Odchudzanie po 30-tce

Odchudzanie po 30-tce

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

Odmawianie sobie spożywania i utrzymywanie siebie w stanie permanentnego „niedojedzenia” to nie okazuje się normalne podejście do życia. A my lubimy popadać w skrajności. Albo zajadamy się białkiem, a omijamy węglowodany, albo przerzucamy się na same owoce i warzywa, łykamy suplementy, wsmarowujemy w siebie góry „odchudzających” mazideł.

Która z was przenigdy nie była na diecie ręka w górę! Gdyby taką frazę padło podczas spotkania na jakiejś sporej Hit! Poznaj najlepsze treningi na boskie ciało po 30-tce formatu auli, podejrzewam, że odzew byłby słaby. najczęściej odchudzamy się z przerwami całe życie. A to na wiosnę (po „tłustej” zimie), a to na lato (żeby wskoczyć w kostiumu kąpielowego). Gubimy sylwetkę po urlopie, świętach i własnym zajęciu urodzinowym. A przecież nie każda dietę okazuje się dobra dla naszego ludzkiego ustroju.

generalnie odmawianie sobie spożywania i utrzymywanie siebie w stanie permanentnego „niedojedzenia” to nie okazuje się normalne jak schudnąć po 30-tce podejście do życia. A my lubimy popadać w skrajności. Albo zajadamy się białkiem, a omijamy węglowodany, albo przerzucamy się na same owoce i warzywa, łykamy suplementy, wsmarowujemy w siebie góry „odchudzających” mazideł. A wszystko to, bo nie chcemy przyjąć do wiadomości prostej sprawy – trzeba po prostu jeść częściej, ale mniej.

Poza tym to co uchodzi dwudziestolatce, z jej metabolizmem działającym z szybkością światła, trzydziestolatce już nie dieta dla kobiety po 30-tce ujdzie na sucho, a czterdziestolatka okaże się musiała za to gorzko uregulować płatność. Dlatego lepiej nie rzucać się na głęboką wodę zgotowaną nam przez Dukana czy innego Kwaśniewskiego, jedynie podejść do odchudzania z głową.

Pierwsze problemy z szybkim zrzuceniem wagi zaczynają się po 30. roku życia.
- U trzydziestolatek przemianę materii powoli zwalnia, ale nie zmieniają one nawyków żywieniowych. Niestety, zazwyczaj nie mają okresu, żeby zatroszczyć się odchudzanie po 30 roku życia o prawidłową dietę i nagle dostrzegają, że waga niepokojąco wzrasta – mówi Dominika Stefankiewicz, dietetyk kierujący Akademią prawidłowej diety.

- Ich podstawowe błędy to niedociągnięcie śniadań, które zazwyczaj zastępowane okazują się przez wypijaną na szybko kofeinę, chaotyczne posiłki, podjadanie słodyczy i częste spożywanie na mieście, gdzie bardzo często serwowane okazują się potrawy tłuste. występuje również zjawisko zajadania sytuacji stresogennych – kłopoty uciszamy jedzeniem.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness