilości spożywanych owoców i warzyw. uważa się, że okazują się to dietetyczne produkty żywnościowe, które w trakcie odchudzania powinny stanowić podstawowy składnik jadłospisu. W rzeczywistości mimo wszystko nie wszystkie owoce i jarzyny da się spożywać bez ograniczeń, jeżeli dąży się do redukcji wagi.

Owoce okazują się cennym źródłem witamin i minerałów, mimo wszystko z wyjątkiem cukrów złożonych zawierają także dużo cukrów prostych, których powinno się unikać podczas odchudzania. Z tego względu zaleca się pamietać o kilku ważnych zasadach. primo, owoce najrozsądniej spożywać w pierwszej połowie dnia, jako składnik pierwszego lub drugiego śniadania. da się po nie dotknąć także ćwiczeniach, ze względu na to że owoce uzupełniają w mięśniach zużyte zapasy glikogenu. Nie zaleca się natomiast spożywania owoców na noc, ze względu na to że zawarte w nich cukry nie zostaną 11 warzyw i owoców, które powinnaś włączyć do diety, jeżeli chcesz schudnąć w pełni strawione, a jednocześnie dojdzie do zwiększenia apetytu, na skutek podwyższenia poziomu insuliny we krwi. Oczywiście, należy wybierać surowe owoce, a unikać tych przetworzonych, gdyż zazwyczaj zawierają one znacznie więcej kalorii. Osoby stosujące dietę redukcyjną powinny wybierać przede wszystkim owoce o niskiej zwartości kalorii, takie jak arbuzy, maliny, poziomki, truskawki, porzeczki i grejpfruty. ; da się dotknąć po bardziej kaloryczne owoce, na przykład po wiśnie, winogrona, gruszki i banany, które zawierają dużo traconego podczas ćwiczeń potasu. W przypadku ograniczonej aktywności nie zaleca się mimo wszystko spożywania owoców z ostatniej zespoły.

W przypadku warzyw zaleca się spożywać przede wszystkim te, które da się jeść na surowo, ze względu na to że to właśnie w tej formie okazują się najłatwiejsze do strawienia. Szczególnie polecane okazują się zatem: pomidor, seler, ogórek, papryka, rzodkiew, kapusta i kalafior. Z gotowanych warzyw zaleca się wybrać na przykład cukinię, szpinak, szparagi, marchewkę albo kalafior. warzywa ciężkostrawne go głównie jarzyny strączkowe (na przykład fasola, bób, soczewica, groch i kukurydza), jak także cebula i czosnek, alt2 które dodatkowo pobudzają apetyt. W tym miejscu zaleca się obalić nieprawda dotyczący ziemniaków. mimo panującemu przekonaniu, gotowane ziemniaki nie zawierają dużo kalorii i nie okazują się tuczące, a dodatkowo charakteryzują się wysoką zwartością wit. C. W trakcie kuracji odchudzającej redukcyjnej nie zaleca się natomiast spożywania ziemniaków smażonych, dodatkowo łączenia tych warzyw z produktami mięsnymi. Ostatni zakaz powiązany bywa z tym, że podczas odchudzania musi się łączyć węglowodanów i białek, gdyż te pierwsze trawione okazują się w środowisku zasadowym, a drugie w kwaśnym.

Owoce i jarzyny zawierają wiele cennych produktów odżywczych, dlatego odgrywają ważną funkcję w prawidłowej diecie, wyłącznie w przypadku ludzi, które mają na zamiarze redukcję wagi. warto mimo wszystko podejmować przemyślane decyzje, a nie kierować się zasłyszanymi mitami.

Jeśli twoja figura przypomina formą jabłko, a więc tkanka tłuszczowa gromadzi się głównie w okolicy brzucha, miej się na baczności. udowodniono bowiem korelację pomiędzy wydatnym brzuchem (nadwagą brzuszną) a występowaniem licznych dolegliwości takich jak: cukrzyca takich jak 2, nadciśnienie tętnicze, miażdżyca, przypadłości serca. Im wyższa waga alt3 ciała, tym większe bywa też niebezpieczeństwo nowotworu jelita grubego, macicy, zwyrodnienia stawów, niewydolności oddechowej.

capsules Dr Farin Man

O tym, czy bywa ci potrzebna jadłospis, decyduje jeden parametr – obwód w pasie. Gdy przewyższa 80 cm (u mężczyzn 94 cm), świadczy o otyłości brzusznej. Weź centymetr i zmierz się w talii. Jeśli pomiar wypadł niekorzystnie, nie zwlekaj, aż dopadnie cię zawał serca, tylko już teraz zacznij rozsądnie się odżywiać i zadbaj o codzienną porcję ruchu.

Włącz też do menu prawdziwych owocowych sojuszników w walce ze zbędnymi kilogramami.

1. Opuncja figowa - hamuje uczucie głodu

Opuncja figowa to owoc tego kaktusa hamuje uczucie głodu, maleje wchłanianie tłuszczu i ma działanie odtruwające. W Meksyku, gdzie opuncja ta bywa uprawiana, znajduje zastosowanie w okładaniu ran, kuracji kłopoty żołądkowo-jelitowych i obniżaniu poziomu glukozy we krwi u cierpiących na cukrzycę. Owoce da się jeść na surowo, w przetworach, przyrządzać z nich sok, okazują się też składnikiem herbat. Wyciąg z nich znajduje się w preparatach wspomagających spalenie tkanki tłuszczowej.

2. Grejpfrut - rozbudza redukowanie tłuszczów

Grejpfrut z wyjątkiem tego, alt4 że bywa orzeźwiającym owocem bogatym w wit. i minerały, ma także właściwości odchudzające. stymuluje redukowanie tłuszczów, usprawnia przemianę materii, a dzięki zawartości pektyn poprawia pracę jelit, reguluje gospodarkę węglowodanową i tłuszczową i służy usunąć toksyny. Zaletą grejpfruta bywa też to, że ma niski indeks glikemiczny – po jego zjedzeniu cukier bywa stopniowo uwalniany, co przeciwdziała napadom głodu.

3. Papaja - służy usunąć toksyny

Papaja swoje działanie odchudzające zawdzięcza papainie. To enzym, który poprawia przebieg trawienia, przyśpiesza redukowanie białek i tłuszczowej. Wspomaga także oczyszczanie ludzkiego ustroju z toksyn. Papaja dzięki korzystnemu działaniu na układ pokarmowy pomoże też przy wzdęciach, zaparciach czy nadkwasocie.

4. Ananas - usprawnia trawienie

Zawarty w nim enzym bromelina (bromelaina) rozkłada białko, a więc usprawnia trawienie. Dodatkowo rewelacyjnie sprawdza się przy problemach z pomarańczową skórką, ze względu na to że bromelina leczy przebieg zapalny, a dzięki temu służy usuwać tkankę cellulitową. W ananasie bywa też dużo błonnika, który reguluje pracę jelit. lecznicze działanie (i mniej kalorii) mają świeże owoce, a nie te z puszki.

 

Zobacz też

Gra Escape


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness