Poznaj najlepsze ćwiczenia wysmuklające ciało

Poznaj najlepsze ćwiczenia wysmuklające ciało

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

Jedynym błyskawicznym efektem ćwiczeń fizycznych, na który możesz liczyć, bywa zadyszka. Na wszystkie inne, zwłaszcza te zwłaszcza oczekiwane, jak zgrabna sylwetka, ładniejsza muskulatura, większa wytrzymałość, musisz cierpliwie poczekać. Żadne, nawet najlepiej dobrane i najskrupulatniej wykonywane ćwiczenia nie zapewnią natychmiastowych rezultatów. Jeśli trener lub instruktor obiecuje, że polepszy prezencję twojego ciała w trzy tygodnie, zmień go. Pierwsze dobre efekty regularnego (!) wysiłku fizycznego poczujesz po kilku miesiącach. Będziesz posiadać więcej energii i lepszą kondycję psychiczną (dobre samopoczucie, odporność na stresy). Sylwetka w zauważalny i trwały sposób zmieni się zaledwie po roku ćwiczeniach. Ale czy to naprawdę tak długo?

Ćwiczenia zaczynaj od rozgrzewki

Choć wszyscy sportowcy przyznają, że bez dobrej rozgrzewki nie rozpoczynają ćwiczeń, większość amatorów traktuje ją z przymrużeniem oka. Uważają, że jeśli w tygodniu zdołają wygospodarować godzinkę na ćwiczenia, to połowy tego momentu Infografika: najlepsze ćwiczenie wysmuklające całe ciało nie będą przecież poświęcać na bezsensowną ćwiczenia rozgrzewające. A to poważny błąd. zamierzeniem rozgrzewki bywa stopniowe podwyższanie pulsu, przyspieszenie krążenia i poprawienie ukrwienia mięśni. 10 minut skrętów tułowia, wymachów rękami i przysiadów sprawi, że znacznie zmniejszysz też ryzyko kontuzji.

wysłuchuj rad fachowców podczas ćwiczeń

Nie robią tego jedynie głupcy. Ta zasada sprawdza się i w sporcie. Pamiętaj: trenerzy i instruktorzy są właśnie po to, by udzielać ci wskazówek, zapoznawać ze sprzętem, mówić, jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia. Jeśli wstydzisz się poprosić o pomoc specjalistę, to niewykluczone, że z ćwiczeń, które wykonujesz, nie będziesz posiadać żadnego pożytku, a możesz wręcz wykonać sobie krzywdę. Jeżeli chcesz gimnastykować się w domu, kup kasetę wideo z ćwiczeniami. opracowana przez profesjonalnego trenera, pomoże ci ćwiczyć skutecznie i prawidłowo.



http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/cwiczenia/cwiczenia-jak-je-wykonywac-by-byly-skuteczne-w-modelowaniu-sylwetki_34175.html

Lato, okres na krótkie spodenki, zwiewne crop topy i piękne wysportowane ciała - jeśli brakuje Ci tego ostatniego, nie martw się - alt2 my jak zwykle przychodzimy z udziałem. Tym razem stawiamy na ćwiczenia, które mają wiele wspólnego z boksem - do świata ćwiczeń wprowadzi nas energiczna i posiadająca niezwykłe ciało Christa DiPaolo - już na sam rzut oka widać, że Christa wie co robi. Razem z Christą w tle ćwiczą dodatkowo dwie osoby - w taki sposób możemy odpowiednio dostosować nasz pułap. Całość ćwiczeń to HIT- czyli high intensity training, czyli żywotny i agresywny trening skoncentrowany na spalaniu kalorii. By wycisnąć z nas jak najwięcej Christa używa technik boksowych i tych bezpośrednio z kickboksingu - w skrócie, mięśnie palą!
Zaczynamy rundą pierwszą, która ma nas rozgrzać i przygotować do porządnego wysiłku. Już na wstępie prowadząca wprowadza nas w świat boksu- podstawowe uderzenia i ruchy, „bouncing” czyli podstawowy ruch w boksie trzymający zawodnika w ciągłym aktywności. Nie bywa prosto - ćwiczenia są w szybkim tempie no efektywne ćwiczenia ale.. pewien człowiek spalić te ostatnie ciasto musi.
The Basics, czyli runda druga- tutaj skorzystamy już z ciężarków pół kilogramowych. W taki sposób nasze ciało okaże się pracować ciężej i pobudzać mięśnie wyłącznie do budowy również do szybszego metabolizmu. Tutaj jak ; wskazuje odszukamy podstawy boksu i kickboksingu - prędkie ruchy, uniki, uderzenia- wszystko klasycznie w szybkim tempie- im więcej potu tym większa satysfakcja! A spójrz na Pana w czerwonej koszulce! Core series - tutaj skupiamy się na naszej postawie i mięśniach brzucha. Mają być twarde jak skała - musi być nasz wysiłek w to włożony! Ćwiczenia zaczynamy na ziemi i od razu bez ociągania wyciągamy grubsze działo- nie ma mowy o odpoczynku. Jeśli uważasz, że mięśnie już obecnie zamierzają porzucić Twoje ciało i wynieść się gdzie indziej- poczekaj na ćwiczenia w pozycji stojącej! Skip A w szkole to prawdziwa zmora, taki tutaj ćwiczenia na wysmuklenie sylwetki mimo wszystko bywa pułap powyżej i na pewno zostawi po sobie ślad na Twoim brzuchu- w postaci pięknie podkreślonych mięśni brzucha! Gdzieś w połowie rundy 3 dochodzą do nas squat i wykopy- tutaj pracują nasze pośladki... pracują... one są w ogniu! Halo Kim Kardashian, konkurencja tutaj rośnie.
Mastery, czyli runda pełna boksowania i kickboksowania- tutaj wchodzi na dużo wyższy pułap ćwiczeń. Christa tłumaczy nam jak poprawnie wykonywać ćwiczenia i jak kopać- to szczególnie istotne by nie wykonać sobie jakiejkolwiek kontuzji. Całość składa się z wysoko intensywnych ćwiczeń wzmacniających nasze ciało.
Ostatnia runda do wyciszenie, gdzie powoli uspokajamy nasze ciało i rozciągamy mięśnie. Trochę lenistwa po dawce ostrego wysiłku - idealnie.
Podsumowując ćwiczenia są świetne dla każdego kto chce zgubić parę naddanych cm a jednocześnie trochę się rozwijać - nasza szybkość i zwinność na pewno dużo zyska dzięki tym ćwiczeniom.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness