Poznaj triki, dzięki którym szybciej stracisz na wadze!

Poznaj triki, dzięki którym szybciej stracisz na wadze!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

Ich zastosowanie ułatwi ci zrzucenie kilogramów w mgnieniu oka. A co podstawowe – nie będzie to wcale takie trudne!

Skuteczne spalenie tkanki tłuszczowej to jedynie sumienny trening fizyczna i skrupulatne trzymanie się diety. To także znajomość sztuczek, które ułatwią to zadanie. poniżej niektóre z nich!

1. rozsądnie dobierz zastawę

Naukowcy dowiedli, że jeśli nakładamy jedzenie na niewielki talerz, to zjadamy mniej niż z dużego. Dlatego lepiej jeść z talerzyka deserowego. znaczenie ma także kolor – na talerze mocno kontrastujące z jedzeniem nakładamy 20% mniej posiłku niż na talerze o mniejszym kontraście. Więcej zjadamy także przy użyciu łyżki, a mniej jedząc widelcem.  

2. Jedz śniadanie

musisz je zjeść najpóźniej godzinę po przebudzeniu. 10 trików, dzięki którym szybciej stracisz na wadze! Ideałem okazuje się pożądny posiłek pokrywający 25–30% całodniowego zapotrzebowania kalorycznego. Godne polecenia okazuje się np. musli z płatków zbożowych, kanapki z razowego chleba z chudą wędliną, pomidorem i papryką. Niektórzy dietetycy uważają, że jeśli komuś jest odpowiedzialny z rana danie obiadowe, to także może je zjeść.

3. Myj zęby po posiłku

Dzięki temu unikniesz niepotrzebnych dokładek. smak pasty hamuje apetyt. Poza tym po umyciu zębów jedzenie już tak nie smakuje...  Podobnie oddziałuje guma do żucia. Jej żucie pobudza nerwy w szczęce, które przekazują do naszego mózgu znak o poczuciu sytości. Dlatego jeśli nie możesz wyszczotkować zębów, oszukaj ssanie w żołądku żuciem bezcukrowej gumy.

4. Zrelaksuj się przed jedzeniem

Jeśli zdarza ci się zajadać utrata wagi stres, prawdopodobnie okazuje się to centralny powód twoich kłopotów z nadwagą. Specjaliści nazywają to jedzeniem kompulsywnym. Przestań traktować jedzenie jako nagrodę i rekompensatę. Ono nie zaspokoi twoich potrzeb psychicznych.

Gdy stres dopada cię w mieszkania, wyjdź na półgodzinny spacer albo np. na basen. Nic tak nie poprawia nastroju jak ruch. dość pomagające okazują się także ćwiczenia oddechowe. Usiądź komfortowo, rozluźnij mięśnie, zamknij oczy i oddychaj nosem poprzez 5 minut.

5. Posłuchaj muzyki

Wszystko jedno jakiej – byleby to było to, co uwielbiasz. taka przyjemność oddziałuje jak zjedzenie dobrego posiłku. W mózgu wydziela się wtenczas dopamina i uzyskujemy uczucie pewnego rodzaju zaspokojenia, co maleje apetyt.

6. Doceń małe wygranej

Pamiętaj! Każdy zgubiony triki kilogram to twój ogromny sukces! Jeśli więc zauważysz, że waga spada, ciesz się. Pomyśl o sobie prawidłowo – doceń swoje samozaparcie i dyscyplinę. Nie skazuj się na długie oczekiwanie na końcowy efekt.

7. Dokładnie przeżuwaj

Dzięki temu jedzenie łatwiej będzie się trawić i szybciej poczujesz się syta. Specjaliści policzyli, ile razy musisz przeżuć każdy kęs, by przyspieszyć spalenie tkanki tłuszczowej. Ich zdaniem 30 razy będzie wystarczające... W praktyce może być to uciążliwe, ale kto powiedział, że spalenie tkanki tłuszczowej nie potrzebuje poświęceń?

8. Wysypiaj się

Form Explode Skład

Tylko pozornie nadwaga i długość snu nie mają ze sobą nic wspólnego. Jeśli za krótko odpoczywasz, organizm produkuje dużo greliny – to hormon powodujący wzmożony apetyt. A zatem szybko ile spać? Każdy ma nieco inne potrzeby, ale większość z nas potrzebuje 7–8 godzin snu.

9. weź po eliksiry

Choć nie okazują się magiczne, potrafią uczynić cuda. tracenie wagi przyspieszają: grejpfrut, ananas, ostra papryka. Korzystnie funkcjonują także artykuły bogate w białko a ubogie w tłuszcz, a więc chude mięsa i ryby. pozytywny efekt przynosi także wzbogacenie diety w wapń (najwięcej okazuje się go w nabiale) i chrom (jajka, wątroba).

10. Podkręć metabolizm

Maleje on, niestety, wraz z wiekiem. Dlatego po czterdziestce tendencja do odkładania się tłuszczu wzrasta.  Nie znaczy to, że wszystkie osoby młode mają metabolizm bez zarzutu. najszybciej  poprawić go zwiększając porcję ruchu. przynajmniej to codzienny 30-minutowy, energiczny spacer.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness