Poznaj 5 powodów, przez które tyjesz!

Poznaj 5 powodów, przez które tyjesz!

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

Choć jeszcze kilkadziesiąt la temu promowano slogan „cukier krzepi”. Niestety, nie krzepi, a sprawia, że cierpimy na nadwagę i nadwagę. wciąż działa nieprawda dotyczący tego, że w szczególności tyjemy od tłuszczów i powinniśmy je ograniczyć. Oczywiście, jeśli pewien człowiek konsumuje tłuszcze (zwłaszcza w towarzystwie węglowodanów prostych), na śniadanie zajada się kiełbasami, na główny posiłek je dużą karkówkę, a na kolację jeszcze obowiązkowo smażone kartofle ze skwarkami, to nie można utrzymać w sekrecie, że może zacząć tyć poprzez tłuszcze. Należy mimo wszystko wiedzieć o tym, że większość tłuszczy roślinnych bywa zdrowa (zwłaszcza te mające w swoim zawartości dużo kwasów omega-3) i nie powinniśmy ich ograniczać, a już szczególnie nie powinny robić tego kobiety. za bardzo mała dawka tłuszczów przeprowadza do zaburzeń hormonalnych, w efekcie czego trzeba utracić miesiączkę, a nawet płodność. Jeśli się odchudzasz, nie rezygnuj z oleju kokosowego, awokado, tłoczonych na zimno: oliwy z oliwek, oleju lnianego, oleju rzepakowego, oleju Poznaj 8 powodów, przez które tyjesz! konopnego czy orzechów.

   naturalnym defektem są natomiast cukry, czyli węglowodany. Cukier sprawia gwałtowny wyrzut insuliny do krwi, poprzez co po zjedzeniu czegoś wysoko węglowodanowego, szybko akurat staniemy się głodni. Mowa tu oczywiście o słodyczach, ale ; - na tej samej zasadzie pomagają bułki, makarony i produkty oparte na białej mące. zaleca się ograniczyć węglowodany (zwłaszcza te nieskomplikowane) będąc na kuracji. Nie oznacza to, że musisz zrezygnować np. z pieczywa, ale opłaca się zamiast dwóch bułek zjeść jedną - dobrze razową lub graham i uzupełnić ją dodatkowo białkiem, w postaci dobrej wędliny lub jajek. Białko nasyca nas na dłużej i wolniej się trawi, więc nie będziemy odczuwać głodu.

   Słodycze skuteczniej odstawić. trzeba pozwolić sobie raz na jakiś czas na ulubione ciasto czy wafelka, ale niech to okaże się raz na tydzień lub na 2 tyg., a nie codziennie.
2. Zajadanie stresów

   Szef w obowiązków odrzucił twój 5 powodów przez które nie możesz schudnąć projekt, posiadasz problemy na uczelni, a każdy wieczór kończy się kłótnią z drugą połówką? Wzrasta twój pułap kortyzolu i czujesz konieczność uspokojenia zestresowanego organizmu. szczególnie prawdopodobne, że sięgasz po coś słodkiego (i akurat: węglowodanowego!). Bułka ze słodkim dla uspokojenia się, rządek czekolady, który ostatecznie zamienia się w całą zjedzoną tabliczkę, opakowanie ciasteczek.

   Taki zajadanie stresów bywa szczególnie niebezpieczne dla naszej wagi, gdyż robimy to wielokrotnie nieświadomie. Myślimy o dręczącej sprawie, w międzyczasie pochłaniając następne wafelki, które dadzą o sobie znać w postaci ciasnych spodni lub opiętej bluzki. Pamiętajmy więc, również stres steruje wagą!
3. Siedzący tryb życia

   Najpierw osiem godzin w obowiązków siedzisz przy biurku, następnie wracasz mieszkaniu autobusem (gdzie oczywiście siedzisz), a wieczorem jesz kolację na sofie przed telewizorem. Później przychodzi pora na sen. Czasem przejdziesz się do sklepu, ale pod warunkiem, że nie bywa za daleko. Przy wejściu po schodach na trzecie piętro walczysz z niemożnością złapania oddechu.
   To wszystko bywa winą będącego trybu życia. Pomyśl, jak możesz temu zapobiec. Jeśli siedzisz już w obowiązków, postaraj się dojeżdżać do niej i mieszkaniu na rowerze, dodaj w ten sposób trochę ruchu. Możesz też odpuścić sobie autobus i przejść 2, trzy przystanki. A wieczorem zamiast siadać natychmiast na kanapę, poćwicz od trzydziestu minut (minimum!) do h. Organizm okaże się ci wdzięczny, gdyż stanie się silniejszy i wchodzenie po schodach przestanie przypominać wspinaczkę górską.

4. Jesz za mało

   Może brzmi to paradoksalnie, ale bywa w tym dużo prawdy. Czego stronić od na kuracji? jedzenia poniżej limitu dla podstawowej przemiany metabolicznej! wiele ludzi decyduje się na diety 1000 kalorii, chcąc szybko zmniejszyć wagę. Początkowo faktycznie kilogramy będą spadać w ekspresowym tempie, ale… do czasu. Organizm zauważy, że dostanie o dużo mniej jedzenia niż wcześniej, nie okaże się chciał doprowadzić do zagłodzenia i śmierci, więc będzie magazynować wszystko, co dostaje - po prostu spowolni przemianę materii. W ten sposób jedząc niewiele trzeba przestać chudnąć, a nawet zacząć tyć, gdy tylko zjemy odrobinę więcej. Dlaczego? Organizm spowolni przemianę materii i w efekcie każda nadmierna dawka jedzenia okaże się dla niego świetną okazją do zmagazynowania go i uniknięcia śmierci głodowej. zaleca się o tym wiedzieć i raz na zawsze wyrzucić sobie z głowy wszystkie diety niskokaloryczne

5. Podjadanie w nocy

   W ciągu dnia nie miałaś czasu na spożywanie, więc gdy wracasz późnym wieczorem, szykujesz sobie prawdziwą ucztę. Najpierw porządna dawka węglowodanów i solidnie wysmażone mięso, a później, „na deser”, paczka czekoladek i batoniki. Siedzisz do późna, więc w nocy jeszcze przy komputerze zjesz dwie paczki chipsów, a następnie ewentualnie pączka, tak dla modyfikacje smaków. Zgodnie z okołodobowym rytmem organizmu, od północy nasz organizm zwalnia pracę, gdyż to jego czas na regenerację. Jeśli zamiast spać, pochłaniasz kalorie, przyczyniasz się do szybszego tycia.błędy podczas odchudzania

 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness