Owocowo-warzywna dieta oczyszczająca. Wypróbuj ją wiosną!

Owocowo-warzywna dieta oczyszczająca. Wypróbuj ją wiosną!

Redakcja

2017-08-25

brak komentarzy

Podstawą owocowo-warzywnej zabiegu oczyszczającej, opracowanej przez Maję Błaszczyszyn,dieta  z  owoców

cenionego w Polsce dietetyka i bioterapeutę, są owoce i jarzyny jedzone na surowo. Obfitują one w łatwo absorbowane substancje (wit., artykuły mineralne, dobre tłuszcze, węglowodany i białko). Przede wszystkim są jednak świetnym źródłem błonnika, który wyłącznie oczyszcza, ale również przeciwdziała uczuciu głodu. Chociaż w ciągu 10-dniowej kuracji odchudzającej maksymalnie dostarczysz organizmowi 600 kcal dziennie, nie musisz poczuć się źle. dietę bywa szczególnie zalecana osobom z osłabioną odpornością, nadciśnieniem tętniczym, za bardzo wysokim poziomem cholesterolu, kamicą nerkową i żółciową, zwyrodnieniami stawów. Przyspiesza przemianę materii, poprawia stan psychiczny, przywraca blask cerze. Zasady kuracji odchudzającej są opracowane wyłącznie dla ludzi chcących zrzucić nadwagę, ale również dla tych, którzy chorują na chroniczny niedobór energii i wszystkich cierpiących na choroby degeneracyjne i zwyrodnieniowe. Właściwa zestaw dań oczyszczająca owocowo-warzywna ciągnie się 10 dni. trzeba jednak przejść na nią z marszu. Zanim jest się zabieg, w dniu ją poprzedzającym należy odstawić napoje przyspieszające, tj.: kawę z kofeiną, czarną mocną herbatę, alkohol. Należy zrezygnować z pieczywa, makaronów, płatków zbożowych. Zalecane bywa za to lekkie danie bezmięsne. Ostatni posiłek należy zjeść o godzinie 18.00. musi to być coś lekkostrawnego, np. porcja sałaty z sosem winegret. Przed snem należy wypić jedną lub dwie filiżanki chińskiej herbaty Ninghong. można ją kupić w sklepach dieta  oczyszczającazielarskich Zasada właściwego zestawiania dań oparta bywa na analiz, że określone manewry pokarmów trawione są prościej od odrębnych. Organizm nie bywa prawidłowo strawić więcej niż jeden skoncentrowany posiłek w jednocześnie czasie, a wszystko, co nie bywa  jak  działa  dieta  oczyszczająca owocem Hit! Owocowo-warzywna dieta oczyszczająca lub warzywem, bywa skoncentrowanym spożywaniem Śniadanie: nowiutko wyciśnięty sok z pomarańczy i cytryny, zmieszany z wodą. można wybrać tylko jeden rodzaj owoców: arbuzy, winogrona, pomarańcze, grapefruity, truskawki, maliny, jagody lub jabłka. można jeść je w dowolnych ilościach, gdy poczuje się ssanie w żołądku. Jeśli jednak wybrany owoc szybko się znudzi, można zmienić go na inny, pod warunkiem, że będzie to dopiero w drugiej 50 proc. dnia, a odstęp między posiłkami z różnych owoców wyniesie zero dwie godziny. Owoce i sok muszą być świeże, nie konserwowe. Należy zjeść zero 2 porcje owoców, w ciągu 3 godzinnych okresów Sałatka z kabaczków substancje: 50 dag kabaczków, 2-3 pomidory,

1-2 łyżki siekanego koperku, ocet 6%, olej, sól, pieprz, cukier.

Przygotowanie: Kabaczki obieramy, pozbawiamy pestek, siekamy w kawałki i gotujemy w lekko osolonej wodzie. Po ugotowaniu dołączamy pokrojone w paczuszkę pomidory, doprawiamy do smaku i posypujemy koperkiem (mniej więcej 620 kcal). Sałatka z bobu substancje: 30 dag bobu, 3 jajka na twardo, 2-3 pomidory, 1 cebula, majonez lub śmietana, koperek, sól, pieprz. Przygotowanie: Ugotowany bób obieramy z łupin, dodajemy pokrojone w paczuszkę jajka, pomidory i cebulę, doprawiamy do smaku, x wierzchu posypujemy koperkiem (mniej więcej 880 kcal). Sałatka z jajami i ryżem substancje: 4 jajka na twardo, 3 łyżki ryżu, cytryna, szczypiorek, rzodkiewka, majonez, sól, pieprz. Przygotowanie: Do ugotowanego na sypko ryżu dodajemy pokrojone jaja i 1 cytrynę (bez skórki). Doprawiamy do smaku. Całość posypujemy szczypiorkiem i pokrojoną w plastry rzodkiewką (mniej więcej 910 kcal)Sałatka jarzynowa substancje: 1 kg pomidorów, 1 nieduży kalafior, 25 dag brukselki, skrawek selera, ogórek, 3-4 kartofle w mundurkach, mała główka czerwonej kapusty, 25 dag alt2 fasolki szparagowej. Przygotowanie: Kalafior i fasolkę gotujemy. Kapustę szatkujemy i sparzamy. Wszystkie artykuły siekamy w drobną paczuszkę i dokładnie mieszamy. surówkę połączoną z Oczyszczająca kuracja dietetyczna owocowo-warzywna doktor Ewy Dąbrowskiej składa się z dwóch etapów. Jej głównym głównym zamierzeniem okazuje się oczyszczenie ludzkiego ustroju z toksyn i przywrócenie jego wewnętrznej równowagi. Kilogramy które tracimy podczas jej używania okazują się skutkiem ubocznym zabiegu odchudzającej. dietę ta opiera się przede wszystkim na przyjmowaniu w niewielkich dawkach określonych owoców i warzyw i definiuje artykuły, które okazują się wykluczone podczas jej trwania. 1 etapem okazuje się uzdrawiająca głodówka, która trwa kilka, czasem paręnaście dni. Drugim etapem okazuje się zdrowa kuracja dietetyczna, której podstawę stanowią artykuły nisko przetworzone, typowe dla miejsca w którym mieszkamy. Ewa Dąbrowska posiada tytuł Doktora Nauk Medycznych. poprzez dekady była adiunktem w Akademii Medycznej w Gdańsku. Jej kuracja dietetyczna nie okazuje się uciążliwa i nie potrzebuje wielkiej kategorie. Podczas jej trwania nie spotkają nas niemiłe objawy takie jak ssanie w żołądku czy ospałość. Dzięki konieczności chrupania i dłuższego przeżuwania w dużej grupie surowych i półsurowych suplementów wywołuje, że mamy odczucie, że stale jemy a posiłki przebiegają długo. dietę okazuje się skierowana do osób, które: mają słabą odporność, mają kłopoty natury neurologicznej (np. zaburzenia pamięci), mają problemy natury hormonalnej, posiadają

tzw. zespół metaboliczny (nadwagę, nadciśnienie..). Pierwszy etap zabiegu odchudzającej warzywno-owocowej

dr Dąbrowskiej trwa od kilku dni do kilku tygodni, je się wtedy ok. 600 kcal dziennie. W trakcie oczyszczającej głodówki można jeść tylko jarzyny NISKOSKROBIOWE z rodzajów: korzeniowe (np. marchew, buraki, rzodkiew), kapustne (np. kalafior, brokuły), cebulowe (np. cebula, por), liściaste (np. sałata, wszelkiego rodzaju zioła), dyniowate (np. alt3 kabaczek, ogórki), psiankowate (z wyjątkiem ziemniaków – pomidory, papryka). i NISKOCUKROWE OWOCE: jabłka jagody grejpfruty cytryny jarzyny te najrozsądniej jeść na surowo, np. w formie surówek i sałatek. da się je więc gotować i jeść w postaci zupy, leczo, bigosu (bez co więcej tłuszczu, śmietany czy jogurtu). Podczas trwania zabiegu odchudzającej należy pić dużo płynu, w grę mogą wchodzić takie różne herbaty z ziół. artykuły, KTÓRYCH NALEŻY BEZWZGLĘDNIE wystrzegać się TO CUKIER, MĄKA i artykuły WYSOKO PRZETWORZONE. Gdy już oczyścimy swój, powinniśmy zmodyfikować swoje nawyki żywieniowe i przejść na zdrową, zbilansowaną zestaw dań, której bazę stanowić będą jedynie jarzyny i owoce (z pierwszego etapu zabiegu odchudzającej, ale też inne jarzyny i owoce (w tym strączkowe), chleb razowy, nabiał i artykuły mleczne, kasze, ziarna, chleb razowy. Doktor Dąbrowska odradza spożywanie takich suplementów jak: dżemy, słodycze, suplementów z białej mąki, sera żółtego, kiełbasy, kawy, herbaty, wysokoprocentowych napojów, gazowanych napojów, żywności z proszku. PRZYKŁADOWY DZIENNY menu: Śniadanie: sok z marchwi, surówka: pomidor, ogórek kiszony, seler naciowy; surówka z białej kapusty z jabłkiem; gotowany burak, herbata miętowa; sok jabłkowy. główny posiłek: zupa ogórkowa; duszona papryka nadziewana jarzynami; surówka z czerwonej kapusty z grapefruitem; gotowany kalafior; kompot z jabłek (z goździkami bez cukru). kolacja: mus jabłkowy na ciepło, surówka z marchwi z jabłkiem; gotowana biała kapusta; sok z pomidorów, herbata z róży. Dla mnie kuracja dietetyczna jaką proponuje nam dr Dąbrowska okazuje się nazbyt restrykcyjna i osobiście nie zdecydowałabym się na nią. Jestem jednak ciekawa czy okazują się tutaj osoby, które ją stosowały? Jeżeli tak, dajcie znać czy naprawdę oddziałuje cuda. artykuły: 2 selery naciowe, orzechy włoskie, 10 dag alt4 rokpolu, 1 łyżka koniaku, oliwa, ocet winny, sól, pieprz Przygotowanie: Do rozgrzanego sera dodajemy koniak, oliwę, ocet, sól i pieprz. Sosem tym polewamy drobno pokrojone selery z orzechami (około 600 kcal).   Świeży coctail jarzynowy artykuły: 8 wielkich marchwi, 1 seler,

1 mały buraczek, 1 średni pomidor, 1 mała papryka czerwona albo zielona, 1 mały pęczek pietruszki albo koperku.

Przygotowanie: artykuły zwirować w sokowirówce. Marchew i seler są podstawą. Pozostałe jarzyny są wybrane i trzeba zmieniać i uzupełniać skład soku. Sok taki trzeba przyrządzać codziennie i pić przed przed głównym posiłkiem dnia albo kolacją.   Sałatka z owoców:   artykuły: 1 brzoskwinia (może być z puszki), 2 plastry ananasa, 1 pomarańcza, 1 jabłko w czerwonej skórce, 5-6 gron czarnych winogron albo garść rodzynek, 1 kiwi, 1 gruszka (obrana ze skórki), 1 banan, plaster arbuza (niekoniecznie), sok z 1/2 cytryny. Przygotowanie: Wszystkie artykuły siekamy w paczuszkę i dodajemy sok z cytryny i ananasa. Pokrojone jabłko należy natychmiast zalać sokiem z cytryny, żeby nie ściemniało. surówkę świetnie dawać po schłodzeniu w lodówce (około 820 kcal).   Sałatka „Red Tropic”   artykuły: 2 banany, 2 pomarańcze, 20 dag melona, 50 dag pomidorów, l szklanka słodkiej śmietany, 2 łyżki cukru pudru. Przygotowanie: siekamy banany w plastry, pomidory w cząstki, melony w paczuszkę, a pomarańcze w przepołowione cząstki. Całość mieszamy, polewamy śmietaną i posypujemy cukrem pudrem (około 970 kcal).   Sałatka bananowo-pomidorowa   artykuły: 2 banany, 50 dag pomidorów, 2 jabłka, sok z cytryny, kwaśna śmietana, cukier. Przygotowanie: Banany, pomidory i jabłka siekamy i mieszamy. Całość skrapiamy sokiem z cytryny i zalewamy osłodzoną śmietaną (około 620 kcal).


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness