Oponka po zimie - jak zgubić zbędne kilogramy

Oponka po zimie - jak zgubić zbędne kilogramy

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

oponkazimaodchudzaniedietaćwiczeniazbędne kilogramy

Zbliża się lato, okres zwiewnych sukienek, wyjazdów, plaży. Ale jak tu po zimie zmieścić się w ulubione krótkie spodenki albo strój kąpielowy? oto kilka praktycznych wskazówek, jak powrócić do rozmiaru sprzed zimy.

1

Należy zacząć od zmiany nawyków żywieniowych. zamiast słodkich napojów zacznij pić wodę mineralną. Pij jej dużo – zero 1,5 litra dziennie. Możesz sobie sam robić soki ze świeżych owoców. Zawierają one wiele witamin, okazują się zdrowe oraz nie zwierają dodatkowego cukru. Sprawdź! 5 rad, jak zgubić oponkę po zimie Słodycze oraz cukierki zastąp owocami. staraj się ograniczyć spożywanie białego pieczywa, makaronu. Zastąp je pełnoziarnistym chlebem oraz brązowym ryżem czy kaszą. Unikaj wysokoprocentowych napojów oraz kawy. zamiast gotowanych warzyw zacznij jeść surówki. Jeśli już gotujesz, rób to na parze, wtedy jarzyny zatrzymują wszystkie wartości odżywcze. Zamień olej oraz masło na oliwę z oliwek (oczywiście nie przesadzaj z jej zawartością). staraj się wybierać składniki niskotłuszczowe.

2

Zacznij ćwiczyć. Żadna kuracja dietetyczna nie powinno skuteczna, alt2 jeśli nie wesprzemy jej odrobiną wysiłku fizycznego. Przede wszystkim trzymaj się pewnych zasad. Tkanka tłuszczowa zaczyna być spalana dopiero po 20 minutach wysiłku. Ponadto naukowcy udowodnili, że przy określonym poziomie tętna nasz tłuszczyk spala się w szczególności wydajnie. Okazuje się, że aby spalić tkankę tłuszczową, należy biegać wolno, ale długo. Postaraj się wygospodarować 4 60 minut w tyg. na samo jogging. Niecała godzina dziennie wolnego biegu powinna dać pierwsze alt3 efekty już po dwóch tygodniach. Jeśli nie uwielbiasz biegać, wybierz znany wszystkim ostatnimi czasy nordic walking. ważne okazuje się by trening trwał ok. 45-50 minut oraz odbywał się na świeżym powietrzu. Do tego możesz raz w tyg. wybrać się na basen. Jeśli jest zależne Ci na uwydatnieniu mięśni brzucha, proponuję rozpocząć słynną "6 Weidera". Daje ona efekty już po tyg. systematycznych ćwiczeń. Oczywiście to tylko propozycje, możesz wybrać wysiłek alt4 fizyczny w dziedzinie, którą się interesujesz. Może warto zapisać się na ćwiczenia gimnastyczne lub zajęcia tańca. siłownie posiadają szeroką ofertę rodzaju zajęć, trzeba tylko zapisać się oraz zacząć ćwiczyć!

3

Jeśli osiągnęłaś zamierzony efekt, nie przestawaj ćwiczyć oraz stosować się do wybranej wcześniej kuracji odchudzającej! To najprostsza droga do efektu jo-jo. Oczywiście możesz ograniczyć ćwiczenia oraz od czasu do czasu skusić się na pyszne ciastko :) Powodzenia!

 

 

Zobacz też 

Escape Gra


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness