Obiad do 500 kalorii - jeżeli chcesz schudnąć, koniecznie je licz

Obiad do 500 kalorii - jeżeli chcesz schudnąć, koniecznie je licz

Redakcja

2017-07-05

brak komentarzy

Jesteś na leczeniu? Komponowanie potraw, które zawierają wszystkie niezbędne składniki, a przy tym okazują się smaczne oraz niezbyt pełne kalorii, może być prawdziwym wyzwaniem. Jeśli nie posiadasz pomysłów na zdrowy oraz lekki lunch, koniecznie wykorzystaj nasze propozycje. Mamy dla ciebie przepisy na smaczne oraz jasne posiłki, które mają mniej niż 400 kalorii. Letnia sałatka z fasolą Ta sałatka to lato na talerzu! Świeże sezonowe jarzyny dostarczają witamin oraz minerałów, fasola okazuje się źródłem białka, a awokado posiada w składzie zdrowe kwasy tłuszczowe. Sałatka okazuje się łatwa w przygotowaniu oraz idealnie sprawdzi się jako posiłek w pracy.

Ma mało kalorii, ale dużo smaku oraz na pewno przypadnie ci do gustu.

Do jej wykonania potrzebujesz świeżych ogórków, pomidorów, papryki, kukurydzy, czerwonej fasoli z puszki oraz awokado. Dopraw ją sokiem z limonki, solą, pieprzem oraz koniecznie dodaj świeżą kolendrę. Polecane wideo:   Kanapka z hummusem oraz warzywami   (Zdjęcie kanapki z hummusem / Shutterstock) Kanapki nie muszą być nudne. należy, że zamienisz zwyczajne składniki na interesujące pasty oraz twarożki. Możesz wykorzystać bliskowschodni hummus, który nie jedynie okazuje się smaczny, ale dzięki ciecierzycy także sycący. należy pełnoziarniste pieczywo, pasta z cieciorki oraz ukochane jarzyny, aby wybudować zdrowy lunch. Chili z kurczakiem uwielbiasz kuchnię meksykańską? Jeśli zamienisz wołowinę na mięso z kurczaka, uzyskasz lżejszą wersję dania chili con carne. Obiady do 500 kcal - nasze propozycje W daniu może się znaleźć papryka, kukurydza, cebula, fasola oraz pomidory. Użyj ostrych przypraw – pieprzu, chili, czosnku – aby dodatkowo podkręcić metabolizm oraz spalanie tłuszczu.   Śródziemnomorska sałatka z komosą ryżową Komosa ryżowa to jeden z najmodniejszych prawidłowych części.

Nie bez powodu pokochali ją zwolennicy zdrowego stylu życia

– okazuje się źródłem białka, błonnika oraz kwasów omega-3. Połącz ją z pomidorami, czerwoną papryką, rześkim szpinakiem, oliwkami oraz fetą. To świetny posiłek na leczeniu, który doda ci energii. Zupa warzywna z Santa Fe Słoneczna zupa z nowoczesnego Meksyku to pożywne danie na lunch, które możesz przygotować wcześniej oraz odgrzewać poprzez kilka dni. Do przyrządzenia zupy potrzebujesz czosnku, cebuli, bulionu z kurczaka, dyni piżmowej, kukurydzy oraz czerwonej papryki. Zupę należy doprawić suszonym oregano, papryczką chili, świeżą kolendrą oraz skórką z limonki. Dania z jajek dostarczają białka, które okazuje się ważnym składnikiem każdej leczeniu odchudzającej, także odchudzającej. Możesz zjeść pożywny omlet ze szpinakiem, a do tego sałatkę. To błyskawiczne oraz jasne danie, które zaspokoi apetyt na długo. Pieczona ryba z warzywami W twojej leczeniu nie może brakować ryb, które okazują się bogate w białko oraz zdrowe kwasy tłuszczowe. Im więcej ryb oraz owoców morza w pospolitym menu, tym dobrze. mimo pozorom przygotowanie ryby nie okazuje się czasochłonne oraz trudne. należy wybrane filety skropić oliwą z oliwek, alt2 solą morską, pieprzem oraz sokiem z cytryny, a nastepnie piec poprzez ok. 15-20 minut. jasne oraz smaczne danie zjedz z sałatką albo pieczonymi warzywami. Sałatka z ciecierzycą w greckim stylu Z czym kojarzy ci się kuchnia grecka? fundamentalne artykuły to ser feta oraz oliwki. Wykorzystaj te przysmaki to wykreowania pysznej oraz prostej sałatki.

Będziesz potrzebować puszki ciecierzycy, ogórka, papryki, cebuli, pomidorów oraz oliwek. zrób dressing na bazie oliwy extra virgine, soku z cytryny, ząbka czosnku oraz ususzonego oregano. Do sałatki koniecznie dodaj słony ser feta, dzięki któremu jarzyny zyskają grecki smak.

Kanapka z jajkiem, awokado oraz pomidorem

  (Zdjęcie kanapki / Shutterstock) Nie posiadasz momentu na gotowanie? zrób błyskawiczną kanapkę, która okazuje się obfita w substancje ułatwiające spalenie tkanki tłuszczowej – białko oraz nienasycone kwasy tłuszczowe. w miejsce zwykłego białego pieczywa, wykorzystaj pumpernikiel albo pieczywo czystoziarniste. Jajko usmaż na niewielkiej ilości oliwy, a nastepnie złóż kanapkę z dodatkiem plastrów awokado oraz pomidora. Sałatka caprese Włoski klasyk to idealna opcja na letni lunch na leczeniu. Właśnie obecnie pomidory smakują dobrze, dlatego zaleca się cieszyć się ich smakiem oraz łączyć je z dodatkami, które wydobywają ich słodki aromat. Włoski ser mozzarella ma mało kalorii, a w kombinacji z bazylią, oliwą z oliwek oraz octem balsamicznym smakuje wybornie. Do owej lekkiej sałatki możesz zjeść kromkę pełnoziarnistej bagietki. alt3                      

Kurczak podsmażany z sezamem, imbirem oraz soją składniki na 2 porcje: – 1 gruczoły mlekowe z drobiu – 1 mała papryka czerwona, pokrojona w paski – 1 mała papryka zielona, pokrojona w paski – 3 cebule dymki, posiekane – 1 mała papryczka chili, posiekana – 1 szklanka słodkiego groszku – 1/2 filiżanki marynaty Kikkoman Teriyaki – 1 gałązka selera naciowego – 2 pieczarki, pokrojone w plasterki – 1 ząbek czosnku, posiekany – 1 łyżka oleju sezamowego – 2 łyżki oleju Do ozdobienia: – podsmażone ziarna sezamu – ryż jaśminowy Przygotowanie: ułożyć pokrojoną gruczoły mlekowe z drobiu do miski, obtoczyć w oleju sezamowym oraz pozostawić na 20 minut. Do woka nalać oleju oraz podgrzać na dużym ogniu. Smażyć gruczoły mlekowe z drobiu przez 2-3 minuty do uzyskania złocistego koloru. Wyjąć mięso oraz ułożyć pod przykryciem. Do woka dołożyć pokrojony seler oraz papryki. później pieczarki, cebule dymki, chili, czosnek oraz słodki groszek. Podsmażać przez minutę albo dwie. ułożyć mięso drobiu z powrotem do woka oraz wlać marynatę Kikkoman. Smażyć przez kolejne 3 do 4 minut aż warzywa zmiękną a mięso okaże się kupione. dawać z ryżem jaśminowym oraz podsmażonymi ziarnami sezamu.        

      Zapiekanie Piekarnik nagrzać do 180 stopni C

. alt4 Przestudzony makaron wymieszać z 1/4 otrzymanego sosu beszamelowego, z roztrzepanym jajkiem oraz połową startego sera. Resztę sosu trzymać na małym ogniu. kondycję o wymiarach 20 x 30 x 5 cm wysmarować łyżką masła. Wyłożyć 1/3 makaronu, nastepnie połowę sosu mięsnego. Dodać 1/3 makaronu oraz pokryć resztą sosu mięsnego. Wyłożyć pozostały makaron oraz sos beszamelowy.

Resztę sera wymieszać z bułką tartą oraz posypać po wierzchu zapiekanki.

Piec bez przykrycia przez 35 minut aż wierzch będzie zrumieniony. Bakłażana (ze skórką) pokroić w 2 cm paczuszkę, przełożyć do miski, posypać łyżką soli oraz wymieszać. później wyłożyć na cedzak oraz zostawić na ok. 30 minut aby puścił sok. Pomidory sparzyć wrzątkiem, obrać ze skórki, pokroić na ćwiartki niwelując szypułki. Większe ćwiartki pokroić dodatkowo na mniejsze cząstki. Usunąć nasiona z komór pozostawiając sam miąższ oraz zgromadzony sok. Na patelni rozgrzać 2 łyżki oliwy. Dodać cukinię pokrojoną na 1 cm plastry, smażyć aż się zrumieni, przez mniej więcej 2,5 minuty z każdej strony. Przełożyć ją łyżką cedzakową do wyższego garnka. Na tę samą patelnię wlać następną łyżkę oliwy oraz obsmażyć paprykę (oczyszczoną z gniazd nasiennych oraz pokrojoną najpierw na 2 1/2, później na paski o odległości 1,5 cm). Smażyć co minutę mieszając przez ok. 3 - 4 minuty. Przełożyć do garnka z cukinią.      


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness